header 2

יום חמישי, 7 במרץ 2019

מג'יק מדווחת על הכנסות שיא בשנת 2018: מחלקת דיבידנד מזומן של 15 סנט למניה עבור המחצית השניה של 2018

מג'יק תעשיות תוכנה (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC), המפתחת ומספקת פתרונות לפיתוח יישומים ולאינטגרציה עסקית ומתן שירותי ייעוץ בתחום ה-IT, דיווחה על תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון הרביעי ושנת 2018 כולה.

דגשים פיננסיים לרבעון הרביעי 2018
·              ההכנסות ברבעון הרביעי עלו ב-9% לכ- 72.3 מיליון דולר, לעומת 66.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
·              הרווח התפעולי ברבעון הרביעי עלה ב-37% לכ- 8.4 מיליון דולר, לעומת 6.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
·              הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הרביעי עלה ב-15% לכ- 10.0 מיליון דולר, לעומת 8.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.  
·              הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה ברבעון הרביעי עלה ב-20% לכ - 4.5 מיליון דולר, או 6 סנט למניה בדילול מלא, לעומת 3.8 מיליון דולר, או 9 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל אשתקד.
·              הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) עלה ב-21% לכ - 5.8 מיליון דולר, או 12 סנט למניה בדילול מלא, לעומת 4.8 מיליון דולר, או 11 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל אשתקד.  

דגשים פיננסיים לשנת 2018
·              ההכנסות לשנה עלו ב-10% לכ -284.4 מיליון דולר, לעומת 258.1 מיליון דולר בשנת 2017.
·              הרווח התפעולי לשנה עלה ב-22% לכ-31.7 מיליון דולר, לעומת 26.0 מיליון דולר בשנת 2017.
·              הרווח התפעולי (Non-GAAP) לשנה עלה ב-12% לכ -39.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-35.1 מיליון דולר בשנת 2017.  
·              הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה עלה ב-29% לכ -19.9 מיליון דולר, או 39 סנט למניה בדילול מלא, לעומת 15.4 מיליון דולר, או 35 סנט למניה בדילול מלא, בשנת 2017.
·              הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) עלה ב-20% לכ -25.7 מיליון דולר, או 55 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה ל-21.5 מיליון דולר, או 48 סנט למניה בדילול מלא, בתקופה המקבילה אשתקד.  
·              תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ-24.1 מיליון דולר, בהשוואה לכ-25.5 מיליון דולר בשנת 2017.
·              נכון ל-31 בדצמבר 2018, סך המזומנים, שווי מזומנים, פקדונות לזמן קצר וארוך והשקעות בני"ע סחירים של החברה, נטו מהתחייבויות פיננסיות, עמד על 87.5 מיליון דולר.
·              מג'יק מספקת תחזית עבור שנת 2019 וצופה כי ההכנסות השנתיות יסתכמו בטווח שבין 313 ל-319 מיליון דולר, המשקף שיעור צמיחה שנתי בטווח של 10%-12%.

מג'יק מודיעה על חלוקת דיבידנד
בהתאם למדיניות חלוקת הדיבידנד של החברה, אישר דירקטוריון החברה חלוקת דיבידנד עבור המחצית השניה של 2018 בסכום של 15 סנט למניה ובסכום כולל של כ- 7.3 מיליון דולר, אשר יחד עם הדיבידנד שחולק בגין המחצית הראשונה של 2018, מהווה 75% מהרווחים בשנה.
הדיבידנד ישולם ב-27 במרץ, 2019 לכל בעלי המניות של החברה נכון לסגירת המסחר בנאסד"ק ב-14 במרץ, 2019.
על פי חוקי המס בישראל, תפחית החברה (בגין ניכוי מס במקור) 30% לכל בעל מניות המחזיק ב-10% לפחות ממניות החברה, או 25% לכל שאר בעלי המניות מהדיבידנד המשולם, בכפוף למקרי פטור מסויימים.
הדיבידנד ישולם בדולר אמריקני עבור מניותיה הרגילות של מג'יק אשר נסחרות בבורסת תל אביב, ועבור מניותיה הרגילות שנסחרות בבורסת נאסד"ק.

