header 2

יום חמישי, 9 בספטמבר 2021

דמיינו מחדש את פתרונות ADAS ו-AD, הצטרפו ל- LeddarTech בשלושה אירועים בינלאומיים מרכזיים בספטמבר 2021

 

קוויבק סיטי, 9 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

LeddarTech®, מובילה גלובלית בטכנולוגיות חישה של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית רמה 1-5, שמחה להודיע על השתתפותה במספר אירועים דיגיטליים ואישיים במהלך ספטמבר הן במציג ומוצג כאחד. אירועים גלובליים אלה יציגו את פלטפורמות הטכנולוגיה המקיפות מקצה לקצה של LeddarTech, המאפשרות ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים בכל שרשרת הערך של שוק הרכב והניידות. פתרונות מומלצים אלה כוללים את פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסהLeddarVision ואת פלטפורמת הפיתוח LiDAR החסכונית והמדרגית המבוססת על טכנולוגיית LeddarEngine המוגנת בפטנט.

 

"האצת הנהיגה האוטונומית תלויה במידה רבה בפתרונות ADAS שפותחו כיום", אמר דניאל אייטקן, סמנכ"ל שיווק גלובלי, תקשורת וניהול מוצר ב-LeddarTech. "אירועים עתידיים אלה מדגישים את הגישה המדרגית והגמישות של LeddarTech עם פתרונות LiDAR והיתוך חיישנים ותפיסה הנותנים מענה לצרכי הלקוח האישיים", המשיך. "אנו שמחים במיוחד על כך שמייק ת'ואני, נשיא קבוצת עסקי הרכב ב-Flex, מארח את אחת הפגישות שלנו. אנו מצפים שתצטרפו אלינו לאירוע אחד או לכל האירועים האלה", סיכם מר אייטקן.

 

ימי הטכנולוגיה בתעשייה 13-17 בספטמבר  (דיגיטלי)

 

ימי הטכנולוגיה בתעשייה מביא תובנות חיוניות בתחום האלקטרוניקה, החל מעיצוב בינת קצה וכלה בחיישני רכב מהדור הבא, המועברים בשידור חי ישירות ממומחי התעשייה למחשב השולחני או למכשיר הנייד שלכם.

 

הצטרפו ל- LeddarTech עבור שתי מצגות:

 

·       "פתרונות היתוך ותפיסה של פתרונות מפתח ל- ADAS ו-AD" (מקרה שימוש), בהשתתפות יובל נחמדי, מנהל הנדסה, מרכז המחקר והפיתוח של פלטפורמת החיישנים LeddarTech, ישראל.

·       "מדוע פלטפורמות גמישות נדרשות לפריסות עתידיות של ADAS/AD", על ידי פרנץ סיינטלמי, נשיא וסמנכ"ל LeddarTech, ומייק ת'אוני, נשיא קבוצת עסקי הרכב ב-Flex.

 

הירשמו בחינם כאן

 

כנס האופטואלקטרון הבינלאומי של סין (CIOE) / סמינר MEMS 16-18 בספטמבר (שידור חי בשנג'ן, סין)

 

CIOE הוא אירוע התעשייה האופטואלקטרונית הגדול ביותר בסין, המתקיים במרכז הכנסים והתערוכות העולמי בשנג'ן. מר הורי צ'אנג ייצג את LeddarTech בפאנל עבור "LiDAR ומצלמת חישה טכנולוגית ויישומים 3D", ו- LeddarTech יציג גם באירוע יוקרתי זה.

 

הירשמו כאן

 

כנס Automotive LiDAR 2021 21-23 בספטמבר (אירוע דיגיטלי)

 

  • כנס זה הוא אחד האירועים היחידים המתמקדים אך ורק בטכנולוגיות ויישומי LiDAR. מפגשי הכנס יציגו את הגישות השונות בפיתוח מערכת LiDAR ויסבירו את הסיבות לבחירת גישה אחת על פני אחרת.

 

·       הצטרפו למנהל הטכנולוגיות של LeddarTech פייר אוליבייה ב- 21 בספטמבר בשעה 14:00 שעון החוף המזרחי (21:00 שעון ישראל) למצגת המצוינת שלו "שילוב בין מיזוג LiDAR, מכ"ם ומצלמה: אתגרי היתוך חיישנים ופתרונות".

 

הירשמו כאן

 

לקבלת רשימה מלאה של האירועים החיים והווירטואליים הקרובים של LeddarTech, בקרו leddartech.com/events.

 

אודות לידרטק

LeddarTech לידרטק היא מובילה בפלטפורמות חישה סביבתית לרכב אוטונומי ומערכות עזר מתקדמות לנהג. לידרטק שהוקמה ב-2007 התפתחה לחברת חישה סביבתית מקצה לקצה מקיפה על ידי שהיא מאפשרת ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים לאורך כל שרשרת הערך של מגזרי השוק של הרכב והניידות. באמצעות פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסה שלה LeddarVision™ ופתרון פיתוח הלידארים המשתלם, מדרגי ורב תכליתי שלה ללידארים מצב מוצק ברמת רכב המבוסס על LeddarEngine™, לידרטק מאפשרת למשלבי מערכות רכב רמה 1-2 פתרונות חישה עם מחסנית שלמה לרמות אוטונומיה 1-5. הפלטפורמה הזאת מותקנת באופן פעיל ביישומים של שאטלים, משאיות, אוטובוסים, רכב משלוחים, ערים/ מפעלים חכמים ורובוטקסי אוטונומיים. החברה אחראית לכמה חידושים בפתרונות חישה מרחוק בחזית הקידמה ברכב וניידות, עם יותר מ-100 טכנולוגיות עם פטנטים (שהוענקו או תלויים ועומדים) שמחזקים את היכולות של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית.

למידע נוסף על לידרטק, בקרו בבקשה באתר www.leddartech.com וגם LinkedIn, Twitter, Facebook ו- YouTube.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.