header 2

יום ראשון, 13 במרץ 2016

SYZ Asset Management מחזקת ומרחיבה את מוצרי הנכסים המרובים שלה

ז'נבה, 10 במרץ 2016 (GLOBE NEWSWIRE) :

תקופה שהשווקים מציעים תשואות נמוכות מבחינה היסטורית ותנודתיות גבוהה, לאסטרטגיות של נכסים מרובים יש הזדמנות טובה להוכיח את התכונות שלהן ולענות על ציפיות המשקיעים. SYZ Asset Management, חטיבת הניהול המוסדי של קבוצת SYZ, מנצלת את המומחיות שלה והמיומנויות החדשות שנרכשו כדי להוסיף שתי אסטרטגיות חדשות למגוון שלה: הקצאה פעילה והקצאה המבוססת על סיכון.

SYZ Asset Management מציעה בהצלחה פתרונות השקעה עם נכסים מרובים למשקיעים מוסדיים כבר יותר מ-15 שנים, כולל אסטרטגיית הקצאה פעילה מאז 1999 ואת אסטרטגיית התשואה המוחלטת המבוססת מאז 2003, שתיהן ידועות בסגנון ההקצאה הפעילה שלהן המבוסס על ניתוח מעמיק של המסגרת המקרו כלכלית.

מיומנויות חדשות

אנשים שהגיעו לאחרונה הביאו מיומנויות חדשות ל-SYZ Asset Management, שמציעה עכשיו מגוון מקיף של מוצרי נכנסים מרובים. הרטוויג קוס, מנהל משותף של צוות הנכסים המרובים וסגן מנהל השקעות ראשי, תרם להרחבת המחקר לכיסוי שווקים, מטבעות וסוגי נכסים חדשים. באמצעות מודלים קנייניים, שני המנהלים גידו בוליז'ה וקלוד קורניולה הביאו מומחיות בכיסוי דינמי של תיקים וגם בבנייה של תיקים המבוססים על סיכון הודות לגישת ההשקעה הכמותית המוכרת שלהם.

מגוון מורחב

התוספת של מיומנויות אלה איפשרה להוסיף שתי אסטרטגיות חדשות למגוון הקיים. הרטוויג קוס, על סמך הניסיון שלו בניהול קרן עם נכסים מרובים ב-Baring Asset Management, נטל מה-1 בינואר את הניהול המוביל של OYSTER Multi-Asset Diversified. יחד עם פבריציו קיריגטי, מנהל משותף של צוות הנכסים המרובים ומנהל השקעות ראשי, היעד שלו הוא ביצועים דומים לשוקי המניות על ידי אימוץ גישה של הקצאת הון דינמית, אבל עם פחות סיכון. גידו בוליז'ה וקלוד קורניולה, שני מנהלים שמביאים מיומנויות כמותיות חזקות, בייחוד ב-Dynagest, Olympia Capital ו-Julius Baer, מובילים את האסטרטגיה של הקצאה המבוססת על סיכון. היעד של האסטרטגיה הזאת הוא שני שלישים מהביצועים של שוקי מניות מסוימים שמפורטים, עם מטרה להשיג זאת עם שליש מהסיכון המתאים. שתי הגישות המשלימות האלה מצטרפות לאסטרטגיית התשואה המוחלטת, שמטרתה להגן על הון תוך הצעת פרופיל סיכון- תשואה דומה להשקעות באג"ח.

בבריטניה SYZ Asset Management מציעה שתי קרנות שרשומות בבריטניה: OYSTER Absolute Return GBP ו‑OYSTER Multi-Asset Absolute Return EUR.

תהליך השקעה איתן

כל אסטרטגיות הנכסים המרובים האלה מרוויחות מתהליך השקעה משותף ופורמלי תלת רגלי שפותח ושוכלל במשך יותר מ-15 שנה: ניתוח המחזור הכלכלי, ניתוח מקרו כלכלי מפורט ומתוקנן של הכלכלות המובילות בעולם, ניתוח הערכות שווי של נכסים, המתמקד בהערכות שווי של סוגי נכסים, וקבוצת אסטרטגיית ההשקעות, שמדרגת העדפות השקעה על בסיס שני הניתוחים הראשונים. תהליך ההשקעה המשותף הזה מניע את הקצאות הנכסים בקרנות השונות לפי המטרות הספציפיות ופרופילי הסיכון שלהן.

"אני מרוצה מההתפתחויות בצוות הנכסים המרובים של SYZ Asset Management. ההרחבה של סוגי הנכסים המכוסים מטפלת בבעיות של עיתוי והקצאת נכסים בהקשר כלכלי של שיעורי ריבית נמוכים מבחינה היסטורית, תנודתיות גדולה יותר בשווקים ומיתאמים פחות יציבים בין נכסים", אמר פבריציו קיריגטי, מנהל מנהל השקעות ראשי ב-SYZ Asset Management.

