header 2

יום ראשון, 5 בספטמבר 2021

Nyxoah מכריזה על השתתפות בוועידת הבריאות העולמית של ביירד 2021

 

מון-סן-גיבר, בלגיה, 2 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה חסימתי בשינה (OSA), הודיעה היום כי אוליבייה טאלמן, מנכ"ל החברה, ופביאן סוארז, סמנכ"ל הכספים, ישתתפו בוועידת הבריאות העולמית של Baird 2021, ביום שלישי, 14 בספטמבר 2021, עם מצגת וירטואלית בשעה 15:05 CET / 9:05 ET / 16:05 שעון ישראל.

 

שידור חי באינטרנט ושידור חוזר של אירוע זה יהיה זמין באתר קשרי המשקיעים של החברה https://investors.nyxoah.com/

 

אודות Nyxoah

 

Nyxoah היא חברת טכנולוגיות בריאות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני מהדור הבא מאומת על ידי CE שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הנפוץ ביותר בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ.

 

אחרי ההשלמה המוצלחת של מחקר ה-BLAST OSA בחולים עם OSA מתונה עד חמורה, המערכת Genio® קיבלה את אישור ה-CE האירופי שלה בשנת 2019. החברה השלימה את מחקר ה-BETTER SLEEP באוסטרליה וניו זילנד כדי להרחיב את התוויית הטיפול, וכיום היא עורכת את המחקר הפיבוטלי DREAM IDE לקבלת אישור FDA ואת המחקר EliSA אחרי השיווק באירופה כדי לאשר את הבטיחות והיעילות בטווח הארוך של המערכת Genio®.

 

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.nyxoah.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.