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה: "אנו שמחים לדווח על סיום חזק לשנה עם צמיחה דו-ספרתית ותוצאות שיא, זו השנה התשיעית ברציפות, ולסכם את שנת 2018 עם הכנסות של 284 מיליון דולר ורווח תפעולי (Non-GAAP) של 39.5 מיליון דולר המשקפים צמיחה של 10% ו-12%, בהתאמה, בעיקר מגידול אורגני וביקוש גבוה ומתמשך לכלל מוצרינו בכל הטריטוריות בהן אנו פועלים. איתנותה הפיננסית של מג'יק, יחד עם הפעולות בהן נקטנו בשנת 2018 לקידום והרחבת הפעילות, ממצבים אותנו היטב לקראת המשך צמיחה בשנת 2019."

מג'יק מספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח אפליקציות ופתרונות אינטגרציה עסקיים מבוססי Cloud ו-On-Premise. לחברה נוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. הטכנולוגיה של מג'יק מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות בארגונים ולאפשר להם להתמקד בפיתוח הליבה העסקית. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM. החברה הוקמה בשנת 1983 ומשרדיה נמצאים באור יהודה.

מג'יק מדווחת כי סיפקה את התשתית לאתר הקניות של סופרפארם

בכוונת סופר-פארם להרחיב את מגוון הפריטים בחנות באופן מתמשך, כולל רכישת תרופות מרשם באמצעות האתר. מג'יק היא חברת הייטק ישראלית המפתחת ומספקת פתרונות אינטגרציית מערכות ופיתוח יישומים לארגונים בישראל ובעולם

"סנכרון כמויות המידע העצומות, חיבור המערכות הארגוניות והחיצוניות, והתיאום בין התהליכים התפעוליים והעסקיים השונים באמצעות פתרון האינטגרציה של מג'יק, מאפשרים לסופר-פארם להנגיש את חוויית הקנייה הנעימה המאפיינת את הרשת, לכל לקוח ולקוח, מכל מקום ובכל זמן", אמר דוד שלטון, סמנכ"ל המכירות במג'יק ישראל

מג'יק תעשיות תוכנה, (ת"א: מג'יק; נאסד"ק: MGIC), ספקית גלובלית של פתרונות מקיפים לאינטגרציית מערכות ולפיתוח אפליקציות עסקיות, חושפת היום כי פתרון האינטגרציה שלה, Magic xpi, נבחר על ידי 'סופר-פארם' להוות את תשתית אתר המסחר האלקטרוני (E-commerce) של הרשת, שהושק באמצע 2017, ומשמש כיום כתשתית לפעילותו השוטפת של האתר.

יוסי כהן, סמנכ"ל הארגון ומערכות המידע, סופר-פארם: "סופר-פארם, החברה המובילה בתחומה בשוק הישראלי, הקימה אתר חדשני וראשון מסוגו בישראל, במטרה להעשיר את מגוון השרותים שאנו מספקים ללקוחותינו יחד עם חוויית משתמש ידידותית ומאובטחת. פתרון האינטגרציה של מג'יק אפשר לנו להקים תשתית יציבה בצורה זריזה וקלה, וזאת הודות למהירות הפיתוח, לאינטגרציית המערכות המהירה ולגמישות הגבוהה שהוא מספק לביצוע שינויים והרחבות, ככל שיידרשו."

חנות הסחר המקוונת של הרשת, 'סופר-פארם אונליין', מאפשרת ללקוחות להזמין מוצרים באינטרנט 24 שעות ביממה, ולקבלם באמצעות איסוף עצמי, או באמצעות שליח לביתם. בכוונת סופר-פארם להרחיב את מגוון הפריטים בחנות באופן מתמשך, כולל רכישת תרופות מרשם באמצעות האתר. 'סופר-פארם אונליין' מבוססת על פלטפורמת הסחר האלקטרוני 'סאפ היבריס' (CX SAP Hybris). ניהול המסחר המקוון נעשה באמצעות פתרון Magic xpi. פתרון אינטגרציה זה מחבר את תשתית האתר למערכות פנים ארגוניות ולוגיסטיות, מתאם בין התהליכים התפעוליים והעסקיים השונים, ומאפשר עדכון אוטומטי שוטף של המלאי והמבצעים באתר.

דוד שלטון, סמנכ"ל המכירות, מג'יק ישראל: "סנכרון כמויות המידע העצומות, חיבור המערכות הארגוניות והחיצוניות, והתיאום בין התהליכים התפעוליים והעסקיים השונים באמצעות פתרון האינטגרציה של מג'יק, מאפשרים לסופר-פארם להנגיש את חוויית הקנייה הנעימה המאפיינת את הרשת, לכל לקוח ולקוח, מכל מקום ובכל זמן."
מג'יק היא חברה ישראלית בעלת נוכחות גלובלית, המספקת ומפתחת פתרונות חכמים לפיתוח אפליקציות עסקיות ולאינטגרציית מערכות מבוססי Cloud ו-On-Premise. לחברה נוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות, ביניהן גםSAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM.