לכל מידע נוסף, בבקשה התקשרו עם:
Moreno Volpi
טל. +41 (0)58 799 16 98
דואל: Email: moreno.volpi@syzgroup.com


 מידע מנהלי

OYSTER Absolute Return GBP

סוגי המניות הזמינים
ISIN
דמי ניהול
עמלת ביצועים
Class I M GBP
LU1130232017
0.50%
--
Class R GBP D
LU1130245779
0.50%
--
                                                          
פרופיל סיכון:
סיכון גבוה יותר                                  סיכון נמוך יותר
תשואה פוטנציאלית גבוהה יותר           תשואה פוטנציאלית נמוכה יותר
  1      2      3     4     5        6        7


OYSTER Multi-Asset Absolute Return EUR

סוגי המניות הזמינים
ISIN
דמי ניהול
עמלת ביצועים
Class I M EUR PR
LU1130167288
0.50%
מכס. 10.00 (יחסית)*

* האחוז המצוין לגבי עמלת הביצועים מתייחס לביצועי יתר שנתיים נטו יחסית לנקודת המידוד הבאה: BofAML Euro LIBOR 1 Month Constant Maturity TR EUR

פרופיל סיכון:
סיכון גבוה יותר                                  סיכון נמוך יותר
תשואה פוטנציאלית גבוהה יותר           תשואה פוטנציאלית נמוכה יותר
  1      2      3     4     5        6        7


אפשר להשיג את התשקיף, המידע החשוב למשקיעים, תקנון ההתאגדות, וכן הדוחות השנתיים והחצי שנתיים על הקרנות מהנציגים וסוכני התשלום.

הערה לעורך

אודות *SYZ Asset Management

SYZ Asset Management, חטיבת ניהול הנכסים המוסדי של קבוצת SYZ, מספקת פתרונות השקעה למשקיעים מוסדיים שוויצרים ובינ"ל, כמו קרנות פנסיה, חברות ביטוח, תאגידים וקרנות השקעות. SYZ Asset Management עומדת באמות המידה הגבוהות ביותר של ניהול נכסים מוסדי ושירות ללקוחותיה באמצעות המשאבים שלה עצמה בנוגע למחקר כלכלי וניתוח פיננסי , וגם בניהול תיקים וניהול סיכונים.

*כל התייחסות אל SYZ Asset Management (SYZ AM) במסמך זה, יש לפרש כהתייחסות לכל אחת או יותר מהישויות המשפטיות הרשומות להלן, תלוי בתחום השיפוט שבו המסמך מפורסם, בכפוף לזמינות של מוצרי ושירותי ההשקעות שמתייחסים אליהם בזאת למשקיעים פוטנציאליים או לקטגוריות של משקיעים באותם תחומי שיפוט.

SYZ Asset Management (Luxembourg) SA, SYZ Asset Management (Suisse) SA, SYZ Asset Management (Asia) Limited, SYZ Asset Management (Europe) Limited, SYZ (France) SAS

אודות קבוצת SYZ

קבוצת הבנקאות השוויצרית SYZ, שנוסדה בז'נבה ב-1996, מתמקדת בלעדית בניהול נכסים באמצעות שני עמודים משלימים: בנקאות פרטית יוקרתית וניהול נכסים. SYZ מעסיקה 575 עובדים ויש לה נכסים מנוהלים בסך של 39 מיליארד פר"ש (36 מיליארד אירו, 39 מיליארד דולר). בנוסף למשרד הראשי של הבנק בז'נבה, לחברה יש גם משרדים בציריך, לוגאנו, לוקארנו, מילאנו, מדריד, ברצלונה, בילבאו, סרגוסה, לונדון, לוכסמבורג, בריסל, פריז, דובאי, יוהנסבורג, מיאמי, נסאו והונג קונג.



אודות הקרנות OYSTER

OYSTER הן היצע קרנות ההשקעות UCITS של SYZ Asset Management, שפותחו על ידי SYZ Asset Management כדי לענות על הצרכים של בסיס לקוחות מגוון, כולל מקצוענים.  ה-"SICAV" (קרן נאמנות) הלוכסמבורגית הזאת עם הביצועים החזקים כוללת קרוב ל-30 קרנות משנה, שמכסות מגוון של סוגי נכסים, שווקים וסגנונות השקעה. OYSTER רשומה ו/או מופצת כיום במדינות שונות באירופה ואסיה, באמצעות רשת הפצה נרחבת. כדי להשביע את רצונם של לקוחות מבינים ותובעניים, SYZ Asset Management מפקידה את הניהול של קרנות OYSTER שלה בידיהם של מנהלי קרנות פנימיים וחיצוניים. כתוצאה של מספר אסטרטגיות, קרנות משנה מסוימות קיבלו פרסים עם הכרה בינלאומית.



מסמך זה הונפק בבריטניה על ידי SYZ Asset Management (Europe) Limited (מורשית ומאוסדרת על ידי FCA עם מספר סימוכין 666766)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.