header 2

יום חמישי, 9 בספטמבר 2021

האיצו באופן מאובטח את מסירת היישומים וניהול המדיניות עם ASMS A32.10 של AlgoSec

 

השקת המוצר המעודכן של AlgoSec מספקת שינויי מדיניות קישוריות ואבטחה אוטומטיים עבור אפליקציות, מעמיקה את הנראות ואת האיתור של אפליקציות, ומרחיבה את ניתוח הסיכונים של האפליקציות בסביבות ריבוי עננים וסביבות היברידיות

 

פארק רידג'פילד, ניו ג'רסי, 8 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

חברת הסייבר הישראלית אלגוסק AlgoSec, חברת מדיניות הקישוריות והאבטחה לאפליקציות הציגה שיפורי קישוריות ושינויי מדיניות אבטחה אוטומטיים לאפליקציות, והעמיקה את הנראות והגילוי של אפליקציות, בגרסה האחרונה של פתרון ניהול אבטחת הרשת שלה.

 

גרסה AS32.10 של חבילת ניהול האבטחה שלAlgoSec  (ASMS) פותחה על בסיס גרסאות קודמות כדי להעניק למומחי ה-IT והאבטחה את הנראות המקיפה ביותר לאבטחה בכל רחבי הסביבה ההיברידית שלהם. עם A32.10, ארגונים יכולים לתאם את אבטחת הרשת שלהם ליעדים העסקיים הכללים, ולמכן את התהליכים בפלטפורמה יחידה המספקת חוויה חלקה ללא צורך במגע.

 

התועלות המרכזיות שמציעה ASMS A32.10 של AlgoSec עבור מומחי IT, רשת ואבטחה כוללות:

 

·                 קישוריות אפליקציות חכמה ב-SDN ובענן


ASMS A32.10 של AlgoSec מציגה ניהול קישוריות אפליקציות חכם ומיכון מדיניות אבטחה משופר עבור פלטפורמות ענן ורשתות מוגדרות תוכנה מובילות, כולל NSX-T של VMware. בנוסף היא מרחיבה את התמיכה עבור התקני Cisco ACI מנוהלי MSO, פלטפורמת הרשת מוגדרת התוכנה המובילה של סיסקו.

·                 איתור ונראות אפליקציות לרוחב רשתות היברידיות


ארגונים, עם גרסה
A32.10, יכולים להשתמש בלוגים של התנועה ברשת כדי לאתר אפליקציות באופן אוטומטי ברשת, ולספק מיפוי עשיר יותר ברחבי הרשתות ההיברידיות. היא מספקת תמונה חלקה ושלמה של הרשת לרוחב מספר עננים ציבוריים כולל Google Cloud ו-AWS Transit Gateway כמו גם R80 Inline ו-Ordering Layers של צ'קפוינט.

·                 ניתוח סיכונים מורחב לאפליקציות


גרסה
A32.10 מרחיבה את ניהול הסיכונים בענן עם התראות אודות גורמי עניין חדשים ויכולות סינון ייחודיות. בעת השימוש ב-A32.10 משתמשי NSX-T של VMware יכולים לקבל עדכונים אודות סיכונים, כך שהם מודעים לגבי אפשרות להפרות רגולטיביות שנגרמות בגין אפליקציות.

"בעידן ההמרה הדיגיטלית הזה עם הקצב המהיר, המהירות היא העיקר. לרוע המזל, ארגונים רבים מתבלבלים בין זה לזריזות, ולוקחים יותר מדי סיכונים עם האבטחה שלהם, כך שהם נשארים חשופים להתקפה. גרסה A32.10 מקלה על ארגונים להאיץ באופן מאובטח את הקישוריות של האפליקציות, והיא מאפשרת להם לנוע במהירות בין סביבות מרובות עננים וסביבות היברידיות, להקדים את איומי האבטחה, וגם לשפר את הזריזות והציות העסקי", אמר ערן שיף, סגן נשיא מוצר ב-AlgoSec.

 

ASMS A32.10 של AlgoSec כבר זמינה במלואה.

אודות AlgoSec

AlgoSec, מובילה עולמית בתחום אבטחת הסייבר, מעצימה ארגונים להאיץ באופן מאובטח את אספקת היישומים על-ידי הפיכת קישוריות יישומים ומדיניות אבטחה לאוטומטיים, בכל מקום.

 

פלטפורמת AlgoSec מאפשרת לארגונים המורכבים ביותר בעולם להשיג ניראות, להפחית סיכונים ולעבד שינויים במגע אפס ברשת ההיברידית.

 

התצוגה המוגנת בפטנט של AlgoSec על הרשת ההיברידית מאפשרת לבעלי עסקים, לבעלי יישומים ומומחי אבטחת מידע לדבר באותה שפה, כך שארגונים יכולים לספק יישומים עסקיים מהר יותר תוך השגת תנוחת אבטחה מוגברת.

 

יותר מ-1,800 מהארגונים המובילים בעולם סומכים על AlgoSec כדי לסייע באבטחת עומסי העבודה הקריטיים ביותר שלהם בענן ציבורי, בענן פרטי, במכולות וברשתות מקומיות, תוך ניצול של כמעט שני עשורים של מנהיגות בניהול מדיניות אבטחת רשת.

 

ראו איך נראה האיצה מאובטחת של הטרנספורמציה הדיגיטלית, המעבר לענן, מודרניזציה של תשתיות או יוזמות מיקרו-פילוח ב- www.algosec.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.