יום רביעי, 6 במרץ 2019

סדנאות נודדות Guri Linero מארס 03.2019 פורים


5.3- סדנת שרבוט – 19:30 – ART  אפרת – אפרת
6.3 - סדנת שרבוט – 19:30 – ART  touch of – ראשון לציון
11.3 - סדנת צביעה בטושי זיג ועפרונות אקוורל – 19:00 – מימס – מושב רינתיה
12.3 - סדנת שרבוט – 20:00 –רעותא – תל אביב
25.3 - סדנת צביעה בטושי זיג ועפרונות אקוורל – 20:00 –רעותא – תל אביב
27.3 - סדנת צביעה בטושי זיג ועפרונות אקוורל – 20:00 – ART  touch of – ראשון
29.3 - סדנת צביעה בטושי זיג ועפרונות אקוורל – 10:00 – מימס – מושב רינתיה

הסדנאות בהדרכת רחלי גזית
ההשתתפות בהרשמה מראש בלבד, ההרשמה דרך החנויות
 
  
איפור לפנים זה לא משחק ילדים !
פורים בפתח, וכולנו מתלבטים האם לרכוש את מוצרי האיפור הזולים. אך האם אתם מודעים לסכנות הבריאותיות שבמוצרי האיפור הלא מקצועיים, במיוחד לעורם הרגיש של ילדים -  גירויי עור, דלקות עיניים, פריחת עור ולעיתים גם נזקים בלתי הפיכים. 
אז איך שומרים על עור הילדים? רוכשים מוצרי איפור מחברת קוסמטיקה מקצועית. הכירו את JOVI – חברה ספרדית המייצרת מוצרי קוסמטיקה מקצועיים למותגים העולמיים הידועים והמובילים. מוצרי האיפור של JOVI יצאו ממפעל מוצרי הקוסמטיקה של החברה ועומדים בתקנים המחמירים ביותר בתחום, כולל כמובן אישור משרד הבריאות בישראל.
 
צבעי האיפור של JOVI הינם היפו-אלרגניים, ללא פרבנים (קבוצת חומרים משמרים מזיקים הנפוצים במוצרי קוסמטיקה ובתרופות), מתאימים לילדים, מכילים פיגמנטים קוסמטיים שאינם מזיקים לעור, בעלי רמת כיסוי גבוהה וניתנים לשטיפה בקלות במים וסבון (או מגבון לח). המוצרים מגיעים בשתי צורות: משחה וצבעים (כמו קריונים), במגוון אריזות, וכמובן עם מדבקות בעברית. עפרונות האיפור ניתנים לחידוד.
 
קרם איפור JOVI מגיע במגוון רחב של 12 צבעים, כולל זהב וכסף, יחד עם ספוג ניקוי ובעיצוב נוח לשימוש. ניתן להשיג בשני גדלים של 8 מ"ל או 20 מ"ל. הקרם נעים וקל לשימוש ולמריחה, ללא צורך במים, משיג כיסוי מלא, קל לניקוי עם מגבון לח ואינו מתייבש (על בסיס שמן). ערכת קרם איפור JOVI  20 מ"ל מגיע בדיספליי שולחני מהודר המכיל 24 יחידות  (ב-12 צבעים שונים- 2 יחידות לכל צבע) או בקופסה ססגונית של 5 יחידות. ערכת קרם איפור JOVI  8 מ"ל מכילה 5 סטים שונים הארוזים בקופסה מהודרת של 6 יחידות בצבעים שונים (לבן, צהוב, אדום, כחול, ירוק ושחור) + 2 ספוגיות + מכחול + חוברת עם דוגמאות מצולמות והדרכות מפורטות לכל סוגי התחפושות – גיבורי על, חיות, נסיכות, ליצנים ויצורים מפחידים...
 
קרם איפור JOVI מיובא ומשווק בישראל ע"י חברת גורי לינרו -  מהחברות המובילות בישראל בשיווק והפצה של מוצרי יצירה ומכשירי כתיבה, המשווקת למעל 600 חנויות יצירה ברחבי הארץ. החברה מייבאת ומשווקת באופן בלעדי את מותגי היצירה והכתיבה המובילים בארץ ובעולם, כאשר כל מותג נחשב לחלוץ וחדשני בתחומו.
 
