header 2

יום שני, 23 במאי 2016

TA Associates מודיע על השקעה בתן ביס


בוסטון, 23 במאי 2016, (BUSINESS WIRE):

TA Associates, חברה מובילה בהשקעות פרטיות גלובלית בחברות צמיחה, הודיעה היום על השלמת השקעה בתן ביס (10bis), שוק מקוון ופלטפורמת תשלומים להזמנות אוכל עסק לעסק ועסק לצרכן בישראל. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

בשוק העסק לעסק בישראל, תן ביס מפעילה שוק אוכל מקוון מוביל שמאפשר לעסקים לספק לעובדים תוכניות הטבות של ארוחות. הפלטפורמה של תן ביס משתלבת עם מערכות משאבי האנוש והחשבונאות של חברה, כשההקצבות של העובדים זמינות באמצעות חשבון תן ביס ייחודי. העובדים יכולים לבצע רכישות במסעדות באמצעות אפליקציית המובייל או האתר של תן ביס, או באמצעות שימוש בכרטיס של תן ביס באופן אישי במסעדות משתתפות. גם אנשים פרטיים יכולים להשתמש בפלטפורמה של תן ביס כדי להזמין ארוחות אישיות מהבית. בין הלקוחות של תן ביס חברות ישראליות מובילות וגם חברות רב לאומיות גדולות. ב-2015 תן ביס נכנסה לשוק העסק לצרכן עם השקת מוצר הישר לצרכן שלה. הפלטפורמה הגדלה במהירות מספקת גישה מהירה ונוחה לאלפי תפריטים, ביקורות ודירוגים של מסעדות, ומציעה הנחות, מבצעים והטבות אחרות. תן ביס מטפלת ביותר ממיליון הזמנות בחודש ברשת של יותר מ-3,500 מסעדות בעשרים ערים בישראל. תן ביס הוקמה בשנת 2000 והמטה שלה נמצא בתל אביב.

"באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית המאוד מדרגית, נוחה לשימוש ורב ערוצית שלה, תן ביס הפכה לספקית המובילה בישראל של שוק ותשלומים להזמנת אוכל עסק לעסק ועסק לצרכן", אמר נייבין א. וואדהירה, מנהל כללי ב-TA Associates שיצטרף למועצת המנהלים של תן ביס. "תן ביס היא העסק היחיד מסוגו שמשרת גם את שוק הקצה העסקי וגם את שוק הקצה האישי, והוא מאוד מוערך אצל הלקוחות והמסעדות כאחד. אנחנו שמחים מאוד להיות השותפים של ההנהלה הדינמית והמוכשרת של תן ביס ולשתף פעולה בהמשך הצמיחה הרווחית של החברה".

"אנחנו שמחים לקדם בברכה את TA Associates לחברה שלנו ולמועצת המנהלים שלנו, במה שאנחנו צופים שיהיה פרק חדש משמעותי בהתפתחות של תן ביס", אמר תומר פפר, מנכ"ל משותף, תן ביס. "נמשיך להתמקד בהוספת לקוחות ומסעדות חדשים לפלטפורמה שלנו,  וגם למצוא דרכים חדשות לתוך השוק הצרכני. עם הסיוע של TA Associates, המשקיע המוסדי הראשון שלנו, בכוונתנו להמשיך בצמיחה שלנו, כולל העסקת עובדים נוספים, ולהרחיב את ההיצע שלנו".

תן ביס מעריכה את השווי של שוק הזמנות האוכל עסק לעסק בישראל בכ-1.8 מיליארד דולר, ואת שוק ההזמנות עסק לצרכן, שכולל בעיקר עסקאות בטלפון, ב-2.3 מיליארד דולר. חברת סטטיסטה מעריכה את ההוצאה השנתית על מסעדות בישראל ב-8 מיליארד דולר, וצופה שבמסחר שקשור במזון ומשקאות יהיה שיעור צמיחה שנתי מורכב איתן של 19.3% בין 2015 ו-2020.

"תן ביס הפכה למובילה בשוק הזמנות האוכל עסק לעסק, אבל חלק משמעותי של שוק העסק לעסק הפוטנציאלי צריך עדיין ללכוד", אמרה נורית שקד, מנכ"לית משותפת, תן ביס. "בנוסף, למרות שיש בישראל תרבות הזמנת אוכל מבוססת, רק חלק קטן מהפעילות עסק לצרכן מתבצעת כיום באופן מקוון. לאור הטכנולוגיה המוכחת שלנו ורשת המסעדות הרחבה והמגוונת, אנחנו מאמינים שתן ביס ממוצבת היטב לצמיחה משמעותית מתמשכת בעסק לעסק וללכידת חלק משמעותי משוק ההזמנות המקוונות עסק לצרכן המתפתח".

Goldfarb Seligman שימשה כיועץ משפטי ו-NOAH Advisors סיפקה שירותי ייעוץ פיננסי לתן ביס. פרימס, שילה, גבעון מאיר סיפקה שירותי ייעוץ משפטי ל-TA Associates.

אודות תן ביס

תן ביס היא מובילה בהזמנת אוכל דרך האינטרנט והסלולר ממסעדות בישראל. הטכנולוגיה החדשנית של החברה מאפשרת ללקוחות בקלות לאכול ביותר מ-3500 מסעדות או להזמין מהן. תן ביס משרתת גם לקוחות פרטיים וגם אלפי חברות בישראל, הכוללות מאות אלפי עובדים. תן ביס הוקמה בשנת 2000 והמטה שלה נמצא בתל אביב.

אודות TA Associates

TA Associates היא אחת מחברות ההשקעות הפרטיות הגלובליות בחברות צמיחה הכי גדולות ומנוסות. החברה השקיעה ביותר מ-460 חברות ברחבי העולם וגייסה הון של 24 מיליארד דולר. עם משרדים בבוסטון, מנלו פארק, לונדון, מומבאי והונג קונג, TA Associates מובילה רכישות ומימון מחדש של החזקות מיעוט של חברות צמיחה רווחיות בענפי הצריכה, שירותים עסקיים, שירותים פיננסיים, שירותי בריאות וטכנולוגיה. מידע נוסף על TA Associates אפשר למצוא באתר www.ta.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.