header 2

יום שני, 16 במאי 2016

מנגל בסלון זה כבר לא חלום

LOTUS GRILL מבית 'אלקטרו גל' הוא גריל הפחמים הראשון בעולם ללא עשן, כפטנט גרמני שזכה בפרס העיצוב הבינלאומי, ומתאים לשימוש בתוך הבית, במשרד, במרפסת, בסירה, בקמפינג, בפארק ובכל מקום שעולה על דעתכם.  הגריל נדלק תוך 3 שניות, צליית המזון נעשית תוך דקות, ניתן לשלוט על דרגות החום והוא בטיחותי ונוח להפעלה ולניקוי.
 
תרשו לנו לחדש לכם משהו – לא רק אנחנו אוהבים מנגל, וגם אם הגויים קוראים לו בשמות אחרים, הבשרים הם אותם בשרים והפחמים הם אותם הפחמים. רק מה, השמש הים תיכונית הנעימה מנעה מהמוח היהודי המפותח שלנו לחשוב על פטנט גאוני בצורת מנגל ללא עשן המתאים למקומות סגורים, לעומת האירופאים החיוורים, שאם ישאירו את המנגל רק לאוויר הפתוח ולימי הקיץ החמים, הם יישארו רעבים...
 
אז איך זה עובד? ה- LOTUS GRILL מבוסס על פטנט גרמני ייחודי, הכולל מערכת אוורור הפועלת באמצעות סוללות ודוחפת את האוויר ישירות למיכל הפחם, במטרה לשמור ולווסת את החום תוך מניעת עשן בעת הצליה. בנוסף, מעל מיכל הפחמים מוצבת פלטה שטוחה המונעת מהשומן הניגר מהבשר לטפטף על הפחמים, ובכך נמנע עשן מיותר, אך נותרים במלואם הארומה והטעמים של גריל פחמים רגיל. וכידוע, גם בתחום איכות הסביבה אנחנו יכולים ללמוד דבר אחד או שניים מהאירופאים –LOTUS GRILL  משתמש ב- 10 אחוז בלבד מכמות הפחם הנדרשת בגרילרים אחרים, וכך מונע עשן, לכלוך ונזקים סביבתיים אחרים. הפחם נדלק בקלות ובמהירות תוך שניות באמצעות ג׳יל הדלקה על בסיס אלכוהול ידידותי לסביבה, אשר מתאדה תוך מספר שניות מזמן ההדלקה. הג'ל עשוי מאלכוהול שאינו מזיק לבריאות, אינו משפיע על איכות הטעם "הגרילי" של הבשר, ואינו מפריש דלקים או חומרים כימיים אחרים, בדומה לחומרי הבערה בהם משתמשים בגרילים הסטנדרטיים.
 
ברמת הניקיון, הרשת העליונה של ה- LOTUS GRILL עשויה מתכת דקה וייחודית, המבטיחה שהבשר לא ידבק     
והשומן לא יטפטף על הפחמים. כל החלקים נשלפים בקלות, עשויים מפלדת אלחלד, וניתנים לשטיפה במים פושרים וסבון  או במדיח הכלים. ברמת הבטיחות, הפחם נשרף בתוך מיכל ייעודי סגור ואינו יכול ליפול גם אם הגריל עצמו נופל או מתהפך. ניתן להזיז את הגריל במהלך השימוש ממקום למקום, היות והמעטפת החיצונית עשויה משכבה כפולה ומבודדת של חומרים איכותיים ביותר שאינם מאפשרים לה להתחמם.
 
היבואן הרשמי של LOTUS GRILL בישראל היא חברת אלקטרו גל. עמית פיליפסון הבעלים ודור שני לחברה הפועלת מזה 47 שנים בישראל מציין: " LOTUS GRILL הוא הגריל האיכותי והמקצועי בעולם. אנו באלקטרו גל מייבאים לארץ את המוצרים הטובים ביותר, ומתחייבים לשרות מקצועי ואמין כפי שאנו עושים כבר עשרות שנים".
מחיר לצרכן: 999 ₪. כולל חבילת פחמים וג'ל הדלקה מתנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.