header 2

יום שלישי, 17 במאי 2016

בעקבות הדוחות: מג'יק קיבלה המלצות קנייה מויליאם-בלייר וברקליס

מג'יק (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC) קיבלה המלצות קניה מברקליס (מחיר יעד של 8.5 דולר למניה) ומויליאם-בלייר (Outperform)
 
ברקליס: המלצת קנייה למג'יק עם מחיר יעד של 8.5 דולר למניה
מג'יק ממשיכה להיסחר מתחת לשווי ההוגן שלה. תוצאות החברה ברבעון הראשון של 2016 היו בהתאם לציפיות והנהלת החברה אישרה את התחזיות השנתיות עם צמיחה של כ – 10%. אנו מזהים כי שני שליש מההכנסות הינן הכנסות חוזרות עם ניראות לתזרימי מזומנים. לאור צמיחה בשווקים הרלוונטיים, אנו מזהים את המיצוב החזק של מג'יק בתחום הטמעת אפליקציות ומעבר ל- PaaS (Platform as a Service).
הערכות שלנו כי ההוצאות על פיתוח אפליקציות צפוי לצמוח ב- 5.3% ואנו מאמינים כי מג'יק ממוצבת היטב גם בשוק ה – PaaS גם עם פתרונות פיתוח וגם עם יכולות הטמעה.
במהלך הרבעון מג'יק השיקה את פלטפורמת הפיתוח החדשה, XPA 3.1 שהינה מהירה יותר ומאפשרת יכולת התאמה ופרסונליזציה למשתמש הקצה.
קופת המזומנים עומדת על 1.6 דולר למניה ותשואת הדיבידנד של 2.9% מספקת הגנה.
מניית מג'יק עלתה מתחילת השנה 24% ואנו מזהים פוטנציאל לעלייה של 24% נוספים למחיר יעד של 8.5$ למניה.
 
ויליאם-בלייר: המלצת קנייה למג'יק (outperform)
מג'יק דיווחה על הכנסות של 44.7 מיליון דולר, עלייה של 11% לעומת הרבעון הראשון בשנה שעברה. הצמיחה בהכנסות זכתה לרוח גבית מביקוש בריא לשירותים מקצועיים, בעיקר כתוצאה ממעבר לעבודה במובייל עסקי ובמודל ענן. הרווח התפעולי הסתכם ה-6.7 מיליון דולר, מעל צפי השוק. ההנהלה ציינה כי היא מאשררת את תחזיתה להכנסות של 191-195 מיליון דולר ב-2016.
אנו מאמינים כי החברה תציג שיעור רווח תפעולי של 15% השנה, לנוכח תחזית לפעילות חזקה וביטחון ההנהלה בניצול הזדמנויות טכנולוגיות לקראת המחצית השניה של השנה. כמו כן אנחנו רואים בחיוב את יציבות החברה מבחינת תזרים מזומנים רבעוני שוטף, שהסתכם ב-11.2 מיליון דולר, בהשוואה ל- 9 מיליון דולר בשנה שעברה.
מג'יק פועלת עם כ-3,000 שותפים, ואנו מעריכים כי להנהלה ישנה ניראות טובה לגבי 80%-85% מיעדי המכירות של החברה לשנה זו. בנוסף, החברה ממשיכה לחפש הזדמנויות רכישה, אולם אין וודאות כי יצאו לפועל בטווח הקרוב.
לאור התחזית השמרנית, ההזדמנות להתרחבות הרווחיות, ופוטנציאל גידול מ-30% מהפעילות החברה בתחום התוכנה, אנו ממליצים לקנות את המניה. המניה נסחרת במכפיל של 1.2 על צפי ההכנסות שלנו ל-2016 ושל 11.8 על צפי תזרים המזומנים החופשי ל- 2016, שנמצאים שניהם מתחת למכפילי קבוצת השירותים של 2.5 ושל 21 בהתאמה. אנו מאמינים כי החברה ממוצבת היטב ותצמצם את הפער בין מכפילי מג'יק לקבוצת ההשוואה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.