header 2

יום שלישי, 15 במרץ 2016

מנקיינד מודיעה על המינוי של מייקל קסטניה למנהל מסחרי ראשי


ולנסיה, קליפורניה, 14 במרץ 2016 (GLOBE NEWSWIRE) :

 MannKind Corporation מנקיינד (NASDAQ:MNKD) (TASE:MNKD) הודיעה היום שמייקל א. קסטניה, ד"ר לרוקחות, הצטרף לחברה כמנהל המסחרי הראשי שלה, בתוקף מיידי. ד"ר קסטניה יוביל את פעילות המסחור של Afrezza®, יהיה כפוף למתיו פפר, מנהל העסקים הראשי, ויהיה חלק מצוות ההנהגה הבכירה של MannKind.

לד"ר קסטניה יש יותר מעשרים שנות ניסיון בתעשיות הבריאות, התרופות, הביוטק והתרופות המתמחות. הוא מצטרף ל-MannKind מחברת Amgen, Inc., שם עבד יותר משלוש שנים כסגן נשיא, מוביל מסחרי גלובלי של תיק של תשע תרופות ביולוגיות דומות, וסגן נשיא, ניהול מחזור חיים גלובלי. לפני Amgen ד"ר קסטניה היה המנהל הכללי של עסק האימונולוגיה של Bristol-Myers Squibb, שם שימש כמוביל משותף בהשקה המחודשת של Orencia IV ובהשקה של Orencia SC, שתיהן תרופות לדלקת מפרקים שיגרונית.

לפני BMS ד"ר קסטניה עבד ב-Sandoz (Novartis) כסגן נשיא ומנהל חטיבת הביו-פארמה, צפון אמריקה, שם הקים את החטיבה העסקית הביולוגית האמריקנית והשיק מחדש את המוצר המוביל שלה, Omnitrope, הורמון גדילה אנושי. לפני Sandoz, ד"ר קסטניה מילא מגוון של תפקידים ב-EMD (Merck), Serono, Pharmasset ו-DuPont Pharmaceuticals. ד"ר קסטניה קיבל את תואר ה-BSc - רוקחות שלו מבית הספר לרוקחות של פילדלפיה, את תואר הד"ר לרוקחות מבית הספר לרוקחות של מסצ'וסטס ואת תואר ה-MBA מבית הספר לעסקים וורטון באוניברסיטה של פנסילבניה.

"אני שמח לקבל את פניו של מייקל לצוות של MannKind בתפקיד החדש החשוב הזה", אמר מתיו פפר, מנהל העסקים הראשי של MannKind Corporation. "הרקע הנרחב שלו בפארמה, כולל הגדלת המכירות והשיווק של כל כך הרבה מוצרים חדשים ושהושקו מחדש, יהיה רב ערך כשאנחנו מתכוננים להכניס מחדש את Afrezza לשוק בחודשים הבאים".

ד"ר קסטניה אמר: "אני נרגש להצטרף ל-MannKind בצומת הקריטי הזה כשאנחנו משנים את עתידנו. אני נלהב מהאפשרויות המסחריות של Afrezza והפוטנציאל שיש לה לעזור למבוגרים עם סוכרת לנהל את המחלה הבעייתית הזאת".

MannKind הודיעה היום גם שיורגן א. מרטנס התפטר מתפקידו כמנהל תפעול ראשי, בתוקף מ-18 במרץ 2018.

מר פפר הוסיף: "יורגן מילא תפקיד חשוב בבניית תשתית הייצור המסחרי שיש לנו כיום בדנבארי. אנחנו מודים ליורגן על תרומותיו הרבות לחברה, ומאחלים לו כל טוב. מבחינה תפעולית, מנהל הטכנולוגיות הראשי וסגן הנשיא הבכיר לתפעול טכני של MannKind, ג'וזף קוסינסקי, ימשיך בתחומי האחריות הקיימים שלו בנוגע לייצור של Afrezza".

אודות MannKind Corporation

 

MannKind Corporation (NASDAQ and TASE: MNKD) מתמקדת בגילוי, פיתוח ומסחור של מוצרים טיפוליים עבור חולים עם מחלות כמו סוכרת. MannKind מחזיקה אתר בכתובת www.mannkindcorp.com שבו MannKind מפרסמת באופן סדיר עותקים של ההודעות לעיתונות שלה וגם מידע נוסף על MannKind. מי שמעוניין יכול להירשם כמנוי באתר של MannKind להתראות דואל שנשלחות אוטומטית כש-MannKind מפרסמת הודעות לעיתונות, מגישה את הדוחות שלה לרשות האמריקנית לניירות ערך או מפרסמת מידע מסוים אחר באתר.

 

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד שכרוכים בו סיכונים ואי ודאויות, כולל אמירות לגבי היכולת של MannKind למסחר באופן ישיר את Afrezza והפוטנציאל המסחרי של Afrezza. מילים כגון "מאמינה", "צופה", "מתכננת", "מתכוונת", "יעד", "פוטנציאלי" וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד מיועדים לזהות מידע צופה פני עתיד. מידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הציפיות הנוכחיות של MannKind. התוצאות בפועל והעיתוי של אירועים יכולים להיות שונים באופן מהותי מאלה שחזויים במידע צופה פני עתיד כזה כתוצאה מהסיכונים ואי הוודאויות האלה, שכוללים אך לא רק את הצלחת המעבר מסאנופי להחזרה של Afrezza, היכולת של MannKind ליצור מכירות משמעותיות של מוצרים, קשיים או עיכובים בקבלת משוב רגולטורי או בהשלמה וניתוח של תוצאות מחקרים קליניים, היכולת של MannKind לנהל את משאבי המזומנים הקיימים שלה או לגייס הון נוסף, תנודתיות במחיר המניה וסיכונים אחרים המפורטים בדיווחים של MannKind לרשות האמריקנית לניירות ערך, כולל הדוח השנתי על גבי טופס 10-K על השנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2014 ודוחות תקופתיים לאחר מכן על גבי טופס 10-Q ודוחות שוטפים על גבי טופס 8-K. אתם מוזהרים לא לבטוח בביטחון מופרז במידע הצופה פני עתיד הזה, שמתייחס רק ליום הפרסום של ההודעה הזאת. כל המידע הצופה פני עתיד מסויג בשלמותו על ידי הודעת אזהרה זאת, ו-MannKind לא מתחייבת לשנות או לעדכן מידע צופה פני עתיד כלשהו כדי לשקף אירועים או נסיבות אחרי התאריך של הודעה זאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.