header 2

יום שלישי, 29 ביוני 2021

Sordin ו-Cardo Crew חוברים ליצירת דור חדש של אביזרים להגנה על השמיעה לצוותים מקצועיים בתנועה

 

יצרן ציוד ההגנה האישית המוביל חובר לשחקן גלובלי בתחום טכנולוגיית התקשורת הקריטית, במטרה לבצע מהפכה בדרך בה צוותים מקצועיים בתנועה על הקרקע מתקשרים ומגינים על שמיעתם בסביבות רועשות

 

תל אביב, 28 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Sordin, היצרנית השוודית החלוצית של אביזרי הגנה על השמיעה, הכריזה היום על שותפות חדשה עם שחקן גלובלי בעולם הטכנולוגיה לתקשורת בעל חשיבות קריטית, Cardo Crew, במהלך שישלב עזרי הגנה על השמיעה באיכות גבוהה עם תקשורת המצויה בקדמת הטכנולוגיה.

 

השותפות, שתניב כמות בלתי נתפסת של יתרונות לצוותים העוסקים בפעילויות בעלות חשיבות קריטית מעל פני הקרקע, הוכרזה לקראת השקת SHARE, אביזר ההגנה על השמיעה פורץ הדרך החדש של סורדין. ה-SHARE יושק באוגוסט 2021, וישלב בין טכנולוגיית התקשורת מבוססת הרשת (mesh) הדינמית המתקדמת של Cardo Crew, עם תכונות כדוגמת סינון קול סביבתי (ambient sound), הפעלה באמצעות קול ואפליקציה ייעודית למכשירים ניידים.

 

המכשיר יאפשר לצוותים על הקרקע להבחין בקלות במידע קולי חשוב, כדוגמת הוראות מעמיתים או צלילי אזהרה, בעודו מגן עליהם מנזק פוטנציאלי מרעש שמקורו במכונות וגורמים אחרים. תודות לטכנולוגיית הרשת הדינמית של Cardo Crew, בנוסף לתקשורת דו-כיוונית וללא צורך בתפעול באמצעות הידיים, שיחות בין קבוצות של בין שניים ל-15 עובדים מתאפשרות באמצעות רשת אוטונומית לחלוטין, ללא צורך בתחנת בסיס כבעבר, עובדה ההופכת את SHARE לכלי התקשורת המושלם לצוותים עסוקים בתנועה בסביבות רועשות.

 

פיטר אוברין, מנהל מוצר גלובלי בסורדין, ציין בהקשר לשותפות: "בנוסף ליעוד העיקרי שהינו הגנה בפני רעש מזיק, שימושים רבים של אביזרי ההגנה על השמיעה של סורדין דורשים תקשורת קלה ועמידה עם חברי צוות. על מנת למלא אחר דרישה זו של המשתמשים, סורדין משיקה את אביזר ההגנה על השמיעה SHARE. השימוש בטכנולוגיית הרשת הדינמית המתקדמת של קרדו, ותכונות תומכות אחרות כדוגמת אפליקציה למכשירים ניידים, שליטה קולית ותמיכה בבלוטות', SHARE הוא מוצר פורץ דרך אשר יבצע מהפכה בהגנה על השמיעה ובתקשורת בשטח".

 

המהלך אף מייצר עבור Cardo Crew הזדמנות יקרת ערך להרחיב את השימוש בטכנולוגיה זוכת הפרסים שלה לתעשיות נוספות, עם מיקוד עיקרי בשוק ציוד ההגנה האישי האירופאי, שם המוצר של סורדין יושק בתחילה.

 

שחר הררי, מנהל העסקים הראשי ומנהל Cardo Crew ציין: המותג החזק של סורדין והנסיון בן 30 השנים שלה בשטח, יהיה משמעותי מאוד לטובת הנסיונות של קרדו להפוך את הטכנולוגיה שלנו לזמינה לרוחב תעשיות נוספות, היכן שתקשורת בין צוותים היא קריטית. קיימים אין ספור ישומים ותסריטי שימוש, הכוללים סביבות תעשיתיות וסביבות בבניה, שבהן השילוב בין מערכת האינטרקום המתקדמת של קרדו והמומחיות של סורדין בתכנון אביזרים מתקדמים להגנה על השמיעה מהווים שילוב מצויין".

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.