מחירים:
סט של 5 / 10 צבעים (כמו קריונים): 15 / 30 ₪
קרם 20 מ"מ : 20 ₪ סט של 6 קרמים 8 מ"ל + ספוגים ומכחול:  60 ש"ח  

מה קרה בשטעטל? מקהלת 'מלכות' במסע רטרואקטיבי בשוק היהודי באוקראינה!

כזה עוד לא ראיתם! ואולם, משנכנס אדר הפורימי... קבלו לראשונה וצפו בהנאה! תיעוד משעשע, מרהיב ומעורר השראה, מהביקור ה'מלכותי' בשוק היהודי במעזי'ובוז' שאוקראינה, סמוך ונראה לציונו של הבעש"ט.
זה קרה ביום שישי, ערב שבת קודש. מקהלת 'מלכות', על חבריה וסולניה יצאה לערוך קניות בשוק היהודי הצבעוני, כשניגון כליזמר חבד"י עתיק על שפתותיה, אותו היא מבצעת עם תזמורת הכליזמר המקומית. בין הדוכנים הססגוניים, ציפה לה נתי אלבר הצלם המיתולוגי, שתיעד ותיעד ותיעד...
אל המסע חוברת הפעם 'מלכות וקסברגר' – פאר היצירה היהודית, אימפריית האומנות הגדולה בתבל, תחת שרביטו של יואל וקסברגר, האיש והאגדה, מי שצבע את השוק היהודי, את בית הכנסת ובית המדרש, את הוואי השגרה ואת שמחוצה לה, בצבעים חיים ותוססים, חדשים וגם ישנים! במלכות וקסברגר מפתיעים כל פעם מחדש, משמחים אנשים וקהילות בארץ ובעולם, בכל עת ובכל שעה, בשבתות ובחגי ישראל ובעתות שמחה סביב מעגל החיים.
צפו!

העיירה המזמרת
יצירה, תסריט וקולות: פנחס ביכלר | צילום ועריכה: נתי אלבר | עיצוב: מלכות וקסברגר | הפקה: טיפ – מרדכי רבינוביץ | עיבוד ומיקס: יענקי כהן | יח"צ וניו-מדיה: בחזית


רשת ההנעלה הגדולה WESHOES משיקה את קולקציית הקיץ לשנת 2019 ומביאה חידוש טרנדי וקיצי


רשת  WESHOES משיקה קולקציית קיץ מרעננת וחדשנית, נוחה ואופנתית המביאה את הבשורה לקיץ הקרוב.
צבעי המפתח של קולקציית אביב- קיץ 2019 הם גווני הפסטלים, טקסטורות רבות, אפליקציות, מטאלי ומנצנץ.

העונה לראשונה WESHOES מרחיבה את פעילותה ותכניס לסניפי הרשת ולאתר המקוון מגוון רחב של מותגי מזוודות, תיקים וארנקים מהמובילים בעולם בינהם: SWISS, GOVANI, AMERICAN TRAVLER ועוד...

המותגים שיובילו את הקיץ הקרוב הם:

Crocs- המותג הוותיק והאהוב ממשיך העונה לחדש ולהפתיע עם השקת טכנולוגיה חדישה תחת השם: Lite ride  , קולקציה זו מאופיינת בנעליים קלות יותר, רכות יותר ומעוצבות על פי צו האופנה העכשווי בעולם. העונה, קרוקס התחדשו בפרזנטוריות חדשות: זואי דשנל ונטלי דרומר בקמפיין Come as you are   המתווה את הגישה כי כל אחד צריך להרגיש טוב ונוח בנעליו, בדרך שבה הוא בוחר לצעוד ומותאמת לאורח חייו.


Moses- מותג כחול לבן המותאם בדיוק לאקלים ולנוף הישראלי. הקולקציה של כפכפי מוזס המשלבת בין סטייל ונוחות, מציגה בקיץ הקרוב את מיטב הטרנדים הכי חמים מהארץ ומהעולם. מגוון של כ-30 צבעים המאופיינים בצבעי קיץ נועזים, גווני פסטל ופרינטים מיוחדים.
קהל היעד: נשים גברים וילדים.
עקרון ה- FREEDOM "כפכף החופש", מייצג את מהות המותג: החופש של כל אדם ללכת בדרך הייחודית לו.

Keds – מותג הסניקרס הראשון בעולם מאז 1916 ועד היום חורט על דגלו העצמה נשית תחת הסלוגן: Ladies first .
מותג לנשים שחיות את חייהן בקצב גבוה ולא מתפשרות על סטייל.
העונה אנו מציגים גם קולקצייה לילדים, טרנדית במיוחד ובעיקר נוחה ומתאימה לרגליהן של הילדים.

