header 2

יום חמישי, 9 בספטמבר 2021

מג'יד אל-פוטים משיקה את AI Powered Carrefour City +; החנות הראשונה באזור ללא צ'ק-אאוט

 

קרפור סיטי+ החנות הראשונה באזור ללא צ'ק-אאוט

 

חנות הנוחות החדשה, שנפתחה היום בקניון האמירויות, מספקת חוויה מהירה, חלקה וללא מגע באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית חדשנית

 

קרפור סיטי+ החנות הראשונה באזור ללא צ'ק-אאוט

חנות הנוחות החדשה, שנפתחה היום בקניון האמירויות, מספקת חוויה מהירה, חלקה וללא מגע באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית חדשנית

 

* Carrefour City+ מציעה ללקוחות חווית קנייה מהירה, חלקה וללא מגע

* מתחילתה ועד סופה, החנות החדשה בוחנת גישה הוליסטית לבינה מלאכותית

* לקוחות פשוט בוחרים את המוצרים שלהם ויוצאים ללא אינטראקציה או תשלום לצוות

 

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 7 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

מג'יד אל פוטים – הקניון המוביל, חלוץ הקמעונאות והפנאי ברחבי המזרח התיכון, אפריקה ואסיה - קובע תקדימים חדשים לקמעונאות עם השקת החנות הראשונה באזור ללא צ'ק-אאוט, Carrefour City+ . חנות הנוחות החדשה, שנפתחה היום בקניון האמירויות, מספקת חוויה מהירה, חלקה וללא מגע באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית חדשנית. לקוחות משתמשים בסמרטפונים שלהם כדי לבחור את הפריטים הרצויים שלהם בחנות  ופשוט לצאת מבלי לעמוד בתור ולשלם בקופה.

 

Carrefour City+  נחנכה על ידי עומר בן סולטאן אל אולאמה, שר המדינה לבינה מלאכותית, כלכלה דיגיטלית ויישומי עבודה מרחוק יחד עם אלן בז'אני, מנכ"ל מג'יד אל-פוטים אחזקות והאני וייס, מנכ"ל מג'יד אל-פוטים קמעונאות.

 

גישה לחנות ותשלום קניות מופעלות באמצעות אפליקציית Carrefour הנוכחית של MAF. פעם אחת בתוך Carrefour City+, כל פריט שנאסף על ידי הלקוחות נוסף באופן אוטומטי לסל קניות דיגיטלי והרכישה תושלם פשוט בעצם היציאה מן החנות. לא רק מסע הקניות מהיר יותר, אלא גם ללא מגע לחלוטין, ללא צורך באינטראקציה של צוות החנות.

 

" Carrefour City+תוכנן להקל על החיים באמצעות טכנולוגיה להסרת חיכוך ולשיפור החוויה הקמעונאית", חשף האני וייס, מנכ"ל מג'יד אל פוטים קמעונאות. "החנות מהווה קפיצת מדרגה עצומה עבור הקמעונאות באיחוד האמירויות ובאזור כאשר Carrefour  ממשיכה לחדש כדי לענות על צרכי ההווה תוך צפי למגמות קניות עתידיות".

 

City+ הראשונה עבור Carrefour ברחבי העולם, פורסת בינה מלאכותית וטכנולוגיה מתקדמת כדי לזהות אלפי מוצרים באופן מדויק, לשפר את ניהול המלאי ולפשט את הקניות ללקוחות. Carrefour City+ מצויד ביותר מ-1,300 פריטים, כולל חטיפים, משקאות, מזון ארוז וארוחות ארוזות, כמו גם מצרכים בסיסיים. ניתן למצוא אותו בקלות ליד הכניסה לקישור של תחנת "אמירייטס מטרו" לכל מי שרוצה לנסות את טכנולוגיית הקניות המתקדמת ביותר בעולם, 'פשוט לצאת'.

 

Carrefour City+ היא דוגמה מצוינת לתפקידו של המגזר הפרטי בתמיכה באסטרטגיית המהפכה התעשייתית הרביעית של איחוד האמירויות להפוך למרכז עולמי מוביל ומעבדה פתוחה ליישום המהפכה התעשייתית הרביעית. היא גם עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית הבינה המלאכותית של איחוד האמירויות שמטרתה להפוך את איחוד האמירויות לראשונה בתחום ההשקעות והיישומים של בינה מלאכותית במגזרים שונים. לאחר שביססה מוניטין של חדשנות, מודרניות וטכנולוגיה, חשיפה קמעונאית זו של מג'יד אל-פוטים תורמת להפיכת איחוד האמירויות למרכז טכנולוגי בינלאומי כאשר הממשלה נוקטת צעדים קונקרטיים לקראת הקמת כלכלה חזקה המתאפשרת דיגיטלית.

