header 2

יום שני, 9 במאי 2016

חיסכון של 35% לרוכשים ציוד בירידים שמארגנת קבוצת הרכישה לציוד חזרה לבית הספר

המותגים מיקמק ובקובוגמיש ימכרו בירידים שמארגן היזם החברתי עוזי ריעני במחירים מיוחדים לחברים בקבוצה.סל מוצרים בסיסי צפוי לעלות להורים ברשתות השיווק כ-500 שקלים. החיסכון לחברי קבוצת הרכישה יעמוד על 150 שקלים ויותר

הכינו את הארנקים, בעוד פחות מחודשיים ייצאו תלמידי ישראל אל החופש הגדול, ועוד לפני הקייטנות והבילויים, ההורים צריכים להכין תקציב לרכישת ציוד חזרה לבית הספר לשנת הלימודים הבאה.
"סל מוצרים בסיסי לתלמיד יעלה השנה להורים בין 450 ל-500 שקלים ברשתות השיווק, בירידים הם יוכלו לרכוש את אותו הסל בהנחה ממוצעת של 35% " מסביר היזם החברתי, עוזי ריעני, אשר עומד מאחורי קבוצת הרכישה בפייסבוק לרכישת ציוד חזרה לבית הספר, בה חברים למעלה מאחד עשר אלף הורים מכל רחבי הארץ.
ריעני פועל זו השנה השלישית ברציפות ובשיתוף עם ועדי הורים מכל רחבי הארץ הוא מארגן ירידי מכירה, בסמוך לבתי הספר, בהם מוצעים המוצרים בהנחה להורים. בשנה שעברה הוא ארגן 30 ירידים ברחבי הארץ בהם ביקרו כ-20 אלף הורים אשר רכשו ציוד לילדיהם במחירים שהיו נמוכים מרשתות השיווק ב-20 עד 40 אחוזים.
מספר המקומות בהם יתקיימו הירידים השנה יגדל וכבר עכשיו כבר נקבעו ירידים ברמת גן, גבעתיים, הרצליה, הוד השרון, זיתן, ירושלים, נעלה, אשדוד, אשקלון, פתח תקוה ונס ציונה וזו רק רשימה חלקית.
''המטרה שלי בקבוצת הרכישה היא להביא אל ההורים מוצרים איכותיים במחיר נמוך. הצלחתי להגיע לסיכום עם מפיצי מותג הילדים מיקמק אשר יספקו ליריד תיקים אורטופדים, קלסרים ומחברות במחירים נמוכים מהמחירים ברשתות השיווק. ילקוט אורטופדי לדוגמא יעלה לחברי הקבוצה רק 130 שקלים. בנוסף, קשרנו קשר עם היצרן אפא-פלקס המייצר מוצרים אקולוגים, כמו המותג המוכר בקובוגמיש שהוא בקבוק שתייה אקולוגי מתקפל אותו ימכור בנוסף לעוד מוצרים אקולוגים במחירים מיוחדים לקבוצת הרכישה, זאת בנוסף לסיכום עם חברת הגלקסיה אשר תמכור לחברי הקבוצה 9 חולצות תלבושת אחידה במחיר של 100 שקלים. עד לקיץ אני מאמין שעוד נצליח לגייס ספקים נוספים אשר ימכרו לנו את התוצרת שלהם במחירים נמוכים וזולים יותר''.
מחירים לדוגמא בקבוצת הרכישה:
מחברות סיכה 10 יחידות – 10 עד 12 שקלים.
מחברת חכמה – 5 שקלים
חבילת 30 מחקים – 10 שקלים
12 עפרונות – 5 עד 12 שקלים.
קלסר – 4 עד 10 שקלים
תיקיות גומי 6 עד 15 שקלים
ילקוט אורטופדי ממותג – 100 עד 150 שקלים.
טושים – 5 עד 6 שקלים
עפרונות צבעוניים – 4 עד 6 שקלים
מספריים – 2 עד 5 שקלים
יומן לתלמיד – 7 עד 30 שקלים
קלמר – 7 עד 30 שקלים
עטיפות מחברת – 2 עד 3 שקלים
עטיפות חוברת – 3 עד 6 שקלים
50 שמרדפים – 6 עד 15 שקלים
דבק סטיק – 1 עד 5 שקלים
מדגש זוהר – 5 עד 8 שקלים.
עוזי ריעני (40 ) מגבעתיים ניסה לפני שנתיים לארגן 100 עד 200 הורים מבית הספר של הבן שלו, במטרה לפנות לחנויות בעיר ולרכוש יחד ציוד חזרה לבית הספר. המטרה הייתה להשיג מחירים זולים יותר. באופן טבעי עוזי פנה לפייסבוק, יותר נכון לדף הפייסבוק של אשתו, כי לו בעצמו לא היה דף פעיל בפייסבוק באותם ימים. ההעיינות הייתה גדולה ולאחר מספר ימים הוא פתח דף ייעודי – קבוצת רכישה לציוד חזרה לבית הספר.
מספר החברים בקבוצה הלך ותפח בתוך פחות משבועיים כבר חברו לדף הזה למעלה מ-2000 חברים. עם כוח הקנייה הזה עוזי כבר עבר הלאה ולא הסתפק בחנויות בעיר, הוא כבר חיפש את היבואן "התחלתי לעשות מחקר שוק, והגעתי ליבואנים שמייבאים תיקים לילדים וציוד אחר כמו קלמרים, מחברות, עפרונות. ניהלתי מולם מו"מ והצלחתי לקבל מהם הנחות של 30 ואפילו 40 אחוזים".
עוד לפני שפרץ מבצע צוק איתן, עוזי ארגן יריד מכירות בבית הספר כצנלסון בגבעתיים, בעקבותיו באה הופעה בתוכנית הבוקר של ערוץ 2 ,נכנסתי לאולפן הבוקר עם הילה קורח ומירי נבו והיו לי 2500 חברים בדף הפייסבוק, אחרי ההופעה שם זה הלך וצמח והגיע ל-7000 חברים".
עם כוח הקנייה הזה עוזי ארגן יריד נוסף בגבעתיים ואז החליט לצאת מגבולות העיר ולארגן ירידים נוספים בארץ, אלא שאז פרץ מבצע צוק איתן והמיזם נעצר.
בקיץ שעבר הצליח ריעני לקיים 30 ירידים ומספר החברים בקבוצת הרכישה הלך וטפח והגיע כבר ליותר מ-11 אלף. הירידים שריעני מארגן בשיתוף עם ועדי ההורים פתוחים לקהל הרחב, גם למי שלא חבר בקבוצות הרכישה "להיות חבר בקבוצת הרכישה זה לא פעולה שדורשת מהציבור מאמץ או תשלום, זה בסך הכל אקט חברתי שנועד לעזור לכולנו להשיג את המטרה. הירידים מאורגנים עם ועדי ההורים בכל יישוב ובמהלכם נעמיד דוכן שבו נבקש מכל שמי שטרם הצטרף לקבוצה לעשות זאת, כי אני מאמין שאם יהיו לנו 20 אלף חברים, נוכל בפעם הבאה להשיג הנחות עוד יותר גדולות, לגודל יש משמעות".
האתר של עוזי - http://www.uzir.bigger.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.