header 2

יום שלישי, 24 במאי 2016

אם לא תאכל איך תהיה מנהל

תיבת הדואר מלאה והבטן ריקה? תזכרו שגופכם הוא הכלי הכי חשוב שלכם בעבודה! אז אם למחשב שלכם מגיע אנטי וירוס או לאיי פון שדרוג כל שנה, עשו לעצמכם טובה ואל תזניחו את האכילה. קבלו מספר טיפים איך לשמור על תזונה נכונה גם כשאתם טובעים בעבודה
 
·        שכחתי להפעיל את המזון המעורר – אוכל הוא השעון המעורר של גופנו, שמבין שיום חדש התחיל רק כאשר הוא מקבל אוכל. אם לא תאכלו דבר בבוקר, חילוף החומרים (המהירות בה הגוף שורף שומן) יהיה נמוך מאוד. למרות העומס, השאירו לפחות 20 דקות בבקר כדי לאכול. אם אינכם יכולים לאכול ארוחת בוקר מלאה או שאתם קמים מאוד מוקדם, תוכלו להסתפק אפילו בכוס מים עם לימון, קפה ופריכית קטנה עם גבינה. זה כבר יעשה "ריסטרט" לגוף כדי שיבין שהיום נפתח והוא יכול להתחיל לשרוף שומן.
·        תכנון מראש חוסך כאבי ראש - אם תשקיעו כל ערב 30 דקות לתכנון והכנה של ארוחות הצהריים והביניים של יום המחרת, תחסכו המון זמן בחיפושים אחר המסעדה המתאימה בצהריים, ותצליחו להתמיד בכל משטר תזונתי שתבחרו בו- הרי אתם אלה שמתכננים זאת מראש! נכון שזה גוזל זמן, ולא תמיד בא לנו להתעסק עם זה אחרי יום ארוך והמקלחות של הילדים, אבל זה יחסוך לכם כל כך הרבה ביום שאחרי, שיהפוך את המאמץ לשווה.
·        תזהרו מצידנית, זה ממכר - אנו חיים במדינה חמה וכיפית, אך מול התענוג של השמש והים, עומד האתגר איך לשמר אוכל טרי במשך שעות ארוכות ברכב או במשרד כשבחוץ מעל 40 מעלות. פתרון מעולה וקל הוא צידנית. זה יכול להראות טיפה מוזר בהתחלה, אבל אחרי שבוע אתם תראו ששום דבר לא יוכל לקחת מכם חזרה את הצידנית הקטנה והחמודה שמצילה אתכם באמצע יום עמוס עם ארוחת צהריים טעימה, פרי טרי או משקה ביתי קר וטעים, שלא לדבר על אלפי קלוריות מיותרות שתחסכו.
·        מסעדה זאת לא מילה גסה – למרות שכולנו שמענו כל חיינו את המשפט הפולני "אבל יש המון אוכל בבית", מסעדות הן אופציה מצוינת, בתנאי שנגישה לכם מסעדה המציעה ארוחות מזינות. כדי לחסוך זמן אפשר לעשות הסדר עם מסעדה (או כמה מסעדות) הקרובה למשרדכם, שכל יום באותה שעה יכינו עבורכם את הארוחה שלכם בדיוק בצורה שאתם אוהבים, וכך תחסכו זמן המתנה ותמיד תקבלו ארוחה בדיוק לפי בקשתכם.
·        נשנשו מהצד ולא נגלה לאף אחד -  אחת הבעיות העיקריות של אנשים עסוקים היא שעובר המון זמן בין ארוחה לארוחה. פירות חתוכים בקופסא בבוקר, פריכיות או לחמיות שונות עם גבינה טעימה, סנדוויץ' מזין עם עוף, טונה או טופו לצמחונים וירקות, יאפשרו לכם להכניס משהו לגוף שכל כך משתוקק לכך, גם באמצע היום הכי עמוס בעולם.
·        בקבוק המים הוא החבר הכי טוב שלכם – אם אתם וורקוהוליקים שמכורים לסם העבודה, תדעו לכם שהמים נקראים "סם החיים", ומהווים את אחד החומרים הכי מעוררים ומרגיעים, לימי עבודה מלחיצים וקשים. משטר שתיה נכון הוא הבסיס לגוף בריא ולאכילה נכונה. רוב המשרדים בארץ מצוידים היטב עם מים מינרליים או לפחות עם תמי 4, אך לעיתים קרובות אין לנו אפילו דקה לקום מהכיסא ולגשת למקור המים. הפתרון יכול להיות בקבוק יפה וצבעוני (רצוי לא מפלסטיק) שיהיה לנו כיף למלא כל בוקר, וייתן לנו אופציה לא רק לחסוך זמן, אלא גם לוודא ששתינו מספיק.
 
שיהיה לנו קיץ פורה, מלא בהצלחות עסקיות ובעיקר בריא J
 
לורן גונר, בעלת תואר שני מאוניברסיטת אוקספורד, היא מפתחת דיאטת לורן- דיאטה בהתאמה אישית המתבססת על מעטפת טיפול כוללת והוליסטית מעבר לירידה נקודתית במשקל, ומשלבת מוצרים הומאופטיים, תפריט מותאם אישית, מיפוי גנטי של דגימת שיער, ולווי מקצועי יומיומי.
 
כתובת האתר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.