Seventy nine- מותג הפרייבט לייבל שלנו, ממשיך להפתיע ולחדש גם העונה.
 בהמשך למגמה של העונה הקודמת, תוכלו למצוא בקולקציה נעליים אופנתיות לנשים וגברים וכן קולקציית ערב לנשים, במגוון רחב של סגנונות וטרנדים על פי צו האופנה בגזרות אופנתיות ונטולות מאמץ שמשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות.
מותג הנעלה שמוכיח שנוחות ונוכחות צועדים ביחד.

Natural world- מותג אקולוגי 100% , עשוי מחומרים ממחוזרים מתוך דאגה לסביבה. במיוחד בימים אלו, כאשר הדיון על התחממות כדור הארץ וטרנד המחזור על הפרק הקולקציה מאוד רלוונטית ואטרקטיבית. המותג מציג שני סילואטים עיקריים וכ- עשרה צבעים שונים ומובילים לקיץ הקרוב.

Magma + Candy –קולקציית הפרייבט לייבל שלנו לילדים משלבת דגמים חגיגיים ויומיומיים. העונה יש לנו קבוצת של סנדלים העשויים בטכנולוגיה ייחודית  וחומרים מוקפדים המקנים נוחות מקסימלית בה הקטנים יוכלו לצעוד בחופשיות ובסטייל.  
נוחות ובריאות הילדים היא ערך עליון עבורנו וגם בבחירת החומרים בקולקציה , הייתה התחשבות לפרטים הקטנים ולנעילת וחליצה קלות במיוחד.
צבעוניות בולטת: גווני הפסטל, וורודים והמטאליים.

עוד מותגים בולטים העונה הם: בלנסטון, קוביאן, דיזיגוואל ואינובו.

קהל הלקוחות של הרשת מאופיין בנעליים לכל המשפחה החל מהצעד הראשון.  
כל אחד יוכל למצוא אצלנו את הנעל הנוחה והמושלמת עבורו: נשים, גברים , ילדים וטף.

טווחי מחירים: 79.90-649.90 ₪


קצת על המותג:
במאי 2016 מיתגנו מחדש את רשת
Crocs&more  תחת השם Weshoes  .
החלטנו לשווק שינוי זה לקהל לקוחותינו ולמתג את הרשת מחדש כרשת
Multi brands לכל המשפחה.

רשת חנויות ההנעלה CROCS  הוקמה בשנת 2008.
בשנים הראשונות הרשת נקראה רשת
CROCS  והמותג היחיד שנמכר בה היה קרוקס.

בשנת 2014 כצעד ביניים מיתגנו מחדש את הרשת כרשת
Crocs&more , ואליה הוספנו מותגים רבים נוספים.   

רשת החנויות
Weshoes  מונה כיום מעל 65 סניפים מצפון ועד דרום.
בנוסף, הרשת אוחזת בחנות אונליין מצליחה :
www.weshoes.co.il, מדובר באחד מאתרי הנעליים החדשניים, האופנתיים והמובילים בישראל.

המגוון בחנויות שלנו רחב ונותן מענה אופנתי, איכותי ונוח לקהל לקוחות מגוון של נשים, גברים וילדים.
כיום יש לנו מעל 20 מותגים בינלאומיים ברשת החנויות שלנו, ביניהם :CROCS, , BLUNDSTONE MOSES, SCHOLL, NATURAL WORLD, DESIGUAL, ROCKET DOG ,COBIAN  ורבים אחרים.
בנוסף, יש לנו מותגים פרייבט לייבל שלנו- CANDY, MAGMA  ו- SEVENTY NINE.

ניתן להשיג ברשת חנויות WESHOES ואתר האונליין www.weshoes.co.il

המכון לניהול פרויקטים ממנה את סוניל פראשארה לנשיא ומנהל העסקים הראשי החדש


פילדלפיה, 4 במרץ 2019, (BUSINESS WIRE):

המכון לניהול פרויקטים (PMI) הודיע היום שמועצת המנהלים שלו מינתה את סוניל פראשארה לנשיא ומנהל עסקים ראשי (מנכ"ל), בתוקף מיידי. בתפקידו החדש, סוניל ישמש כתומך הראשי בארגון הגלובלי של PMI, שמשרת יותר משלושה מיליון אנשי מקצוע בכל מדינה כמעט בעולם. יחד עם מועצת המנהלים, הוא יפקח על היישום של התוכנית האסטרטגית החדשה של PMI וינחה את הארגון לקראת עתיד שמיועד לעזור לאלפי אנשי מקצוע בתחום הפרויקטים ברחבי העולם להאיץ את הקריירה שלהם ולהפוך רעיונות למציאות.

