header 2

יום שני, 9 במאי 2016

לישראלים יש במגירה מצבור טלפונים ניידים בשווי של 6 מיליארד שקלים

ענקית המסחר המקוון הבינלאומי eBay, חושפת היום נתונים, על פיהם מונחים ללא שימוש ברחבי ישראל טלפונים משומשים בשווי של 6 מיליארד שקלים.  במחקר TMT Predictions שפירסמה חברת דלויט גלובל בתחילת 2016 נראה כי שוק הסמאטרפונים המשומשים צפוי להניב למעלה מ-17 מיליארד דולר.
 
לאחר ההכרזה על סמסונג גלקסי 7S ולנוכח שמועות שאפל עומדת להכריז על דגם חדש, הצרכנים הישראליים מתכוננים למכור את הסמרטפון הישן שלהם ולרכוש חדש במקומו. על מנת לוודא שמוכרים יקבלו את המחיר הטוב ביותר בשוק עבור הסמארטפון שלהם, פיתחה eBay את המחשבון כמה שווה הסמארטפון שלך ב-eBay מדובר במחשבון אוטומטי המציין מחיר השוק של כל סמארטפון לאחר הזנת נתוני המכשיר.
 
המחשבון החדש של eBay נותן לצרכנים הערכה מדוייקת כמה כסף הם יכולים להרוויח עבור המכשיר שלהם. לדוגמה, מחיר המכירה הממוצע ל-iPhone 6s ירד ב-50 דולר מאז ספטמבר 2015 אך משיג עדיין מחיר של 875 דולר למכשיר בודד, בעוד שהסמסונג גלקסי 6S משיג מחיר של 526 דולר.
 
לדברי אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות המסחרית eBay ישראל: "לישראלים יש אהדה גדולה לכל מכשיר נייד. בשנת 2015 רכשו הישראלים ב-eBay  קרוב ל- 40 אלף טלפונים ניידים ויותר מ-3 מיליון אביזרים. אנו רואים מגמה הולכת וגוברת על פיה יותר ויותר צרכנים מוכרים מכשירי טלפון משומשים במקום למסור אותם. ב-2015 נמכרו ב- eBay בכל העולם 1,600  טלפונים ניידים מדי שעה ובארץ כ-5 טלפונים בשעה
 
על פי חברת נתוני דלויט גלובל, קצב הגידול של שוק הסמרטפונים המשומשים חזוי להגיע לפי 5-4 משוק הסמרטפונים הכולל. מכירת מכשירים משומשים על-ידי צרכנים וספקים צפויה להמשיך ולגדול עד 2020.
 
חמשת המכשירים המובילים במכירות ב-eBay ישראל הם:
1.       Apple iPhone 5 and 5S
2.       Apple iPhone 6 and 6 Plus
3.       Samsung Galaxy S6
4.       Apple iPhone 4S
5.       Samsung Galaxy S5
 
"אפל, סמסונג, LG, HTC ונקסוס הם מותגי הטלפונים עם שיעורי החיפוש הגבוהים ביותר ב-2015" מוסיף גולדנברג. "הנתונים שלנו מראים כי למרות שה-iPhone 6 Plus יצא לשוק לפני יותר משנה, מחירו הממוצע גבוה רק במעט מזה של הסמסונג גלקסי S6 Edge, שיצא לשוק לא מכבר. הסמסונג גלקסי 7S הוא ללא ספק המכשיר המדובר ביותר ב-2016 אבל בעלי iPhone יכולים להיות בטוחים שהתיאבון למכשירי iPhone חדשים ומשומשים לא ירד עם 10 מיליון חיפושים ב-2015 לעומת 4 מיליון חיפושים על סמרטפונים של סמסונג".
 
כדי לדעת כמה שווה הטלפון המשומש שלכם, בקרו במחשבון כמה שווה הסמארטפון שלך ב-eBay
                                                                                                                 
###
אודות eBay
eBay (נסד"ק: EBAY) היא פלטפורמת המכירות התוססת ביותר בעולם, בה אפשר למצוא מציאות נהדרות ומבחר ייחודי. eBay מחברת בין מיליוני קונים ומוכרים מכל רחבי העולם, מעצים בני אדם ויוצר הזדמנויות באמצעות מסחר אינטרנטי. החזון שלנו למסחר העולמי הוא כזה המתאפשר על-ידי בני אדם, מונע על-ידי טכנולוגיה ופתוח לכל. אנו מעצימים את המוכרים בפלטפורמה שלנו, לא מתחרים בהם. אנו יוצרים קשרים אמיצים בין קונים למוכרים באמצעות חוויות מוצר מהירות, ניידות ומאובטחות. כיום, 20 שנה לאחר הקמת eBay, אנו עדיין נלהבים מיכולתנו ליצור קשר בין קונים ומוכרים בדיוק כפי שהיינו כאשר הקמנו את החברה ב-1995. למידע נוסף: אתר eBay
 
בישראל פועלת eBay באמצעות מרכז פיתוח בנתניה העוסק במידע מובנה (Structure Data) וכן חטיבה עסקית המקדמת עסקים ישראליים בפלטפורמת המסחר העולמית של החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.