header 2

יום רביעי, 23 במרץ 2016

הכל דבש במוז"א


חגיגת טבע במוזיאון ארץ-ישראל, תל-אביב

סיור אביבי לכל המשפחה, סדנאות יצירה, תערוכות צילומי טבע מרהיבים, פעילויות היכרות (וטעימות) עם עולם הדבורים והדבש

חוה"מ פסח  2016 | ימים א-ד, 24-27 אפריל, 10:00-18:00

 

לכבוד חג האביב, מוזיאון ארץ-ישראל (מוז"א) יארח כוורת עתיקה משוחזרת ובה נחיל דבורים חי, פעיל ויצרני. הזדמנות מתוקה לראות דוגמה לתעשיית הדבש הקדומה בארץ ישראל לצד התערוכה הארכיאולוגית המרתקת "דבש מלכים". התערוכה, זורעת אור על חייהם של תושבי העיר רחוב שבתחומי ממלכת ישראל במאות ה-9-10 לפנה"ס, בה נמצאה מכוורת הענק הקדומה ביותר שהתגלתה בעולם העתיק. כמו כן, יתקיימו הדגמות דבוראים כולל טעימות של דבש בטעמים שונים בשיתוף מכוורות יד מרדכי המובילה את קטגורית הדבש בישראל.

 

סיור "אביב בעיר"

פעילות מהנה, המשלבת התבוננות, סקרנות ואתגר בתערוכות ובין שבילי המוזיאון. במשחק משימות מהנה נגלה האם ישנם סימני אביב בליבה של העיר גם בימינו? מיהם היצורים המתעוררים לחיים בעונה זו? כיצד נודדות הציפורים בלי Waze ? ואיך ניתן ליצור חרקים מחומרים טבעיים וצבעוניים?

10:30; 11:30; 12:30 , משך הסיור: כשעה וחצי

עלות סיור (כולל הכניסה למוזיאון): ילד - 26 ₪; מבוגר – 52 ₪; גימלאי – 26 ₪

 

סדנאות יצירה

זום זום מוז"א – קולאז' אביבי וצבעוני על חומר

דבש ועוקץ – מעצבים ומעטרים כד לדבש

10:30; 11:30; 12:30; 13:30. עלות סדנה: 20 ₪

 

עוד טבע במוזיאון- תערוכת צילומי הטבע העולמי והמקומי המרהיבים, "Wildlife Photographer of The Year" הגדולה והיוקרתית מסוגה בעולם, מבית מוזיאון הטבע בלונדון וה- BBC, ולצידה התערוכה הישראלית "תמונת טבע". בפלנטריום, שלל מופעים שלוקחים את כל המשפחה למקומות המרוחקים ביותר בגלקסיה, מפגשים עוצרי נשימה עם כוכבי הלכת והחיים על פני כדור הארץ, התהליכים הגרעיניים המתחוללים בלב השמש ועוד ועוד, וכן מופע האנימציה החדש "חיי העצים"- מסע מופלא, משעשע וחינוכי בעקבות חיי העצים בעולמנו, וחשיבותם לחיים על פני כדור הארץ.

 

 

למידע נוסף: אתר המוזיאון www.eretzmuseum.org.il

מחירי כניסה: ילדים עד גיל 18 – ללא תשלום, מבוגר – 52 ₪, תושב תל-אביב – 42 ₪, גמלאי – 26 ₪.

פלנטריום: תוספת של 32 שקלים לאדם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.