header 2

יום שני, 23 במאי 2016

הגאדג'ט החדש של עולם הניקיון! ​

ה- i-mop שהגיעה לישראל מהולנד לפני שלושה חודשים, היא מכונה מהפכנית לניקוי הרשומה כפטנט עולמי, המשנה לחלוטין את תחום הניקיון ברמת היכולות, הביצועים והקונספט העומד מאחוריה. המכונה אמנם לא זולה (20 אלף ₪*) אולם איכותית וחסכונית לטווח ארוך, ומנקה בעשירית מהזמן ובעשירית מכמות המים וחומרי הניקוי בהשוואה לניקיון ידני. 
Alternate Text
האם יצא לכם לראות מכונה שמנקה, מקרצפת, שוטפת, שואבת ומייבשת בעת ובעונה אחת (או רק חלק מהפעולות לפי דרישה), אשר מייתרת כל מכונת ניקיון אחרת בבית, וחוסכת לכם 90% מהזמן ו- 90% פחות מים וחומרי ניקוי? אנחנו בטוחים שלא שמעתם, כי עד היום לא הייתה כזאת...


​אחד מיתרונותיו המשמעותיים של ה- i-mop ביכולתו להתאים את עצמו לסוגי הרצפות השונים. למשל, רצפת הפרקט רגישה מאוד למגע עם מים (שהורסים את הפרקט וגם מהווים סכנת החלקה), וה- i-mop  מייבש את הרצפה לחלוטין ואינו מותיר אחריו מים. ברצפות עם פוגות, בעזרת הקרצוף, נכנסות המברשות לעומק ומנקות את המרווחים שבין האריחים, בניגוד לסמרטוט שכידוע מחדיר את כל הלכלוך לתוך הפוגות... ברצפות שיש ואבן יודעת המכונה גם ללטש ולבצע פוליש לרצפה תוך כדי השטיפה, בעזרת פד יהלום. יתרונה של המכונה ניכר גם ברצפות בהירות ומבריקות בהן המכונה מייבשת את הרצפה לחלוטין (כמו מגב על חלון...) ואינה מותירה שאריות לכלוך, כתמים וסימני מריחה. המכונה מנקה גם אזורים חיצוניים כמו רצפות עץ ודקים של פרגולות, גינות, משטחי בריכות שחייה וכו', וכמובן היתרון המשמעותי ביותר – ניקיון ללא מאמץ פיסי, בהנאה ובכיף.


ה- i-mop היא מכונה לניקוי רצפות, שאיבה, קרצוף, שטיפה וייבוש, היעילה והמתקדמת ביותר בעולם. המכונה המהפכנית החדשה רשומה כפטנט עולמי, וללא מקבילה בשוק מבחינת יכולות וביצועים ומבחינת עיצובה, גודלה והקונספט העומד מאחוריה. המכונה המופעלת באופן אישי וידני (ללא כל מאמץ פיסי ובחוויית ניקוי כיפית וידידותית), נמצאת ברמת האיכות ובסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר, ולכן עתידה להחליף את מכונות הניקיון התעשייתיות, הכבדות והמסורבלות (השוקלות 120 ק"ג במקום ה- 20 ק"ג של ה- i-mop) הקיימות בכל המוסדות בישראל, במקביל לחדירה מאסיבית לסקטור הפרטי, וכך לשנות את תחום הניקיון ושטיפת הרצפות בישראל. 





ה- imop מיובא לישראל על ידי חברת 'שקד את סלום בע"מ', חברת ציוד הניקיון מהוותיקות והמקצועיות בישראל, כחברה של מהנדסי מכונות ואנשי מקצוע הבקיאים ומתמקצעים בתחום עיסוקם, ומייבאים את ציוד הניקיון המקצועי, החדשני והאיכותי ביותר בתחום מזה חמישים שנה.


מצ"ב סרטון הדגמה. 



*המחירים אינם כוללים מע"מ.
*אחריות: שנה למכונה, שנתיים למצברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.