header 2

יום שבת, 11 בספטמבר 2021

פדרציית השלום האוניברסליתUPF מכנסת את צוות החשיבה לעצרת התקווה 2022

 

צעדים לקראת שלום באסיה: התמקדות בפיוס ובשיתוף פעולה בחצי האי הקוריאני

 

וינה, 9 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

מגוון רחב של אתגרים עומדים בדרכה של בניית סדר עולמי יציב ושליו יחסית למאה ה -21. האירועים האחרונים הקשורים לנסיגת ארה"ב מאפגניסטן מדגישים עובדה זו.

 

חשיבות קריטית לדינמיקה הגיאופוליטית של זמננו היא המשבר המתמשך בחצי האי הקוריאני, המשפיע על מזרח אסיה ועל שאר העולם. בעוד שמאמצי השלום מנעו מלחמה נוספת בצפון מזרח אסיה, הפוטנציאל לעימות עדיין נותר בעינו ויכלול את ארה"ב, סין, רוסיה ויפן. הגיע הזמן לאסטרטגיה חדשה להתקדם לעבר פיוס ושיתוף פעולה בחצי האי הקוריאני.

 

מי: עצרת התקווה מקוונת שלThink Tank 2022  בחסות פדרציית השלום האוניברסלית (upf.org)

 

מתי: ראשון, 12 בספטמבר 2021, 02.30 בבוקר  CET, אירופה והמזרח התיכון (שידור חי מדרום קוריאה) או שידור חוזר/הבהרה: 12 בספטמבר 2021, 18:00 CET 

 

איפה: הצטרפו לאירוע החי ב-12 בספטמבר, בשעה 02:30 בבוקר  (CET)

 

באמצעות קישור זה: https://www.peacelink.live/online/

 

הצטרפו לאירוע השיא ב-12 בספטמבר, בשעה 18:00 (CET)

 

באמצעות קישור זום: http://www.zoom.rallyofhope.eu/

 

או שידור חי בפייסבוק: http://www.facebook.rallyofhope.eu/

 

מה: ראלי התקווה שנחנך בשנת 2020, הוא סדרה של הפקות מקוונות בשידור חי באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה מתקדמת כדי לחבר מיליוני צופים גלובליים. ראלי התקווה, המציג מנהיגי עולם בולטים ובידור שובה לב, מרומם, בר תביעה ומבוסס על אמונה.

למה: תוכנית חדשה וייחודית זו מעצימה את האזרח הפשוט המבקש שינוי משמעותי בחייו האישיים, במשפחתו, בקהילה ואפילו בעולם, על ידי השתתפות בתנועה המתעלה על גבולות פוליטיים, דתיים, גזעיים ואידיאולוגיים.

 

עצרות קודמות של תקווה סיפקו פלטפורמה למומחים בכירים לדבר על הנושאים המורכבים העומדים בפני כדור הארץ שלנו, ביניהם: שינויי אקלים, מוקדים גיאופוליטיים, אתגרי מגפת הקורונה, כיבוד ותיקי מלחמת קוריאה ביום השנה ה -70 שלה, תפקיד האמונה בבניית שלום ועוד.

 

הנושא של עצרת התקווה של Think Tank 2022  הוא "צעדים לקראת שלום באסיה: התמקדות בפיוס ובשיתוף פעולה בחצי האי הקוריאני". למרות שהסכם שביתת הנשק הביא לסיום מעשי האיבה, חצי האי הקוריאני ממשיך להיות "מרכז סערה" לשלום וביטחון באזור. מנהיגי העולם ידברו על הסיכונים וההזדמנויות לפתרון סוגיות בחצי האי הקוריאני ועל הצעדים לשלום באסיה.

 

נואמים מרכזיים: ראש ממשלת קמבודיה הון סן, נשיא הנציבות האירופית

 

נשיא הנציבות האירופית לשעבר ז'וזה מנואל ברוזו (2004-2014), נשיאת הרפובליקה של הפיליפינים גלוריה מקפגל ארויו (2000-2010), ראש ממשלת הודו ה.ד. דב גובדה (1996-1997), נשיא טובגו וטרינידד אנתוני תומאס אקווינס קרמונה (2013-2018) ונשיאת הרפובליקה של סרביה נטשה מיצ'יץ' (2002-2004). ד"ר האק ג'ה האן מון, מייסדת שותפה של UPF, תציע מסר מיוחד של תקווה בנאום המייסדים שלה.

 

למידע נוסף על עצרת התקווה וצוות החשיבה 2022 לחצו כאן: https://www.rallyofhope.eu

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.