header 2

יום ראשון, 27 במרץ 2016

קבוצת אסל המזרח התיכון מודיעה על חוזה לסקר סיסמי דו מימדי של בלוק 2A, קניה


מנכ"ל קבוצת אסל המזרח התיכון מונה לאחרונה למועצת המנהלים של Simba Energy Inc.

לונדון' 24 במרץ 2016, (BUSINESS WIRE):

קבוצת אסל המזרח התיכון ("EGME") שמחה להודיע ש-EGME ו-Simba Energy Inc. ("סימבה"), באמצעות חברת הבת שלה Simba Africa Rift Limited, העניקו חוזה לסקר נתונים סיסמי דו מימדי של בלוק A2 בקניה.

הסקר יבוצע על ידי Africa Geophysical Services LLC ("AGS") ומטרתו לספק רכישה ועיבוד דו ממדיים של נתונים סיסמיים שמכסים קו סקר של בערך 500 ק"מ. הצפי הוא שהעבודה המקדמית בשטח תתחיל עד סוף אפריל 2016, והסקר המלא יתחיל בתחילת מאי 2016. השלמת העבודה תארך קצת יותר מחודשיים, ואחריה יבוצע ניתוח מלא של הנתונים. הסקר הוא צעד מכין חשוב בתוכנית קידוחים שמיועדת להמשך 2016.

גגן גואל, מנהל כללי, EGME, וסגן יו"ר סימבה, אמר: "אנחנו מצפים להשלמת הסקר הסיסמי הדו מימדי, ולהבטחת תוצאות סיסמיות חיובית, במחשבה להתחיל את תהליך הקידוח. אנחנו מאמינים ששלב העבודה הבא הזה יחשוף פוטנציאל חיובי מצוין לקידוחי חיפוש במספר מאגרים פוטנציאליים מאוד איכותיים בקניה".

בדצמבר 2015 סימבה התקשרה בהסכם הצטרפות סופי עם EGME לגבי בלוק 2A בקניה. לפי ההסכם, EGME תרוויח אחוז השתתפות של 60% בבלוק A2 על ידי מימון 100% מהוצאות החיפוש עד השלמת הקידוח של שתי בארות קונבנציונליות בבלוק A2. ההסכם הסופי בא בעקבות האישור הפורמאלי שסימבה קיבלה מממשלת קניה ב-27 באוגוסט 2015 לגבי הסכם ההצטרפות עם EGME.

כחלק מהסכם ההצטרפות הסופי, EGME הפכה לבעלת המניות הגדולה ביותר בסימבה (TSX Venture: SMB), כדי להגן על האינטרסים של בעלי המניות בפיתוחים מתוכננים ועתידיים של פרויקטים עם תקציב הוני כולל של בסביבות 100 מיליון דולר. בנוסף, מר גגן גואל, המנהל הכללי של EGME, הצטרף למועצת המנהלים של סימבה ומשמש סגן יו"ר.

הקשר בין שתי החברות התחזק עוד יותר ב-16 במרץ 2016, כשסימבה הודיעה שמר פונקאג' גופטה, מנהל העסקים של קבוצת EGME, מונה למועצת המנהלים של החברה.

בזמן המינוי של מר גופטה, רוברט דיינינג, נשיא ומנכ"ל סימבה, אמר: "אנחנו שמחים שפונקאג' גופטה הצטרף למועצת המנהלים שלנו. הוא מוסיף רקע מקיף בעניינים בינ"ל כולל כרייה ותעשיית הפלדה שיהיה מאוד שימושי כשסימבה מפתחת את הנכסים שלה ביבשת אפריקה".

אודות קבוצת אסל המזרח התיכון

קבוצת אסל המזרח התיכון ("EGME") היא חברת משאבי טבע גלובלית מגוונת עם התמקדות בחיפוש, פיתוח והפקה של נפט, גז ונכסי כרייה. החברה מתמקדת באגנים מוכחים עם פוטנציאל הפקה בטווח הקצר ויש לה פעילות בקניה, גינאה, גאנה, ליבריה, צ'אד ואריתריאה. EGME מגובה על ידי קבוצת אסל, קונגלומרט גלובלי עם ארבעים שנות היסטוריה שמקיפה ענפים רבים ביניהם אמצעי התקשורת, אריזות, בידור, תשתיות, חינוך ומתכות. למידע נוסף בקרו בבקשה באתר www.esselgroupme.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.