 

קשרי מדיה:

 

Mina Kiwan – Media Relations
E: mina.kiwan@ogilvy.com
D.
+971 (0) 4 305 0325
M. +971 (0) 55 2426806

Raed Matarbazi – Communications Manager
Carrefour UAE
E: RMatarbazi@mafcarrefour.com
M. M +971 (0) 56 417 9771

 

אודות Carrefour

 

Carrefour הושקה באזור בשנת 1995 על ידי מג'יד אל-פוטים שבסיסה באיחוד האמירויות, שהיא הזכיינית הבלעדית להפעלת Carrefour ביותר מ-30 מדינות ברחבי המזרח התיכון, אפריקה ואסיה, והיא הבעלים המלאה של הפעילות באזור. כיום מפעילה מג'יד אל-פוטים למעלה מ-375 חנויות Carrefour  ב-17 מדינות, המשרתות יותר מ-750,000 לקוחות מדי יום ומעסיקות למעלה מ-37,000 עמיתים.

 

Carrefour מפעילה פורמטים שונים של חנויות, כמו גם הצעות מקוונות מרובות כדי לענות על הצרכים ההולכים וגדלים של בסיס הלקוחות המגוון שלה. בהתאם למחויבות המותג לספק את המגוון הרחב ביותר של מוצרים איכותיים ותמורה לכסף, Carrefour מציעה מבחר ללא תחרות של יותר מ-500,000 מוצרי מזון ומוצרים שאינם מזון, וחוויית לקוח למופת בהשראה מקומית כדי ליצור רגעים נהדרים לכולם מדי יום. ברחבי החנויות של Carrefour, מג'יד אל-פוטים מקורות מעל 80% מהמוצרים המוצעים מהאזור, מה שהופך אותו לאפשר מרכזי בתמיכה ביצרנים מקומיים, ספקים, משפחות וכלכלות.

 

אודות Majid Al Futtaim

 

מג'יד אל-פוטים, שנוסד בשנת 1992, הוא חלוץ הקניון, הקהילות, הקמעונאות והפנאי המוביל ברחבי המזרח התיכון, אפריקה ואסיה.

 

מג'יד אל פוטים, סיפור הצלחה עסקי יוצא דופן, החל מחזון של אדם אחד לשנות את פני הקניות, הבילוי והפנאי כדי "ליצור רגעים גדולים לכולם, כל יום". מאז הוא גדל והפך לאחד העסקים המכובדים והמצליחים ביותר של איחוד האמירויות הערביות המשתרע על פני 17 שווקים בינלאומיים, מעסיק יותר מ-43,000 איש, ומקבל את דירוג האשראי הגבוה ביותר (BBB) בקרב חברות פרטיות באזור.

 

מג'יד אל-פוטים מחזיקה ומפעילה 28 קניונים, 13 בתי מלון וארבע קהילות מעורבות, עם התפתחויות נוספות באזור. פורטפוליו הקניונים כולל את קניון האמירויות, קניון מצרים, קניונים במרכז העיר, מרכזי השכונה של מרכז העיר שלי וחמישה קניונים קהילתיים הנמצאים במיזם משותף עם ממשלת שארג'ה. החברה היא הזכיינית הבלעדית של Carrefour  ביותר מ-30 שווקים ברחבי המזרח התיכון, אפריקה ואסיה, המפעילה פורטפוליו של יותר מ-375 חנויות וחנות מקוונת.

 

מג'יד אל פוטים מפעילה יותר מ-500 בתי קולנוע  VOX, כמו גם פורטפוליו של חוויות פנאי ובידור ברמה עולמית ברחבי האזור, כולל סקי דובאי, סקי מצרים, Dreamscape, Magic Planet, ליטל אקספלורר ו-iFLY דובאי. החברה מנהלת עסקי אופנה קמעונאים, מוצרי בית ומומחית בייצוג מותגים בינלאומיים כגון אברקרומבי & פיץ', הוליסטר, AllSaints, lululemon athletica, Crate & Barrel, Maisons du Monde, לגו ו- THAT, חנות קונספט אופנה מג'יד אל פוטים ואפליקציה. בנוסף, מג'יד אל-פוטים מפעילה את אנובה, חברת ניהול מתקנים ואנרגיה, באמצעות מיזם משותף עם Veolia, מובילה עולמית בניהול משאבי סביבה ממוטבת.

 

www.majidalfuttaim.com

 

אנא עקבו אחרינו:

 

https://www.youtube.com/user/majidalfuttaim
https://twitter.com/majidalfuttaim
https://www.linkedin.com/company/majid-al-futtaim
https://www.facebook.com/MajidAlFuttaim
https://www.instagram.com/majidalfuttaim
https://majidalfuttaim.medium.com/

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.