header 2

יום ראשון, 5 בספטמבר 2021

קבוצת קורטק בונה על תיק הקניין הרוחני שלה עם נקודות קוונטיות של Si

 

אן ארבור, מישיגן, 3 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

 

The Coretec Group, Inc (OTCQB: CRTG), ("החברה") הרחיבה עוד יותר על תיק הקניין הרוחני שלה והגישה פטנט זמני: "נתיבים לנקודות קוונטיות של סיליקון". בקשת הפטנט מתמקדת במסלולים חדשניים לייצור נקודות קוונטיות סיליקון (SiQDs) בצורה יעילה ומדרגית מאוד כדי לענות על הצרכים של תעשיות גלובליות.

 

נכון לעכשיו, השוק חסר שיטות כדי להפוך SiQDs ביעילות אשר מעכב את אימוץ השוק. קבוצת קורטק מינפה את הקניין הרוחני הקיים שלה, מסלולים ממוקדים וכימיה ייחודית שיענו על הדרישות של יצרני LED יחד עם אנודות סיליקון לסוללות הדור הבא, אספקת תרופות ואבחון רפואי.

 

רוב הנקודות הקוונטיות (QDs) בשוק מכילות כיום מתכות רעילות המגבילות מאוד את תפוצת השוק שלהן, כמו גם עלולות להזיק לסביבה. SiQDs הם QDs ללא מתכת המחזיקים בכל התכונות החיוביות של עמיתיהם המכילים מתכת רעילה עם היתרונות הנוספים של שפע אלמנטלי, תאימות ביולוגית, ומאפיינים אופטיים.

 

מתיו קאפרס, מנכ"ל The Coretec Group, אמר: "לנקודות קוונטיות וחומרי סיליקון קוונטיים יש יישומים רבים, החל מנורות LED וסוללות וכלה בהדמיה רפואית ומחשוב קוונטי. פטנט זה הוא חלק מתיק הקניין הרוחני הגדול שלנו והאסטרטגיה העסקית שלנו לרדוף אחר השווקים המתעוררים הללו והטכנולוגיה הדרושה לתמיכה בצמיחה העולמית".

 

עם פטנט זה קבוצת קורטק מדגימה כי חלקיקים או נקודות קוונטיות או ננו-גבישים, מקבלים על עצמם תכונות ייחודיות עקב כליאה קוונטית. יתר על כן, התוצאה של כליאה תלת ממדית של אלקטרונים וחורים שהופכים נקודות קוונטיות סיליקון יש תכונות שונות מסיליקון בתפזורת. באופן כללי, כאשר רוצים שיקולים של כליאה חזקה, ייצור של נקודות קוונטיות סיליקון אמורפיות הם עדיפים.

 

אודות קבוצת קורטק

The Coretec Group, Inc. מפתחת תיק של מוצרים מבוססי סיליקון בוורטיקלים שמתמקדים באנרגיה, כולל רכב חשמלי וסוללות לצרכנים, תאורת מצב מוצק (לדים) ומוליכים למחצה, וגם תצוגות תת מימדיות של כמויות ואלקטרוניקה ניתנת להדפסה. קבוצת קורטק משרתת את שוקי הטכנולוגיה הגלובליים באנרגיה, אלקטרוניקה, מוליכים למחצה, שמש, בריאות, סביבה ואבטחה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.thecoretecgroup.com. תעקבו אחרי קבוצת קורטק: Twitter , LinkedIn.

מידע צופה פני עתיד:

האמירות בהודעה לעיתונות זאת שמתייחסות לציפיות של קבוצת קורטק בנוגע להשפעה העתידית על התוצאות של החברה מפעילות הן מידע צופה פני עתיד, ועשויים להיות מעורבים בהן סיכונים ואי ודאויות, שחלק מהם מעבר לשליטתנו. סיכונים ואי ודאויות אלה מתוארים בפירוט רב יותר בדוחות שאנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך. היות שהמידע בהודעה לעיתונות זאת עשוי להכיל אמירות שמעורבים בהן סיכונים ואי ודאויות והוא כפוף לשינויים בכל עת, התוצאות בפועל של החברה עשויות להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות הצפויות. אנחנו לא מתחייבים לגלות כל תיקונים לאחר מכן למידע צופה פני עתיד. ההודעה הזאת לא מהווה הצעה למכור או שכנוע להצעות לקנות ניירות ערך כלשהם של גוף כלשהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.