header 2

יום שלישי, 8 במרץ 2016

pH Miners Inc. משיקה שני כורי מטבעות מבוזרים חדשים

שני הכורים החדשים, שפותחו עבור ביטקוין ולייטקוין, מציעים תקני איכות גבוהים מאוד במחירים שהמשתמשים יכולים לעמוד בהם

ניו יורק, 7 במרץ 2016 (GLOBE NEWSWIRE) :
pH Miners Inc. השיקה רשמית שני כורים חזקים חדשים לביטקוין ולייטקוין, שני המטבעות המבוזרים המובילים בעולם.
תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/6d68cb8c-fc1a-4e77-9a50-a01ad1550c47
החברה פיתחה את הכורים - Bitcoin Miner 25/THs ו-Litecoin Miner 1000MH/s - כדי לאפשר למשתמשים לעבד ביתר קלות עסקאות דיגיטליות ולעקוב במהירות אחרי השחרור של מטבעות דיגיטליים חדשים. כל אחד מהכורים נמכר במחיר קמעונאי של $3,000 ומגיע עם כל הציוד הדרוש, כולל יחידת הבקרה, כבלים ומארז, כך שאפשר להכין אותו ולהשתמש בו במהירות ובקלות.
"אנחנו מאוד שמחים להשיק את שני כורי המטבעות המבוזרים החדשים האלה ולמכור אותם לאנשים שנמצאים בכל העולם", אמר אריק פרנקלין, מנכ"ל pH Miners. "העדיפות העליונה שלנו היא לוודא שהמוצרים שלנו מאפשרים למשתמשים להפיק את המירב ממהפכת המטבעות הדיגיטליים שממשיכה להתפתח ברמה גלובלית".
Litecoin Miner 1000 MH/s החדש של pH Miner מגיע עם יכולת לכרות גם לייטקוין וגם מגוון של מטבעות מבוזרים אחרים ברחבי העולם. שני הכורים עברו בדיקות מקיפות בשלבים שונים של תהליכי הייצור שלהם, שמבטיחות את תקני האיכות הגבוהים ביותר האפשריים.
בין עובדי החברה, שמרכזה בניו יורק, יש צוות של מומחים עם שנים של ניסיון בעבודה הדוקה עם חומרת ביטקוין ולייטקוין. ביצירת כורי המטבעות המבוזרים של החברה, הצוות משתמש רק בחומרים ורכיבים באיכות הטובה ביותר, שבזכותם המוצרים מאוד עמידים והמשתמשים יוכלו להשתמש בהם זמן רב. pH Miners מקבלת תשלום רק בביטקוין, מספקת אחריות מורחבת של 15 שנים שמכסה כל סוג של כשל במוצרים ומציעה משלוח חינם לכל מקום בעולם באמצעות UPS או פדקס.
הפופולריות של ביטקוין ולייטקוין עלתה משמעותית בשנים האחרונות, וביטקוין אחד שווה עכשיו בערך 400 דולר. השווי של לייטקוין עכשיו יותר צנוע, שלושה דולר, אבל הוא עולה בהדרגה מאז השקתו ב-2011. למעשה, קמעונאים, מוסדות פיננסיים והציבור הרחב יותר ויותר רואים במטבעות המבוזרים האלה חלופות בנות קיימא לצורות היותר מסורתיות של כסף, שיותר פגיעות לזעזועים סוציו-אקונומיים ופוליטיים שמתרחשים בתדירות גדולה יותר ברחבי העולם.
המטרה של pH Miners היא לספק פתרונות היי-טק לכרייה יעילה ורווחית של מטבעות מבוזרים, תוך שימוש ברכיבים קנייניים ולא במיקור מצדדים חיצוניים.
כל החומרה, כולל השבבים שמפעילים את הכורים של החברה, מיוצרת במפעלים השותפים שלה באסיה. זה נותן ל-pH Miners את היכולת לשמור על האיכות אבל להציע את מוצריה במחירים שהמשתמשים יכולים לעמוד בהם.
למידע נוסף על pH Miners ועל כורי המטבעות המבוזרים החדשים שלה, בקרו בבקשה באתר http://www.phminers.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.