header 2

יום רביעי, 11 במאי 2016

קבוצת 'למטייל' מטיילת לענן של טריפל סי

קבוצת "למטייל" רכשה מחברת טריפל סי פתרון Office 365 Exchange Online Plan 1 עבור 50 משתמשי ההנהלה של החברה. הפתרון הותקן במהלך חוה"מ פסח.
 
כחלק משיתוף הפעולה של טריפל סי עם מיקרוסופט, טריפל סי מאפשרת ללקוחותיה להתחבר מענן טריפל סי לכלל שירותי הענן של Office 365. לחברה חיבור ישיר בין הענן המותקן בישראל לענן של מיקרוסופט כך שקבוצת 'למטייל' תקבל את השירות של מיקרוסופט אך בבחינת הצדדים של השירות (כולל חיוב), תהיה מטופלת על ידי טריפל סי ותקבל את כלל הערכים המוספים כחברה מקומית, בין היתר שירות לקוחות ותמיכה בעברית.
 
שירותי Office 365 המוכרים, משתלבים בענן טריפל סי, עוברים גיור כהלכה ומשווקים על ידי טריפל סי כשירות מקומי כחול לבן ומטבע מקומי. בנוסף לשירותי ענן מקומיים, כמו שרתים בענן, שירותי אבטחת מידע, שירותי תקשורת ועוד, ניתן לקבל גם שירותי Office 365 הכוללים מגוון חבילות – עם חשבון אחד ומוקד תמיכה אחד – המסופקים בעברית עם מוקד תמיכה בעברית, הפעיל 24X7.
 
חן נאור, מנהל מערכות המידע בקבוצת 'למטייל', אשר אמון על הנושא, מוסר כי "קבוצת 'למטייל' פנתה לחברת טריפל סי לטובת מתן מענה למערכות הדוא"ל שלה. לכן, יצרתי קשר עם טריפל סי וקיבלתי מענה מהיר, מקצועי ושירותי אשר מותאם לצרכים של 'למטייל'. אני חושב שבעידן של היום, כאשר הטכנולוגיה היא בדמנו, גם חברה שעוסקת בציוד לטיילים נדרשת בטכנולוגיה מתקדמת. כשם  שאנחנו מתקדמים עבור הצרכים של הלקוחות שלנו, מצאנו לנכון לתת את אותו הדבר גם למשתמשי החברה ולהעמיד אותם בחזית הטכנולוגיה. המיגרציה לענן הייתה קלה, ידידותית ואינטואיטיבית, כמו גם התמיכה השוטפת שקיבלנו".
 
אלירן זוהר, ראש צוות מכירות ענן בטריפל סי, מספר כי: "כבר בשיחה הראשונה שלי עם חן הבנתי שלקבוצת 'למטייל' נדרש פתרון איכותי, יציב ובמחיר תחרותי בענן. החלטנו יחד שהפתרון של 365 דרך טריפל סי הוא הנכון ביותר ואכן כך היה. שיתוף הפעולה היה פורה, תענוג לעבוד מול אנשים מהסוג של חן שמבינים עניין והכי חשוב טכנולוגיה מה היא. חן הקשיב להצעתי וניצלנו את חג הפסח לטובת המעבר. שמחתי לשמוע שהמיגרציה בוצעה במהירות ובקלילות ללא תקלות וללא קושי של המשתמשים לשינויים. בסך הכול אני חושב ששני הצדדים הרוויחו מהמעבר לענן. טריפל סי תשמח להמשיך ולהעניק שירותים נוספים ברמה גבוהה לקבוצת 'למטייל'. אחרי הכול זה העתיד זה המחר".
אודות טריפל סי
חברת טריפל סי נוסדה בשנת 1989 והחלה את דרכה כחברת מחשוב ואינטגרציה. כיום, היא מעסיקה מעל 100 עובדים ומספקת פתרונות מחשוב מתוך מתקן האירוח המתקדם והמשוכלל ביותר בישראל, אשר כוללים שירותי מחשוב ענן פרטיים וציבוריים, שירותי ספק אינטרנט ביתי ועסקי, שירותי אירוח, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית ושירותי אינטגרציה לפתרונות מחשוב. בחברה מדגישים, כי כל מרכיבי השירותים והמוצרים מגובים בניסיון עשיר ומגוון באספקה ומאפשרים לחברה לספק פתרונות טכנולוגיים כוללים העונים על צרכי הלקוח, תוך מתן שירות ומענה מקצועי, אנושי ואישי מקצה לקצה. בסך הכל, טריפל סי מציעה פתרונות ושירותים ליותר מ-3,000 עסקים וארגונים ברחבי הארץ ממגוון מגזרים – היי-טק, ממשלה, מוסדיים, עסקים קטנים ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.