"על בסיס מורשת של חמישים שנים מוצלחות של קידום העיסוק בניהול פרויקטים בכל העולם, PMI קובע מסלול חדש ומלהיב לחמישים השנים הבאות ולאחריהן", אמר רנדל ט. (רנדי) בלק, P. Eng., PMP, יו"ר מועצת המנהלים של PMI. "המנהיגות הגלובלית של סוניל, המומחיות בשינוי הדיגיטלי והלהט לגבי המטרה של PMI הפכו אותו להתאמה הטבעית לתפקיד המנכ"ל הבא שלנו. הניהול שלו גם יהווה עידן של יותר שקיפות ושיתוף פעולה כדי להמריץ חברים, מתנדבים ובעלי עניין לתמוך בעבודה של PMI -- ויבטיח שאנחנו מעבירים את המסר של ההשפעה והערך של ניהול פרויקטים ברחבי העולם".

סוניל מביא יותר משלושה עשורים של ניהול גלובלי יקר ערך ל-PMI, עם רקורד חזק של קביעת אסטרטגיות, מימוש אג'נדות של שינוי בקנה מידה גדול ועמידה באתגרי צמיחה ורווחים בארגונים בינ"ל.

"הטכנולוגיה משנה את האופן שבו העולם עושה עסקים במהירות האור. אני מצפה לעבודה עם הצוות ב-PMI כדי לממש יוזמה רב שנתית חדשה ונועזת שמיועדת לחדד את הכיוון האסטרטגי של הארגון, לשפר את היכולות הטכנולוגיות שלו כדי לאמץ את המגמות המשתנות במקום העבודה, ולתת ערך ללא מקבילים לחברים שלנו, למתנדבים, לסניפים ולאנשי המקצוע בתחום הפרויקטים", אמר סוניל. "כמנהל עסקי גלובלי בחברות גדולות ומורכבות ברחבי העולם, ראיתי ממקור ראשון את העוצמה שניהול פרויקטים מקצועי מביא להפיכת אנשים והארגונים שלהם למצליחים".

לפני שהצטרף ל-PMI, סוניל היה המנכ"ל של i1too Ltd בבריטניה, מאיץ מכירות של הזנקים דיגיטליים, שהוא הקים ב-2016 וגדל בכל העולם. קודם לכן היה המנכ"ל  של Expereo International, וגם מילא תפקידי הנהלה בכירים רבים בענפי טכנולוגיית המידע והתקשורת והטלקומוניקציה. הניסיון הרב-תפקידי, רב תרבותי ורב ג"ג הנרחב שלו כולל ניהול מכירות, תפעול ושינוי דיגיטלי בחברות כגון וודאפון, נוקיה, Accenture ו-Perot Systems (NTT). כמנהל עסקי, הוא פיתח הערכה למומחיות בניהול פרויקטים, ומבין מנקודת מבט של "מבחוץ פנימה" איך PMI יכול להרחיב את ההגעה שלו בעולם.

אודות המכון לניהול פרויקטים (PMI)

המכון לניהול פרויקטים (PMI) הוא האיגוד המוביל בעולם לאלה שמחשיבים ניהול פרויקטים, תוכניות או תיקים למקצוע שלהם. PMI, שהוקם ב-1969, מביא ערך ליותר משלושה מיליון אנשי מקצוע שעובדים בכל מדינה כמעט בעולם באמצעות תמיכה, שיתוף פעולה, לימוד ומחקר גלובליים. אנחנו מקדמים קריירות, משפרים הצלחה ארגונית ומפתחים עוד את מקצוע ניהול הפרויקטים באמצעות תקנים שמוכרים בכל העולם, הסמכות, קהילות, משאבים, כלים, מחקר אקדמי, פרסומים, קורסים להתפתחות מקצועית ואפשרויות רישות. כחלק ממשפחת PMI, ProjectManagement.com יוצר קהילות מקוונות גלובליות שמספקות יותר משאבים, כלים טובים יותר, רשתות גדולות יותר ונקודות מבט רחבות יותר.

בקרו אותנו בכתובות www.PMI.org, www.projectmanagement.com, www.facebook.com/PMInstitute ובטוויטר @PMInstitute.