header 2

יום רביעי, 11 במאי 2016

Madison Realty Capital Debt Fund III LP נסגרת עם התחייבויות ל-695 מיליון דולר, הרבה יותר מהיעד הראשוני

ניו יורק, 10 במאי 2016, (BUSINESS WIRE):
Madison Realty Capital (MRC), חברת השקעות פרטיות בנדלן משולבת אנכית שמתמקדת בהשקעות במניות וחוב נדלן בשוק הביניים האמריקני, הודיעה על הסגירה הסופית של קרן החוב Madison Realty Capital Debt Fund III LP ("MRC Debt Fund III"), אמצעי ההשקעה המוסדי בחוב נדלן השלישי של החברה.
את ההודעה מסר אדם טנטלף, מנהל ראשי של MRC.
קרן ההשקעות על פי שיקול דעת גייסה סכום כולל של 695 מיליון דולר בהתחייבויות הון, הרבה יותר מהיעד המקורי של 600 מיליון דולר. MRC השיגה הון לקרן מקבוצה מגוונת של משקיעים, ביניהם קרנות פנסיה ציבוריות, קרנות פנסיה של חברות, קרנות והקדשים, משרדים ביתיים ומנהלי עושר.
"MRC שמחה להודיע על הסגירה הסופית של הקרן השלישית שלנו ברמה שעברה את היעד הראשוני שלנו בפער ניכר", אמר מר טנטלף. "אנחנו מעריכים את התמיכה העצומה שקיבלנו ממשקיעים חדשים וישנים בקהילה המוסדית במהלך הגיוס הזה. הנכסים של החברה שלנו מתקרבים עכשיו ל-3 מיליארד דולר ואנחנו ממשיכים לחפש ולנצל הזדמנויות שוק בסוגי נכסים שונים שקיימות בשווקי הביניים שלא מקבלים שירות מספיק. הפלטפורמה המשולבת אנכית שלנו, שכוללת מומחיות גם בחוב וגם במניות, מאפשרת לנו לנצל הזדמנויות של יצירת הלוואות במצבים מיוחדים שלאחרים אולי אין יכולת לפעול בהם".
MRC Debt Fund III יוצרת הלוואות משכנתא מסחריות, הלוואות ביניים וזיקות הון מועדפות, ורוכשת משכנתאות לא נפרעות. עם אפשרות למנף ולמחזר הון, לקרן יש יכולות עסקאות ביותר מ-2.5 מיליארד דולר. אמצעי החוב הקודם של MRC, Sullivan Debt Fund, הושק ב-2012 וגייס 350.4 מיליון דולר בהתחייבויות הון, וגם הוא עבר את היעד שלו שהיה 300 מיליון דולר. ב-2005 MRC השיקה את קרן החוב הראשונה שלה, שגייסה יותר מ-300 מיליון דולר.
אודות Madison Realty Capital (MRC)
MRC היא חברה להשקעות בנדלן מניו יורק שמבצעת השקעות במניות וחוב נדלן בשוק הביניים ונכסי החברה שלה מסתכמים ב-2.7 מיליארד דולר. MRC, שהוקמה ב-2004, השקיעה יותר מ-4.5 מיליארד דולר בעסקאות במגזרים הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות. ליותר מחמישים העובדים המקצועיים של MRC יש מומחיות ביצירת הלוואות, רכישה, חיתום, הבניה, סגירה, שירות, ניהול נכסים, ניהול רכוש, בנייה, שוקי הון, סינדיקציה ומינהל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.