header 2

יום רביעי, 11 במאי 2016

ארגון שחקני הכדורגל בישראל מבקש להקפיא הליכים ולמנות נאמן למכבי נתניה

ארגון שחקני הכדורגל הגיש היום לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד בקשה דחופה להקפאת הליכים ולמינוי נאמן לקבוצת מכבי נתניה, מהלך זה נועד לשמור על הקבוצה כעסק חי ולהבטיח את המשך קיום הקבוצה

בבקשה שהגיש הארגון באמצעות עורך הדין אופיר רונן, מתבקש בית המשפט לתת צו הקפאת הליכים לפיו במשך 60 יום או עד למתן החלטה אחרת של בית המשפט, לא ניתן יהיה לפתוח או להמשיך בכל הליך משפטי נגד הקבוצה ונגד הבטוחות שהועמדו על ידה, אלא ברשות בית המשפט.
הארגון שהוא ארגון השחקנים היציג של שחקני הכדורגל בישראל, מבקש מבית המשפט למנות את עו"ד אמיר פלמר כנאמן בהקפאת הליכים של הקבוצה ולהורות לו לשלם לשחקני הקבוצה ושאר עובדיה את המשכורות, המגיעות להם ע"ח דין הקדימה מהכספים שיקבל (לפני יתר הנושים), ככל והתזרים מאפשר זאת. כמו כן מבקש הארגון לחייב את העירייה להעביר לנאמן תוך 48 שעות כספים לצורך תשלום המשכורות.
הדיון בבקשה נקבע ליום שני בשבוע הבא, בפני השופטת עירית ויינברג נוטוביץ' , באם ימונה הנאמן יהיו לו את כל הסמכויות לניהול הקבוצה, לבצע מהלכים להבראתה ולהכין אותה לפתיחת עונת המשחקים הקרובה (עונת 2016/17).
בבקשה מציין הארגון כי בקשת הקפאת ההליכים מוגשת באופן חריג ע"י ארגון השחקנים המייצג את שחקני הקבוצה, לאור הרצון להציל את הקבוצה מקריסה, לאפשר תשלום משכורות לשחקני ועובדי הקבוצה, לשמר את החוזים של השחקנים עם הקבוצה ולאפשר את הכנת הקבוצה לפתיחת עונת המשחקים הקרובה (עונת 2016/17).
עוד מצוין בבקשה כי במקרה שלפנינו, יש חשיבות עליונה למתן צו הקפאת ההליכים כבר בימים הקרובים, על מנת לאפשר לקבוצה למצוא משקיע שישלם לשחקני ועובדי הקבוצה את המשכורות המגיעות להם, שיקנה את הקבוצה נקייה מחובות, יזרים לה באופן מידי כספים שיאפשרו לה לפתוח בסוף חודש אוגוסט 2016 את עונת המשחקים הקרובה.
עו"ד אופיר רונן מבקש לקבוע תקדים משפטי חשוב, לפיו אוהדי הקבוצה יוכלו להעביר כספים במסגרת מימון המונים לקופת הנאמן על מנת להציל את הקבוצה ולהיות שותפים בהליך ההבראה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.