header 2

יום רביעי, 23 במרץ 2016

מותג האיפור מס' 1 באירופה - essence מציג מהדורה מוגבלת "good girl bad girl""‏

מלאך היום, שטן מחר!  מגוון כמו החיים עצמם,
המהדורה המוגבלת החדשה " good girl bad girl" מאחדת את הניגודים בנו.
 
בהסתמך על מצב הרוח שלך את יכולה ללכת על המראה הבוטה והצעקני או על מראה יותר מאופק וטבעי. המוצרים באים בגוונים מנוגדים, צבעי פסטל רכים וטבעיים יותר עם צבעים נועזים ובולטים כמו שחור סגול וורוד. השילוב הזה הוא רב גווני בדיוק כמוך.
מראה ה-,"Good girl bad girl" בא בשילוש מושלם עם הבושם החדש שמתאים למצב הרוח שלך פעם עדין וחביב ופעם חם וחריף . הבושם מכיל רכיבים משלימים: הבושם "LIKE A GOOD GIRL"  משכנע עם פלפל לבן ורד לבן ועץ ארז לבן, לעומתו הבושם ""LIKE A BAD GIRL בולט בגרסה אפלה יותר הכילה ניחוח של פלפל שחור, ורד שחור ועץ ארז שחור. ההבטחה של essence היא להדליק את היין והיאנג בכל אחת!
 
מוצרי הסדרה:
eyeshadow – צללית קוואטרו
פלטת הצלליות העגולה בעלת מרקם המשי הרך מגיעה בגרסה אחת: ורוד, אפרסק, וורד מוזהב. שילוב הצבעים הללו מבטיחים איפורי עיניים שונים ומגוונים.
זמין בגוון 01 hello sweetheart
מחיר מומלץ לצרכן 17 ₪
 
lipstick - ליפסטיק
הצהרה בשפתיים! השפתונים בצבע ורוד פוקסיה וסגול כהה באים לתת לשפתיים שלך גימור בולט ומלא הַבָּעָה. המרקם הקרמי והכיסוי המלא הופכים את השפתונים האלה למאוד פופולריים.
זמין בשני גוונים:
01 it wasn’t me
02 caught in the middle
מחיר מומלץ לצרכן 14 ₪

ליפגלוס
יופי טהור... בניגוד לשפתונים הנועזים שני הגלוסים האלה מפנקים את השפתיים שלך בגוון ורוד ואפרסק מנצנץ. מספקים את הגימור המבריק עם רמיזה לצבע מהמם.
זמין בגוונים:
01 hello sweetheart
02 good girls wear peach
מחיר מומלץ לצרכן 12 ₪
 
סומק
סומק האפרסק הבהיר בעל מרקם קטיפתי, מתאים לעור שלך בצורה מושלמת ויוצר מראה רענן גם בימי חורף הקרים.
זמין בגוון אחד 01 good girls wear peach
מחיר מומלץ לצרכן 16 ₪
 
לק:
בולט לעין! לפי מצב הרוח כל היפיפיות יכולות ליצור מראה עדין או בולט עם הלקים של המהדורה המוגבלת good girl bad girl. כל ששת הגוונים במהדורה יוצרים אפקט שונה. פורצלן, שוגר פרל, מטאלי, סנייק, נצנצים או עור מבטיחים להפוך את מראה הציפורניים שלך לגולת הכותרת!
זמין בשישה גוונים:
01 hello sweetheart
02 good girls wear peach
03 who am i?
04 caught in the middle
05 it wasn`t me!
06 once I was an angel
מחיר מומלץ לצרכן 12 ₪
 
שכבה עליונה:
מעל הכל! השכבה העליונה יוצרת מראה ציפורניים נוצץ ומקושט במיוחד. פשוט מרחי לק לבחירתך או רק שכבת בסיס ומרחי מעל את השכבה העליונה עם החלקיקים המנצנצים בצבעי שחור או זהב והבטיחי לציפורנייך מראה נוצץ וזוהר!
זמין בגוונים:
01 hello sweetheart
02 once i was an angel
מחיר מומלץ לצרכן 12 ₪
 
בושם:
בחורה מחוספסת ... קשוחה, בטוחה בעצמה וקצת חצופה - ניחוח פרחוני אוריינטלי ופירותי הבושם המושלם עבור כל הבנות הרעות! התו העליון פלפל שחור, אפרסק ואבקת סוכר מספק ניחוח פירותי ומתוק. תו הלב עם הורד השחור, פרזיה ויסמין בשילוב עם תו הבסיס של עץ ארז שחור, קרמל ומושק, אשר נותן לבושם עומק. בושם מושלם למצב רוח חסר דאגות ופראי.
" like a bad girl " מספק לך תחושה של חופש מוחלט.
זמין בגודל 10 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן 19 ₪.
 
את מוצרי essence ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובחנויות פרטיות
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.