header 2

יום רביעי, 9 במרץ 2016

GET-FIT.ME חדש, מרענן ולא דומה לשום דבר שהכרתם

מערכת ייחודית לקביעת אימוני אאוטדור קבוצתיים
  • Get-fit.me נכנסים לכושר בקליק! נכנסים לאתר, בוחרים סוג אימון, שעה, מיקום ומאמן ומתחילים להתאמן !
  •  Get-fit.me אתר המציע מגוון שיעורים גדול בפריסה ארצית אימוני Out Door  קבוצתיים
  •  Get-fit.me מאמנים מוסמכים ומקצועיים.
  • אימון בודד, כרטיסייה , משלם על מה שמשתמש, בכרטיס אשראי דרך האתר.
  • מחיר השקה – אימון בודד  40 ₪ בלבד ,  כרטיסייה ל- 8 אימונים 240 ₪ בלבד.  
 
רשת מועדוני הכושר Great Shape משיקה בימים אלו  מיזם חדש! אתר לאימוני אאוטדור (חוץ) קבוצתיים, בפארק, בנמל, בים, בגינה בכל מקום, בכל שיעור לכל רמה.  
לראשונה בישראל מוצעת למתאמנים  פלטפורמה חדשנית ופורצת דרך בתחום, המביאה אתה בשורה אמיתית ומציעה מגוון רב של אימונים קבוצתיים בחוץ.
בשנים האחרונות  אנו עדים לטרנד של אימוני כושר בחוץ הממשיך לצמוח ולתפוס תאוצה רבה, יותר מתאמנים הרצים בחוץ, רוכבי אופניים ועוד
 
את Get-fit.me מנהלת מיכל רג'ואן מרתוניסטית ובעלת קבוצות אאוטדור רבות באזורי הארץ ומביאה עימה ניסיון של שנים בניהול מערכות מידע, ניהול קבוצות , מרצה לחיים בריאים ועוד
 
Get-fit.me מציע למתאמנים אימוני חוץ קבוצתיים במגוון תחומים:  ריצה, אימון פונקציונלי, אימון רצועות ועוד ברחבי הארץ, בין היתר בפארק לאומי ר"ג, פארק הירקון ת"א, חוף הנכים, גן שבע, רמת החייל, גן קריית ספר ועוד. האימונים מועברים ע"י טובי המאמנים ללא התפשרות על המקצועיות ואיכות האימון.  פלטפורמה זו מאפשרת התמדה באימונים , מה שהגעת שילמת  בה מתאמן יכול להצטרף לכל אימון שיחפוץ על פי בחירתו , מתוך רשימת השיעורים המופיעה באתר, בזמן ובמיקום הנוח לו בלבד.   
יתרונותיו  של המיזם החדש -  get-fit.me רבים: מאמנים מקצועיים מהשורה הראשונה המתמחים בשיעורי חוץ, ביטוח פציעה או פגיעה לכל מתאמן (שלא קיים בד"כ במיזמים פרטיים), ועלות נמוכה של 40 ₪ לשעת אימון או עלות של 240 ₪ לרכישת כרטיסייה של 8 אימונים.  בget-fit.me משלם המתאמן רק אם נרשם והגיע לשיעור (לא הגעת – לא שילמת) בנוסף, בניגוד לקבוצות אימוני outdoor  (בעיקר מיזמים של פרטיים), המתאמן יכול לשלב מגוון רב של סוגי אימונים ולא להתחייב לסוג אימון אחד.
לדברי עירית פלדמן, סמנכ"ל רשת גרייט שייפ: "אנו מאמינים שאימוני כושר צריכים להיות נגישים לכולם, והדרך הטובה ביותר להיכנס לכושר היא להפוך את האימון לקל ומהנה, לצד שמירה על רמת המקצועיות והאיכות של האימונים. הפלטפורמה החדשה הוקמה במטרה לתת מענה לאותם לקוחות המעוניינים להתמיד באימונים בחוץ אך תחת פיקוח  מקצועי . חשוב לא פחות החלה של ביטוח על המתאמנים במקרה של פציעה או פגיעה במהלך האימון".  

לפרטים נוספים והרשמה : http://get-fit.me/
רשת Great shape הינה רשת מועדוני הבריאות והכושר המובילה בארץ. הרשת רואה חשיבות רבה בקידום תרבות הספורט והפנאי בארץ בכלל ובקרב חבריה בפרט. הרשת משלבת בין צוות מקצועי ביותר, ציוד מתקדם וחדשנות, לבין אווירה ביתית נעימה ומשוחררת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.