header 2

יום שני, 28 במרץ 2016

תוצאות ראשונות בבני אדם של הדלף הבין פרוזדורי של V-Wave פורסמו בכתב העת לנסט


  • הניסיון המוקדם בחולים עם אי ספיקת לב סוג 3 היה חיובי

קיסריה, ישראל, 28 במרץ 2016, (BUSINESS WIRE):

וי-וייב, V-Wave Ltd, יצרנית של התקן דלף בין פרוזדורי ניסיוני עבור חולים עם אי ספיקת לב מתקדמת, הודיעה היום שהתוצאות של השתלים הראשונים שלה בגוף האדם פורסמו בכתב העת לנסט. את המחקר, שנערך במכון הלב והריאות של קוויבק, אוניברסיטת לאבאל, קוויבק, קנדה, הוביל המומחה למחלות לב מבניות הד"ר לרפואה ג'וסף רודס-קאבו. לעשרת החולים העוקבים הראשונים היו תסמינים סוג 3 למרות שטופלו בתרופות נגד אי ספיקה בסיבולת המרבית, וגם תפקוד גרוע של החדר השמאלי. אצל כולם הושתל בהצלחה הדלף במהלך הליך פולשני מינימאלי שארך בדרך כלל פחות משעה אחת, והם שוחררו הביתה בבוקר שלמחרת. לא היו השפעות שליליות שקשורות להתקן. אחרי שלושה חודשים, חל שיפור משמעותי אצל החולים בתסמינים, יכולת התעמלות והערכות של איכות חיים. מדידות באמצעות צנתר הראו ירידה של הלחץ בעלייה השמאלית בלי התדרדרות בתפקוד של לב ימין. הממצאים האלה עולים בקנה אחד עם כך שהדלף מפנה בדיוק את כמות הדם הנכונה מהצד השמאלי של הלב לצד הימני.

"אנו נרגשים מכך שהמאמר המדעי הראשון שלנו נמצא ראוי לפרסום בכתב עת עם ביקורת עמיתים כל כך מוביל ובעל השפעה רבה", אמר הד"ר לרפואה וויליאם אייברהם, יו"ר ועדת ההיגוי ומנהל רפואת לב וכלי דם במרכז הרפואי ווקסנר של האוניברסיטה של מדינת אוהיו. "מחקרים באוכלוסיות גדולות יותר עם תקופת מעקב ארוכה יותר מתקיימים, ומחקר מבוקר, אקראי, פיבוטלי שמכוון לחולים בצפון אמריקה, האיחוד האירופי וישראל נמצא בתכנון. מהנתונים האלה, אנחנו מקווים להבין את הבטיחות, המועילות ואוכלוסיות החולים עם הסיכוי הטוב ביותר להפיק תועלת מדלף בין פרוזדורי. יש סיבה טובה לצפות שהדלף של V-Wave יועיל לא רק בחולים עם תפקוד מופחת של החדר השמאלי אלא גם בקרוב למחצית החולים עם אי ספיקה שאצלם התפקוד נשמר".

אי ספיקה היא השלב הסופי של רוב הצורות של מחלות לב, ופוגעת בשישה מיליון אמריקנים. למרות התפתחויות בטיפול, מוות בטרם עת, אשפוזים נשנים והתדרדרות באיכות החיים הם עדיין בעיה הולכת וגדלה ומהווים נטל כבד על מערכות הבריאות.

שמות החוקרים הראשיים

V-Wave גם פרסמה את השמות של ארבעת החוקרים הראשיים המשותפים שינחו את תוכנית הניסויים הקליניים העתידיים של החברה.

  • ד"ר לרפואה גרג סון, פרופסור לרפואה באוניברסיטת קולמביה הוא קרדיולוג התערבותי ומומחה למחלות לב מבניות.
  • ד"ר לרפואה ג'ואן לינדנפלד, פרופסור לרפואה באוניברסיטת ונדרבילט והנשיאה הנוכחית של האיגוד האמריקני לאי ספיקה.
  • ד"ר לרפואה סטפן ד. אנקר, פרופסור לניסויים קליניים חדשניים, האוניברסיטה לרפואה גוטינגן, גרמניה, הוא יועץ לוועד המנהל של האיגוד האירופאי לקרדיולוגיה.
  • לד"ר לרפואה ג'וסף רודס-קאבו, פרופסור חבר לרפואה באוניברסיטת לאבאל, קוויבק, יש את הניסיון הרב ביותר בהשתלת הדלף של V-Wave.

כולם אקדמאים מנוסים עם פרסומים רבים, מפורסמים בניסויים קליניים ובעלי סמכות מוכרים בתחומי ההתמחות שלהם.

"התמזל מזלנו שיש לנו צוות מאוד כשרוני ומכובד של חוקרים ראשיים", אמר הד"ר לרפואה ניל איגלר, מנכ"ל V-Wave. "בהכוונת המומחיות שלהם, אנחנו יכולים לפתח את הבסיס המדעי לדלף בין פרוזדורי כדי לתמוך בבקשות לקבלת אישורים רגולטוריים ולהחיש את האימוץ על ידי רופאים, גם בארה"ב וגם ברחבי העולם. אנחנו מאמינים שלדלף של V-Wave יש פוטנציאל לשנות את האופן שבו ניתן טיפול ולשפר באופן יסודי את חייהם של חולים עם אי ספיקת לב חמורה".

אודות V-Wave Ltd.

V-Wave Ltd. היא חברת מכשור רפואי פרטית עם משרדים בישראל ובארה"ב. משקיעי הון הסיכון כוללים את BRM Group, Pontifax, TriVentures, Pura Vida Investments, BioStar Ventures והמשקיעים האסטרטגיים Edwards Lifesciences ו-Johnson & Johnson Innovation – JJDC Inc.. למידע נוסף, בקרו באתר www.vwavemedical.com.

ההודעה לעיתונות הזאת מכילה מידע צופה פני עתיד שכרוך בסיכונים ואי ודאויות, כולל מידע הקשור לפיתוח קליני ואישור רגולטורי פוטנציאלי של המוצרים של V-Wave. כל המידע צופה פני עתיד מבוסס על מידע שזמין ל-V-Wave נכון לתאריך של הודעה זאת, והחברה לא מתחייבת לעדכן כל אמירות או מידע צופים פני עתיד אלה. התוצאות בפועל של החברה יכולות להיות שונות מהותית מאלה המתוארות במידע צופה פני עתיד של החברה.

"זהירות – התקן נסיוני. מוגבל על ידי החוק הפדרלי (או של ארצות הברית) לשימוש נסיוני".

תמונות/ גלריית מולטימדיה זמינות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.