header 2

יום חמישי, 19 במאי 2016

מג'יק ישראל מודיעה כי פלטפורמת המובייל שלה שימשה לפיתוח מערכת ניהול פרויקטי הבנייה של אורתם-מליבו

פלטפורמת המובייל של מג'יק (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC) שימשה לפיתוח מערכת ניהול פרויקטי הבנייה של קבוצת אורתם-מליבו
מג'יק היא חברה ישראלית גלובלית המספקת לארגונים פלטפורמות לפיתוח אפליקציות מובייל ולאינטגרציית תוכנה
 
האפליקציה של אורתם-מליבו מייצרת לחברה חיסכון של 25% בכוח-האדם עי כך שהיא מאפשרת לצוות בשטח לנהל את הפרויקט באמצעות טאבלטים, תוך תקשורת שוטפת ומיידית עם כל הגורמים המעורבים.
 
"אנו רואים מגמה דומיננטית בקרב לקוחותינו, של אימוץ המובייל גם בתהליכי עבודה מורכבים של הארגון ולא רק שימוש באפליקציות 'קלילות'. יותר ויותר ארגונים חושפים מידע ותהליכי עבודה הקיימים במערכות הליבה של הארגון למובייל, ואנו מאפשרים חיבור של המובייל למערכות הליבה, בלוחות הזמנים הקצרים ביותר המקובלים בתעשייה, לצד חסכון משמעותי בכסף וכח אדם", אמר אריק מיפנו, מנהל מג'יק ישראל.
 
מג'יק הודיעה כי פלטפורמת פיתוח האפליקציות Magic xpa שימשה לפיתוח מערכת המובייל לניהול הפרויקטים של קבוצת אורתם-מליבו, המתמחה בתכנון וביצוע פרויקטים מורכבים בתחום ההנדסה האזרחית בענפי הבנייה הציבורית, המגורים והתשתיות.
 
האפליקציה, שפותחה והוטמעה עם שותפתה של מג'יק - חברת תירוש מערכות מחשוב, מאפשרת לאנשי השטח ולמתאמי השינויים של קבוצת אורתם-מליבו לנהל, באמצעות מכשירי טאבלט, מעקב אחר התקדמות פרויקטים מכל מקום ובזמן אמת, לעמוד בלוחות הזמנים ובנוהל עבודה אחיד, ליצור תקשורת שוטפת ומיידית עם כל הגורמים בפרויקט וכן לעדכן את הדיירים בזמן אמת בנוגע להתקדמות הפרויקט באופן המגביר את השקיפות בנוגע ללוחות הזמנים שנקבעו, מספק לדיירים שקט נפשי ומאפשר תקשורת טובה יותר בין הדייר לבין צוות הפרויקט והחברה.
 
האפליקציה החדשה מסנכרנת בין מערכות המידע השונות ומספקת לאורתם-מליבו סביבת עבודה אחידה לניהול פרוייקטים במובייל באופן עצמאי וללא תלות בגורמים השונים הרבים הכרוכים בפרויקט (יזם, דיירים, ספקים וכיו"ב). התממשקות האפליקציה עם מערכת הכספים ועם מסד נתוני הדיירים מאפשרת אף שליחת מסרוניSMS מהחברה לצוות האתר ולדיירים. 
 
מג'יק תעשיות תוכנה היא חברה ישראלית גלובלית המספקת ומפתחת פלטפורמת אפליקציות ואינטגרציה ופתרונות אינטגרציה עסקיים מבוססי Cloud ו-O-Premise. לחברה 24 משרדים בעולם ונוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. הטכנולוגיה של מג'יק מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות בארגונים ולאפשר להם להתמקד בפיתוח הליבה העסקית. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle, ו-IBM  www.magicsoftware.com
 

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.