header 2

יום רביעי, 29 בספטמבר 2021

Fluence הגישה דו"ח רישום קבצים ל- SEC להנפקה ראשונית לציבור

 

ארלינגטון, וירג'יניה, 28 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Fluence, ספקית מובילה של מוצרים ושירותים לאחסון אנרגיה ויישומים דיגיטליים לאנרגיות מתחדשות ואחסון, הודיעה היום כי הגישה הצהרת רישום בטופס S-1 לרשות ניירות ערך האמרינית (SEC) הנוגעת להנפקה ראשונית לציבור של המניות המשותפות שלה מסוג A. Fluence Energy, Inc. הגישה בקשה לרשום את המניה המשותפת שלה מסוג A בנאסד"ק תחת הסימול "FLNC". מספר המניות שיוצעו וטווח המחירים של ההנפקה המוצעת טרם נקבעו.

 

ג'יי.פי מורגן ניירות ערך LLC, מורגן סטנלי ושות' LLC, ברקליס קפיטל בע"מ, ו- BofA Securities ישמשו מנהלי חיתום מובילים להנפקה המוצעת. סיטיגרופ גלובל שווקים בע"מ, Credit Suisse Securities (USA) LLC, UBS Securities, LLC, Evercore Group L.L.C, HSBC Securities (USA) Inc, ו- RBC Capital Markets, LLC  ישמשו חתמי משנה להנפקה המוצעת. Nomura Securities International, Inc, Robert W. Baird & Co. Incorporated, Raymond James & Associates, Inc, Seaport Global Securities LLC, Penserra Securities LLC, וסיברט וויליאמס שנק ושות', LLC ישמשו כמנהלים משותפים עבור ההצעה המוצעת.

 

ההנפקה תיעשה רק באמצעות תשקיף. עותקים של התשקיף הראשוני הקשור להנפקה עשויים להתקבל, כאשר הם זמינים, מ: J.P. Morgan Securities LLC, c/o Broadridge Financial Solutions, 1155 Long Island Avenue, Edgewood, NY 11717, בטלפון 866-803-9204 או בפנייה באימייל prospectus-eq_fi@jpmorganchase.com; Morgan Stanley & Co. LLC, Attention: Prospectus Department, 180 Varick Street, 2nd Floor, New York, NY 10014; Barclays Capital Inc., c/o Broadridge Financial Solutions, 1155 Long Island Avenue, Edgewood, New York 11717 או בפנייה באימייל barclaysprospectus@broadridge.com או בטלפון (888) 603-5847; ואצל BofA Securities, NC1-004-03-43, 200 North College Street, 3rd floor, Charlotte NC 28255-0001, Attn: Prospectus Department, או בפנייה באימייל dg.prospectus_requests@bofa.com

 

הצהרת רישום הנוגעת לניירות ערך אלה הוגשה ל- SEC אך טרם קיבלה תוקף. ניירות ערך אלה אינם יכולים להימכר וגם הצעות לרכישה עשויות להתקבל, לפני מועד שהצהרת הרישום הופכת לתוקף. הודעה לעיתונות זו לא תהווה הצעה למכירה או שידול להצעה לרכישה, ולא תהיה מכירה של ניירות ערך אלה בכל מדינה או תחום שיפוט שבהם הצעה, שידול או מכירה כאלה יהיו בלתי חוקיים לפני רישום או הסמכה על פי חוקי ניירות הערך של כל מדינה או תחום שיפוט כאלה.

 

אודות Fluence

 

Fluence, חברה של סימנס ו-AES, היא מובילת שוק עולמית במוצרים ושירותים לאחסון אנרגיה ויישומים דיגיטליים לאנרגיות מתחדשות ואחסון. יש לנו יותר מ-3.4GW  של אגירת אנרגיה שנפרסו או התכווצו ב-29 שווקים ברחבי העולם, ויותר מ-4.5 GW  של נכסי רוח, שמש ואחסון ממוטבים או מכווצים באוסטרליה ובקליפורניה. באמצעות המוצרים, השירותים ופלטפורמת Fluence IQ  התומכת ב- AI שלנו, אנו עוזרים ללקוחות ברחבי העולם להניע רשתות חשמל עמידות יותר ועתיד בר קיימא יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.