header 2

יום חמישי, 31 במרץ 2016

פלטפורמות מג'יק (ת"א: מג'יק; נאסד"ק: MGIC) שימשו לפיתוח ולאינטגרציית אפליקציית התפעול במובייל של חברת התחזוקה מריט מארה"ב

אינטגרציה מובנית בין Oracle EnterpriseOne לבין AccuWeather באפליקציה החדשה תאפשר לצוותי השטח של ספקית שירותי תחזוקת המבנים לקבל ולענות במהירות ובזמן אמת על הזמנות עבודה
 
נקודות עיקריות:
·         מג'יק הודיעה כי ספקית שירותי תחזוקת המבנים והמתקנים מארה"ב, מריט (Merit Service Solutions) בחרה בפלטפורמת Magic xpa ופתרון האינטגרציה Magic xpi של מג'יק לצורך פיתוח אפליקציית מובייל עסקי, שתאפשר לה לייעל את תהליכי העבודה, הבילינג ושירות הלקוחות שלה מול קבלני המשנה וכל זאת באמצעות פתרון המובייל המקיף.
·         אפליקציית המובייל שפיתחה מריט על גבי פלטפורמת מג'יק, תאפשר למאות ספקי השירותים עימם עובדת החברה ברחבי ארה"ב, לקבל הזמנות עבודה, מידע רלוונטי בזמן אמת ולהחתים לקוחות לאחר השלמת העבודה. האפליקציה משלבת מידע משירות המפות של גוגל, יחד עם מידע מטאורולוגי ותחזיות משקעים משירות AccuWeather, לצורך תכנון הזמנות עבודה ודיווח.
·         כך, מאפשרת האפליקציה לספקי השירותים לאתר במדויק את אתרי הלקוחות ולקבל תחזית על כמויות המשקעים הצפויים באזור על מנת לתכנן את ביצוע העבודות בהתאם. בנוסף, מאפשרת האינטגרציה למנהלים במריט לבצע מעקב אחר עבודתם של קבלני השירותים, ולקבל נתוני בילינג בהתאם, לצורך חיוב מדויק.
·         האינטגרציה המובנית עם Oracle EnterpriseOne באמצעות פלטפורמת האינטגרציה של Magix xpi, מאפשרת לעדכן את מערכת ה-ERP של מריט בהתאם למידע על השלמת ביצוע עבודה בזמן אמת.
·         אריק מיפנו, מנהל מג'יק ישראל: "הפתרון המקיף של מג'יק בתחום המובייל ושילוב המערכות, מאפשר לנו לספק ללקוחותינו יכולות מורכבות של שימוש ושיתוף מידע עסקי בין מערכות הליבה בארגון כדוגמת ERP ו- CRM למערכות מובייל של צוותי השטח וההנהלה. הפרויקט במריט הנו דוגמה מצוינת למימוש מוצלח של טרנספורמציה דיגיטלית בקרב ארגון עם מערכות מידע מורכבות, תוך השגת ייעול תהליכי עבודה בארגון."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.