header 2

יום ראשון, 13 במרץ 2016

כנס EDGE השנתי של ארגון הנשיאים הצעירים YPO הסתיים בדובאי

מנהיגים עסקיים מיותר מתשעים מדינות התמקדו בהכללה חברתית ובחידושים טכנולוגיים שמעצבים את סדר היום העולמי
 
 
דובאי, 11 במרץ 2016 (GLOBE NEWSWIRE) :
 
YPO (ארגון הנשיאים הצעירים), הרשת הראשונה במעלה בעולם של מנהלים בכירים ומנהיגים עסקיים, סיים את אירוע הדגל שלו, YPO EDGE, בדובאי, שבו אירח יותר מ-2,400 מנהיגים עסקיים בכירים מיותר מתשעים מדינות.
 
סוכני שינוי ומשבשי תעשייה מתחומים שונים החליפו רעיונות חדשניים ומודלים עסקיים ב-YPO EDGE 2016. ממנהיגים והומיניטרים מרחבי העולם, ביניהם מזכ"ל האו"ם לשעבר קופי אנאן והמנכ"לית הנוכחית של אמנסטי אינטרנשיונל סאלי שטי, החברים שמעו סיפורים על הצלחות וכישלונות, סיכונים גבוהים וסיכויים גדולים.
 
דוברים אחרים, ביניהם נשיאת הקבוצה של Focus Brands קאת קול, המייסד ומנכ"ל הקבוצה של The Abraaj Group עריף נקבי והנשיא לשעבר של קוסטה ריקה והנשיא הנוכחי של Carbon War Room חוזה מריה פיגוארס, עודדו את מנהיגי YPO להשפיע על הקהילה הגלובלית באמצעות הזדמנויות כלכליות, שינוי סביבתי בר קיימא ומנהיגות רחומה - ליצור הערכה רבה יותר לאמפתיה כמיומנות שיוצרת שינוי.
 
הדיאלוג ב-EDGE התמקד במשברים הגלובליים הנוכחיים בסדרה של מושבי ביטחון בהובלת חברי YPO, ביניהם ננסי אאוסי, נשיאה ומנכ"לית של International Medical Corps, שדיברה על המחיר של זכויות האדם וגם ההשלכות העסקיות שגורם משבר הפליטים הסוריים הנוכחי.
 
"EDGE של 2016 היה הזדמנות אידיאלית עבור חברי YPO לחזות בעוצמה של מנהיגות עם חזון. בעולם שבו אי הוודאות ואי השויון החברתיים גדלים, מנהיגים עסקיים, שפועלים יחד עם הממשלות והחברה האזרחית, יכולים להמריץ צמיחה כלכלית וליצור הזדמנויות", אמר סנטיאגו סנצ'ז, היו"ר הבינ"ל של YPO ב-2015-15. "חברי YPO מרקע ואזורים ג"ג מגוונים עזבו את דובאי עם השראה ומחויבות לעקרונות של החלפת רעיונות, הכללה ושיתוף פעולה כדי להשיג עתיד יותר משגשג וצודק".
 
הכנס גם סיפק פלטפורמה לאינטראקציה עם מדענים וממציאים שחולמים על עולמות חלופיים - ביניהם הפיזיקאי התיאורטי מיצ'יו קאקו, מייסד שותף של תאוריית שדה המיתרים, פרופסור אנג'לו לואיג'י וסקובי, חוקר חלוץ של תאי גזע עצביים, אנדרה בורשברג, שמשלים את הטיסה הראשונה המונעת באנרגיה סולרית סביב העולם, וג'ים קוויק, שהתאושש מהפגיעה המוחית שלו והפך למומחה בהגדלת כוח המוח.
 
"YPO EDGE הוא המפגש הגדול ביותר בעולם של מנהלים בכירים. באמצעות למידה כל החיים והחלפת רעיונות דינמיות, EDGE מעודד את המשתתפים לדחוף את הגבולות שלהם, לאתגר את דרך החשיבה ולמתוח את הדמיון", אמר סקוט מורדל, מנכ"ל YPO.
 
אירועי EDGE קודמים התקיימו במלבורן, לוס אנג'לס, איסטנבול, סינגפור, ברצלונה, טורונטו, קייפטאון, סידני וערים חשובות אחרות והשתתפו בהם מנהיגים חשובים כמו המייסד השותף של אפל סטיב ווזניאק, כלת פרס נובל ונשיאת הליגה הלאומית לדמוקרטיה במיאנמר אונג סן סו צ'י, המלך עבדאללה השני והמלכה ראניה אל-עבדאללה מירדן, הארכיבישוף דזמונד טוטו ומייסד קבוצת וירג'ין סיר ריצ'רד ברנסון. האירוע של 2017 מיועד לוונקובר.
 
אודות YPO
 
YPO (ארגון הנשיאים הצעירים) הוא רשת גלובלית ללא מטרת רווח של מנהלים בכירים צעירים שמחוברים באמצעות המטרה המשותפת להפוך למנהיגים טובים יותר באמצעות למידה כל החיים והחלפת רעיונות. YPO, שנוסד ב-1950, מספק ל-23,000 עמיתים ומשפחותיהם ביותר מ-130 מדינות גישה להתנסויות ייחודיות, משאבי השכלה מהמעלה הראשונה, גישה לשיתופי פעולה עם מוסדות מובילים והשתתפות ברשתות מתמחות כדי לתמוך במנהיגות העסקית, הקהילתית והאישית שלהם. בסך הכל, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-15 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר. למידע נוסף, בקרו באתר www.ypo.org.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.