header 2

יום שלישי, 22 במרץ 2016

הודות לעידכון החוק: eBay ישראל צופה גידול במכירות ישראלים לארה"ב


חברת eBay העולמית מודיעה הבוקר כי היא צופה גידול בייצוא מוצרים לארה"ב, הודות להודעת הרשם הפדרלי בארה"ב, הממונה על ביקורת גבולות ומכסהשבוע על העלאת תקרת הפטור ממכס ומס ליבוא אישי לארה"ב של פריטים בדואר מ-200 ל-800 דולר.

 

ההצעה לשינוי החוק למודרניזציה של משלוחים בעלי ערך נמוך לשנת 2015 הוגשה בפני הקונגרס האמריקאי לפני כשנה, ונועדה לתקן את פקודת התעריפים של ארה"ב, שנחקקה בשנת 1930. הפטור ממכס, על משלוחים שערכם עד 200 דולר, לא עודכן מאז 1993, לעומת העלאת הפטור, לנוסעים החוזרים מחו"ל לארה"ב מ-400 ל-800 דולר, בשנת 2012. מכאן שהתקרה החדשה לפריטים הנשלחים בדואר לארה"ב תואמת כעת את התקרה שממנה נהנים הנוסעים.

 

בנוסף לביטול המכס או מסים על משלוחים בערכים אלה, על פי החוק החדש, מבוטלים גם נהלי המכס, ומשמעות הדבר היא פחות ניירת לסוחרי המסחר האלקטרוני. תקרת הערך תתואם לאינפלציה מדי שנה אחרי 2016.

 

לדברי אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל: "סף הערך החדש מהווה הזדמנות עסקית מצוינת עבור מוכרים להציע את מגוון מוצריהם לקהל האמריקאי, היות והפלטפורמה של eBay הינה זירת המסחר המקוון הגדולה ביותר בעולם. המוכרים הישראליים מאד מצליחים ב- eBay ואנו מאמינים שמעתה נראה עלייה במכירות הישראלים לשוק האמריקאי. תקרת הערך החדשה מכסה את מרבית המוצרים המוצעים בידי מוכרים ישראלים ל-163 מיליון לקוחות eBay ברחבי העולם ואנו צופים כי משמעות השינוי בסף הערך בארה"ב יהיה עלייה במחיר הרכישה הממוצע באתר".

 

 

###

 

אודות eBay

eBay (נסד"ק: EBAY) היא פלטפורמת המכירות התוססת ביותר בעולם, בה אפשר למצוא מציאות נהדרות ומבחר ייחודי. eBay מחברת בין מיליוני קונים ומוכרים מכל רחבי העולם, מעצים בני אדם ויוצר הזדמנויות באמצעות מסחר אינטרנטי. החזון שלנו למסחר העולמי הוא כזה המתאפשר על-ידי בני אדם, מונע על-ידי טכנולוגיה ופתוח לכל. אנו מעצימים את המוכרים בפלטפורמה שלנו, לא מתחרים בהם. אנו יוצרים קשרים אמיצים בין קונים למוכרים באמצעות חוויות מוצר מהירות, ניידות ומאובטחות. כיום, 20 שנה לאחר הקמת eBay, אנו עדיין נלהבים מיכולתנו ליצור קשר בין קונים ומוכרים בדיוק כפי שהיינו כאשר הקמנו את החברה ב-1995. למידע נוסף: אתר eBay

 

בישראל פועלת eBay באמצעות מרכז פיתוח בנתניה העוסק במידע מובנה (Structure Data) וכן חטיבה עסקית המקדמת עסקים ישראליים בפלטפורמת המסחר העולמית של החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.