header 2

יום רביעי, 29 בספטמבר 2021

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל באסיה; מוסיפה נוכחות בארבע מדינות

 

סן פרנסיסקו, 28 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

Andersen Global אנדרסן גלובל מרחיבה את הכיסוי המזרחי של הפלטפורמה הגלובלית שלה באמצעות הסכם שיתוף פעולה עם חברת ייעוץ המס BoardRoom Business Solutions Pte. Ltd, והוספת 14 מיקומים ברחבי סינגפור, מלזיה, סין והונג קונג.

 

חברת BoardRoom, שנוסדה בשנת 1968, מציעה חבילה מלאה של שירותי מס, מימון, משכורות ומזכירות תאגידית, המספקת פתרונות עסקיים וייעוץ ארגוני ללקוחות, כולל חברות פורצ'ן 500 רב לאומיות, חברות ציבוריות ומיזמים בבעלות פרטית. את המשרד מובילים מנכ"ל הקבוצה קים טאו וצ'סטר לאונג, מנכ"ל BBS, והוא פועל עם 19 שותפים ולמעלה מ-800 אנשי מקצוע.

 

לדברי קים, "אנו שמחים לשתף פעולה עם אנשי מקצוע שמשקיעים באנשים שלהם ומקדמים ניהול כדי להבטיח שהלקוחות יקבלו את הפתרונות הטובים מסוגם. "המומחיות והסינרגיה המשולבות שלנו מעניקות לנו את ההזדמנות לספק שירותים משולבים ועצמאיים בצורה חלקה ברחבי העולם".

 

"BoardRoom מספקת כיסוי רחב ומבססת דריסת רגל חזקה באזור", הוסיף מארק וורסאץ, יו"ר אנדרסן גלובל ומנכ"ל אנדרסן. "הניסיון והידע הרבים שלהם יהיו יקרי ערך ללקוחותינו בעלי עניין מקומי ואזורי. קים וצוותו מדגימים את הסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר, ואנו מצפים לעבוד יחד בעודנו ממשיכים להרחיב את היכולות של הקבוצה שלנו באזור חשוב זה".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-8,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-315 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וכמו כן חֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.