ניו
יורק, 7 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :
מדוע:
משרד
רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק בזכויות משקיעים, מזכיר לרוכשים
את ניירות הערך של HyreCar Inc. (נאסד"ק: (HYREבין התאריכים 14 במאי
2016 עד
10 באוגוסט
2021, כולל
("תקופת הייצוג") של המועד
האחרון החשוב של 26 באוקטובר 2021 בתביעה
הייצוגית בניירות ערך
שהחל המשרד.
מה
החשיבות:
אם רכשתם ניירות ערך של HyreCar
בתקופת הייצוג המורחבת, ייתכן
שאתם זכאים לפיצוי ללא דמי השתתפות עצמית, או עלויות מכוח הסדר תשלום מותנה.
מה
הלאה?
בכדי להצטרף לתביעה הייצוגית נגד חברת Activision Blizzard, או למידע אודות התביעה הייצוגית הכנסו אל: http://www.rosenlegal.com/cases-register-2152.html, או צרו קשר עם מר פיליפ קים, במספר החינמי 866-767-3653, או
בדוא"ל הבאים: pkim@rosenlegal.com , cases@rosenlegal.com. כבר
הוגשה תביעה ייצוגית. אם ברצונכם לשמש כתובע המרכזי, עליכם לעתור לבית המשפט עד
ולא יאוחר מתאריך 26 באוקטובר 2021. תובע מרכזי הוא
גורם מייצג, הפועל בשמם של כל השותפים לתביעה בכל הנוגע לניהול ההתדיינות המשפטית.
למה
משרד רוזן עורכי דין? אנו מעודדים את המשקיעים לבחור ייעוץ ראוי, בעל
עבר של הצלחות מובילות. לעיתים קרובות, משרדי
עורכי דין המוציאים הודעות חסרים ניסיון דומה, משאבים, או הכרת עמיתים משמעותית.
בחרו את הגורם המייעץ בתבונה. משרד רוזן עורכי דין רוזן מייצג משקיעים בכל העולם,
והעשייה שלו מתמקדת בתביעות ייצוגיות בנושא ניירות ערך ודיונים משפטיים בנושר
נגזרות בעלי מניות. משרד רוזן עורכי הדין הצליח להגיע ליישוב הסכסוך הגדול והמורכב
ביותר בהקשר של תביעה ייצוגית נגד חברה סינית. משרד רוזן עורכי דין מדורג במקום
הראשון על ידי ISS
שרותי תביעה ייצוגית, בגין מספר יישובי תביעות ייצוגיות בשנת 2017. המשרד מדורג
בין ארבעת הראשונים מדי שנה מאז שנת 2013, והחזיר מאות מיליוני דולרים למשקיעים.
בשנת 2019 לבדה משרד עורכי הדין החזיר 438 מיליון דולרים למשקיעים. בשנת 2020,
השותף המייסד לורנס רוזן הוכרז על ידי חברת law360
כ"ענק לשכת התביעות הייצוגיות". מעורכי הדין במשרד זה מוכרים על ידי
הביטאונים Lawdragon, Super Lawyers.
פרטי התיק: על
פי התביעה, הנתבעים לאורך כל התקופה מסרו הצהרות כוזבות ו/או מטעות ו/או לא חשפו כי: (1) HyreCar המעיטה באופן מהותי
ביתרות הביטוח שלה;
(2) HyreCar נכשלה באופן שיטתי בתשלום
תביעות ביטוח תקפות
שנגרמו לפני תקופת
הייצוג; (3) HyreCar חוותה בהוצאות משמעותיות במעבר
למנהל תביעות
הביטוח החדש שלה
של צד שלישי
ולאיבוד תביעות שנגזרו מתקופות קודמות;
(4) HyreCar לא הצליחה לתמחר כראוי
את הסיכון
במוצרי הביטוח שלה
וכתוצאה מכך חוותה
שכיחות תביעות גבוהה;
(5) HyreCar נאלצה לבצע רפורמה דרמטית
בתביעותיה בתחום החיתום,
המדיניות והנהלים שלה
בתגובה לחומרת תביעות
גבוהות ותלונות לקוחות;
ו-(6) כתוצאה
מהנ"ל הוצגו באופן
מסולף פעילותה
וסיכוייה של HyreCar, משום שהחברה
לא עמדה
באומדנים הכספיים שניתנו
למשקיעים בתקופת הכיתה,
ולאומדנים אלה לא
היה בסיס
סביר למעשה,
לרבות שולי
הרווח הגולמי,
ה-EBITDA וההפסד הנקי לכאורה של
HyreCar. כאשר הפרטים
האמיתיים נכנסו לשוק,
המשקיעים ספגו נזקים, לטענת התביעה.
כדי
להצטרף לתביעה הייצוגית נגד HyreCar, הכנסו ל http://www.rosenlegal.com/cases-register-2152.html או
צרו קשר עם מר פיליפ קים, במספר החינמי 866-767-3653, או בדוא"ל הבאים pkim@rosenlegal.com או cases@rosenlegal.com
לקבלת מידע על התביעה הייצוגית.
אף
מחלקה לא אושרה. עד שהדבר יקרה, אינכם מיוצגים על ידי גורם מייעץ, אלא אם סיכמתם
עם גורם כזה. באפשרותכם לבחור גורם מייעץ מטעמכם. כמו כן, ביכולתכם להישאר חבר סמוי ולא לעשות דבר בשלב זה. יכולתו של משקיע להיות
שותף להתאוששות עתידית פוטנציאלית אינה תלויה בשירותו כתובע מרכזי.
עקבו
אחרינו לקבלת עידכונים בלינקדאין https://www.linkedin.com/company/the-rosen-law-firm או בטוויטר:
https://twitter.com/rosen_firm או בפייסבוק:
https://www.facebook.com/rosenlawfirm
פרסומי
עורכי דין: תוצאות קודמות אינן מבטיחות תוצאה דומה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.