header 2

יום שבת, 11 בספטמבר 2021

משחק התפקידים מרובה המשתתפים המקוון MMORPG 'MIR4' של Wemade יזכה בספטמבר לעדכון המסיבי הראשון שלו

 

לאחר ההשקה המוצלחת ב-170 מדינות, MIR4 יזכה לעדכון הראשון שלו במהלך החודש

 

סאול, קוריאה הדרומית, 10 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

 

לאחר השקה גלובלית מוצלחת, MIR4 יקבל את העדכון המשמעותי הראשון שלו. תוכן חדש ייחשף, כולל קרב השבטים הגלובלי הראשון, 'אתגר השבט', וכן אימון יחידים.

בנוסף, שחררה החברה היום (ה-10 בספטמבר), תוכן ליבה נוסף, Hidden Valley Capture. הקרב לכיבוש העמק הנסתר הוא קרב בין שבטים שונים שרוצים לשלוט במקור למשאב הראשי במשחק, הפלדה האפלה (Darksteel). הקרב יתרחש בכל יום רביעי בשעה 10 בערב החל ב-15 בספטמבר, בהתאם לשעון המקומי של השרת שלכם.

"השבט שיכבוש את העמק הנסתר יזכה לכוח וסמכות עצומים להפעלת הסחר בפלדה האפלה. השבטים יוכלו להשיג מונופול על הכרייה במכרות על ידי השליטה בכניסה לעמק הנסתר, או להטיל מסים על כריית הפלדה האפלה לטובת השבט. את הפלדה האפלה ניתן להמיס כדי ליצור את מטבע השירות Draco ולהמיר באסימוני הנכסים הווירטואליים Wemix, היוצרים גשר בין משאבי המשחק לנכסים אמיתיים. מכיוון שכך, קרבות השבט בסופו של דבר ישפיעו על הכלכלה האמיתית ולכן יובילו לקרבות שבטים עזים יותר ", מספרים ב-Wemade.

לאור הצמיחה הגדולה במספר השחקנים, הוספנו אזור שרתים חדש בדרום אמריקה, כך ששחקנים מדרום אמריקה יוכלו ליהנות מהמשחק בסביבה נוחה יותר.

בקרו באתר הרשמי לקבלת מידע נוסף.

 

"מהקרב שלי למלחמה שלנו!" MMORPG 'MIR4'

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.