header 2

יום רביעי, 9 במרץ 2016

פסטיבל טעם הטבע ה-6 - סדנאות בישול אל מול הקהל במשתלות יגור 24.3-2.4


ביום חמישי ה-24.3 יפתח פסטיבל טעם הטבע ה-6, במהלכו יתקיימו 2 סדנאות שף, השף אייל שני (26.3) והשף אסף גרניט (2.4), הכניסה לסדנאות היא חופשית ובהשתתפות הקהל. בנוסף לכך תינתן הנחה של 40% על כל צמחי התבלין והירקות לכל אורך הפסטיבל. 

 

פסטיבל "טעם הטבע" מתקיים זה השנה השישית במתחם הגדול של משתלות יגור (במתחם 'חוצות יגור', בכניסה לקיבוץ יגור), זהו אחד מאירועי התבלין מהגדולים ביותר בארץ ועם השנים הפך גם לפסטיבל קולינרי מעורך מאוד, המציג את מיטב שילובי התבלינים במטבח הישראלי המקומי.

הפסטיבל יתחיל ב24.3 ויימשך כעשרה ימים (עד 2.4). במהלך הפסטיבל, תינתן הנחה בגובה של 40% על מבחר צמחי התבלין והירקות במשתלה.

סדנאות השף יתקיימו בימי שבת ה-26.3 אז יגיע להתארח השף אייל שני וב-2.4 יתארח במתחם הסדנאות השף אסף גרניט. הסדנאות יתקיימו בשני סבבים (11:00 ו-13:00) והכניסה אליהם היא חופשית לקהל הרחב, השף שני והשף גרניט יקיימו סדנאות בישול מאכלים המשלבים תבלינים טריים ואת המטעמים פרי ידיהם יקבלו משתתפי הסדנאות.

כאמור, סדנאות השף יהיו בהשתתפות הקהל והכניסה אליהן תהיה ללא עלות כולל הטעימות.

 

לחן בין, מנכ"ל משתלות יגור: "המטבח הישראלי משלב את צמחי התבלין כמעט בכל מנה וצמחים אלה הם הנמכרים ביותר במשתלות בארץ. "טעם הטבע" מזמין את מבקרי הפסטיבל ליהנות מחוויה ייחודית לכל החושים וכמובן להמשיך ולהתנסות בגידול צמחי תבלין בגינה ובבית ושילובם במטבח הפרטי. לאור ההשתתפות הרבה בשנים האחרונות, החלטנו השנה להרחיב את האירוע לשבת נוספת, כאשר במהלך שבוע הפסטיבל תינתן 40% הנחה על צמחי התבלין".

 

 

פסטיבל טעם וטבע 24.3-2.4/16

מיקום - מתחם משתלת יגור (צמוד למחלף יגור)

טלפון לבירורים - 04-9848108

אתר האינטרנט- http://www.yagurgan.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.