header 2

יום ראשון, 8 במאי 2016

המאבק על התייר עובר דרך תחום עיצוב בית המלון

הכנס הבינלאומי השנתי לעיצוב בתי מלון של התאחדות המלונות,              בשיתוף בית & ונוי, יפגיש מעצבים ואדריכלים בולטים מחו"ל עם      קולגות מישראל וגורמי מפתח במלונאות הישראלית
יגיעו לכנס: בכירי המעצבים בעולם, מעצב העל האיטלקי פיירו ליסוני
האם יש גבול לדמיון, ליצירתיות ולתעוזה בתחום עיצוב בתי המלון? כמה עוד אפשר לחדש בתחום? האם ישנם סגנונות עיצוב חדשים? קונספטים מהחלל? צבעים וניגודים יוצאי דופן? ובכלל, עד כמה תחום העיצוב משפיע על רמות התפוסה של בית המלון ועל הצלחתו, ואפילו על רמת שביעות הרצון מהביקור בארץ? בשאלות אלה ואחרות יעסוק הכנס ה-5 הבינלאומי לעיצוב בתי מלון של התאחדות המלונות בישראל, יחד עם קבוצת בית & ונוי, שיתקיים ביום ב' ( 16.5), במרכז הקונגרסים 'אבניו', שדה התעופה.

בכנס ישתתפו יזמים, מלונאים, אדריכלים ומעצבי פנים, בהם: מעצב העל האיטלקי פיירו ליסוני, מבכירי המעצבים בעולם. עבודתו ידועה בתפיסת עיצוב מינימליסטית ובאסתטיקה 'טהורה', ששמה דגש על איכויות חומרים, גימורים וביצוע. פעילותו הענפה בתחום המלונאות הניבה בשנים האחרונות פרויקטים רבים חוצי-יבשות ומדינות, בהם: תכנון מלונות היוקרה של אלפרד אקירוב בירושלים: 'ממילא' ו'מצודת דוד' ומלון הקונסרבטוריום של אקירוב באמסטרדם. ליסוני עיצב גם את: מלון סטודיו 'אם' בסינגפור, מלון בלה ריבה, על גדות אגם גרדה שבאיטליה, סוויטות נשיאותיות במלון פייר בניו יורק, מלון טאג' מהאל במומביי, הודו, מלון גן מיטורצי בטוקיו ועוד.
בזכות פועלו העשיר והישגיו זכה ליסוני בפרסים שונים, לרבות הכללתו ב'היכל התהילה של עיצוב הפנים' בניו יורק.
 

אורח אחר בכנס הוא: המעצב  הבריטי צ'רלס לאון, שהחל את דרכו המקצועית כמעצב במה בהצגות תיאטרון ובמופעי אופרה ובלט לאומיים של בריטניה. בהמשך עבר לקולנוע. כיום הוא מבלי חברת 'לאון בלאק', המתמקדת בעיצוב לתעשיית האירוח. לאון עיצב בין היתר את  בתי המלון: גרנד סנטרל פארק ואינטר קונטיננטאל באנגליה, Majestral בביירות, ריג'ינסי פארק בניירובי ועוד. לאון הוא חבר באגודה המלכותית הבריטית לאמנויות ובוועד המנהל של המכון הבריטי לעיצוב פנים.

 

 

 
 
עוד אורח שמגיע לכנס מארה"ב הוא: גיא הקש, מנהל תחום המסעדות והברים ברשת 'Marriot'. הקש הוא בן למשפחת מלונאים, ובכנס יספר על התמודדות תעשיית המלונאות העולמית, ורשת מאריוט, עם דור ה- X ודור ה-Y בתחום המסעדות והברים.
לדברי רומי גורודיסקי, סמנכ"לית התאחדות המלונות בישראל: "במאבק על התיירים, לנושא עיצוב בתי המלון מקום חשוב בחוויית האורח. כחלק מהתחרות על התיירים כל בית מלון מתאמץ למתג את עצמו אחרת ולבנות לעצמו סיפור עם משמעות כדי שייגע באורחיו. כנס העיצוב הפך למסורת מוצלחת ומידי שנה אנו מצליחים לסמן את המגמות העכשוויות בעיצוב בתי המלון, לחשוף סגנונות עיצוב שונים, רעיונות יצירתיים ומפגש עם קולגות".
לדברי איריס מושלי, מנכ"לית קבוצת בית & ונוי: "בית מלון הוא לא רק חלל יפה, אלא עולם שלם, שמערב את כל החושים ועונה על צרכי אורחיו. עיצוב מוצלח הוא מפתח לבידול בית המלון, מפתח לזיכרון חווייתי טוב. הכנס לעיצוב ותכנון בתי מלון יציג דרכים מגוונות ליצירה".
 
במסגרת כנס העיצוב יוענק אות מופת  למלונאי דוד פתאל, על פועלו בתחום המלונאות, כמו כן, האדריכל אבנר ישר יציג את פרויקט כיכר אתרים והאדריכל גד הלפרין יציג קונספטים של חללי הסעדה במתחמים מלונאים. בכנס ייערך גם פאנל בהנחיית מיכאל חי, מבעלי חברת הייעוץ 'ויז'ן הוספיטליטי', בנושא: היבטים שונים בפיתוח מלונות במרחב התל-אביבי, בהשתתפות עודד גבולי- מהנדס עיריית ת"א-יפו, אדריכל אבנר ישרהאדריכל יואב מסר והמלונאי אלפרד אקירוב, מייסד ובעל השליטה בחברת 'אלרוב' שלה מלונות יוקרה בישראל ובאירופה.
 
·       במקביל לכנס, תתקיים במתחם תערוכה של מוצרים ושירותים לבתי מלון.            כמו כן, יוצגו "חללים מלונאים"- חללי קונספט, שעוצבו ע"י אדריכלים ומעצבים. 
 
·       מצ"ב תכנית הכנס: http://www.baitvenoy.co.il/document/168,219,58.aspx
·       למידע נוסף:  http://www.baitvenoy.co.il/document/168,219,58.aspx
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.