header 2

יום רביעי, 29 בספטמבר 2021

פסיפיק גרין מאשרת את כוונתה לרכוש את Tupa Energy Limitedבבעלות Sheaf Energy Limited, לפיתוח אגירת אנרגיה בסוללה של 249 מגה-ואט בבריטניה

 

דובר, דלאוור, 28 בספטמבר 2021, (ACCESSWIRE) :

Pacific Green Energy Storage (UK) Limited ("PGES(UK)") חברה בת בבעלות מלאה של פסיפיק גרין טכנולוגיות ("החברה" או "PGTK", (OTCQB:PGTK)), מודיעה כי על פי תנאי הסכם המסגרת שלה ("ההסכם") עם Tupa Energy Limited  ("Tupa"), היא אישרה את כוונתה לרכוש את Sheaf Energy Limited  ("SEL"), מערכת אחסון אנרגיה לסוללה ("BESS") שבסיסה באנגליה ונמצאת בבעלות מלאה של Tupa.

 

בעקבות פיתוח BESS מוגבל של פארק האנרגיה ריצ'בורו עם 99.8 מגה-ואט ש-PGES (UK) רכשה מוקדם יותר השנה, פיתוח ה- SEL BESS בעוצמה של 249 מגה-ואט הוא השלב הבא בהסכם BESS בסך 1,100 מגה-ואט שחתמה PGES(UK) עם Tupa במרץ 2021. PGES(UK) ו- Tupa ממשיכים לבנות על הצלחת ההתפתחויות הראשוניות, כאשר מאזן ה-750 מגה וואט צפוי להיות פעיל ב-2025.

 

PGES(UK) תמשיך לשלב את הידע המקיף של שוק אגירת האנרגיה בבריטניה ואת המומחיות הטכנית של מומחה תכנון ואינטגרציה BESS בבעלות מלאה שלPacific Green Innoergy Technologies Limited, יחד עםShanghai Electric Gotion New Energy Technology Co., Limited's ("SEG") 10 GWh  לשנה של קיבולת ייצור הסוללה, כדי לספק פיתוחים באיכות גבוהה בקנה מידה מוביל בתעשייה.

 

אודות Pacific Green Technologies, Inc.

פסיפיק גרין טכנולוגיה Pacific Green Technologies Inc. מתמקדת במתן מענה לצורך העולמי  לאנרגיה יותר נקייה ובת קיימא. החברה מציעה פתרונות אנרגיה של BESS ואנרגיית שמש מרוכזת (CSP) כהשלמה לחטיבות הטכנולוגיות לסביבות ימיות ובקרת הפליטות שלה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של PGTK: www.pacificgreentechnologies.com

 

אודות SEG

 

SEG הוא מיזם משותף בין Shanghai Electric Group Co., Ltd ("Shanghai Electric") ו Guoxuan High-tech Co., Ltd, ופועלת בין מרכזי הייצור ושרשרת האספקה הגדולים והמתקדמים ביותר בעולם. שנגחאי אלקטריק (SHA: 601727), שיש לה 70,000 עובדים והכנסות תפעוליות של מעל 20 מיליארד דולר, מספקת גיבוי תעשייתי חזק וניסיון של עשרות שנים בייצור ואינטגרציה של ציוד חשמל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.