header 2

יום ראשון, 13 ביוני 2021

Aafaq Islamic Finance משתף פעולה עם The Social Loan Company על מנת להניע הכללה פיננסית

 

הברית בין הצדדים תוביל להקמת פלטפורמת בריאות פיננסית המופעלת באמצעות בינה מלאכותית באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה

 

 

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 8 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

חברת ההלוואות החברתיות (TSLC), חברת פלטפורמת אשראי חדשנית הנתמכת בנתונים, מבוססת בינה מלאכותית/למידת מכונה, שמרכזה בסינגפור, נכנסה לשותפות עם Aafaq Islam Finance (AIF) על מנת להקים פלטפורמת הלוואות חוץ-בנקאית ניידת-תחילה ראשונה, שתספק גישה פיננסית לתושבים צעירים שאינם זוכים לנגישות פיננסית באיזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.

 

במסיבת עיתונאים במרכז הפיננסי הבינלאומי וולדורף אסטוריה דובאי, הודיעו שני הצדדים על כוונתם להשיק את הפלטפורמה המובילה בתעשייה בשווקים נבחרים באיזור, על מנת לספק פתרונות פיננסיים מתאימים, סבירים, נגישים ומבודלים, במטרה להניע את הכללתם של צרכנים שאינם בעלי נגישות לאשראי בהיקף גדול, בעלי אשראי חדשים וכאלה שמוצרי אשראי אינם זמינים להם כלל.

 

ראשד מחבוב אל-קוביסי, מנכ"ל AIF, אמר: "אנו שמחים שאעפק נבחרה על ידי TSLC כשותף אסטרטגי באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה. שותפות זו מאפשרת לאעפק להתחבר באופן עמוק יותר ללקוחותיה, על ידי מתן עסקאות פיננסיות מבודלות התואמות להגדרות השריעה בסביבה דיגיטלית מקצה לקצה, בטוחה ומאובטחת".

 

אל-קוביסי ציין כי "מה שמייחד את השותפות החדשה הזו בין אעפק ל-TSLC היא האפשרות החדשה להרחיב את בסיס הלקוחות שלנו כך שיכלול את הילידים הדיגיטליים הצעירים ואלו שאינם מקבלים שירותים שכאלו כראוי באיזור זה".

 

"TSLC מחפשת להוביל עידן חדש של שירותים פיננסיים מבוססי בינה מלאכותית באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה. אין ספק כי הלקוחות הנוכחיים והעתידיים שלנו יקצרו תגמולים עשירים מהשילוב האימתני של התשתית המסורתית שלנו עם המומחיות המוכחת שלהם ושרשרת ההצלחות שלהם בטכנולוגיה הפיננסית", הוסיף אל קוביסי.

 

דיפאק סלוג'ה, מייסד שותף, מנכ"ל הקבוצה וחבר דירקטוריון של TSLC אמר: "ב- TSLC אנו ממוקדים מאוד בגיוס ליצירת מחקר ופיתוח פנימי חזק ובניית ארגון שירותים פיננסיים גלובליים אלטרנטיביים מבוססי טכנולוגיה, מונחה ביג דאטה, נייד בלבד. על מנת להשיק במזרח התיכון, היינו צריכים מוסד מתקדם מאוד עם רקורד ללא דופי, שיהיה מחובר עימנו במשימה משותפת להביא את הצרכנים שאינם זוכים לגישה לשירותים פיננסיים ביומיום לבנקאות המיינסטרים. השותפות שלנו עם אעפק היא עדות לתמיכה העולמית שלנו במודל של שיתוף פעולה בין ספקים קיימים לספקים חדשים. הפלטפורמה הקניינית ההיפר-מכלילה שלנו, עם שינויים הנגזרים מאיזור זה, נועדה לשרת את הצרכנים בעלי ההכנסה המתונה, הקרובה לפריים. שותפות טרנספורמטיבית זו צפויה להביא לשינוי פרדיגמה בתהליכים היסודיים של בדיקת האשראי והענקתו, המעוגנים במטרה משותפת של בניית מערכת פיננסית כוללת יותר".

 

הוא הוסיף: "יחד עם אעפק, נגדיר מחדש את הנוף הפיננסי, נשנה את עולם ההלוואות המקוונות במזרח התיכון, ונשנה באופן מהותי את האופן שבו אנשים רגילים רואים את יחסיהם עם כסף ובנקאות באיזור זה. אנו גאים להיות שותפים עם אעפק כשותף ההלוואות החברתיות שלנו, מכיוון שאנו מכירים במחויבות משותפת לבניית מיזם מונחה משימות שיכול לסייע לבצע מהפכה בשירותים פיננסיים מסורתיים עבור הצרכנים בעלי ההכנסה הממוצעת באזור זה. מנוע ניקוד האשראי החלופי המונע על-ידי מידע ומופעל בידי למידת מכונה, יאפשר החלטות אשראי מהירות וטובות יותר, יוריד את מחסומי ההלוואות ויספק גישה לאשראי כנה, בר השגה ושקוף.

 

TSLC הקימה לאחרונה את Digital Collective Technologies Ltd, חברת הבת בבעלותה המלאה בשוק הגלובלי של אבו דאבי (ADGM), שנועדה לאפשר לצוותי הטכנולוגיה והמנהיגות הטכנולוגית הגלובלית והמוצרים שלה לפעול מהמטה האזורי שלה ב- One Central, דובאי, איחוד האמירויות הערביות.

 

TSLC מתפקדת כיום באופן מלא בהודו כחברת מימון צרכנית מגוונת מקצה לקצה, משולבת ואוטומטית לחלוטין, תחת שם המותג CASHe - פלטפורמת ההלוואות הצרכניות המובילה בהודו, הנתמכת בחתם קנייני מונחה בינה מלאכותית, וחוצה את כל שרשרת הערך של הלוואות דיגיטליות, מהלוואות בתוך האפליקציה למימון משובץ ו-BNPL (קנה עכשיו ושלם אחר כך). TSLC מצויה במגמת התרחבות גלובלית שאפתנית, בוחנת שווקי מפתח במערב, דרום ודרום מזרח אסיה, כמו גם באמריקה הלטינית ובאפריקה שמדרום לסהרה.

 

סלוג'ה הוסיף: "המסגרת הרגולטורית של איחוד האמירויות נועדה לטפח חדשנות באזור זה. בהתחשב בכך שאזור המזרח התיכון וצפון אפריקה מציג אימוץ טלפונים חכמים ופינטק מהגבוהים בעולם, המהלך שבו התהליך כולו הופך לדיגיטלי לחלוטין הפך מסיפור צדדי למרכז הבמה ונחשב כהכרחי, וכדרישת בסיס אסטרטגית על מנת לסייע להשגת הטרנפורמציה הדיגיטלית באופן ההוליסטי ביותר האפשרי. אנחנו כאן לטווח הארוך, מחויבים לבניית מרכז חדשנות ומו"פ טכנולוגי מרכזי מהשורה הראשונה באיזור זה, ומובילים את חזית הקרב בנסיוננו לתרום באופן משמעותי לנוף הפינטק ולסייע בהשגת צמיחה פורצת דרך בטרנספורמציה הדיגיטלית של איזור זה.

 

TSLC ואעפק יאפשרו הלוואות אישיות, "שלם מאוחר יותר" וקווי אשראי וירטואליים, והכל בארנק דיגיטלי אחד. חבילות מוצרים, מוצרים שניתן לפצלם ומוצרים שניתן לעשות בהם שימוש באופן מיידי מהרגע שאושרו, המיועדים ללווים בעלי הכנסה בינונית הזקוקים לעזרה בהחלטות רכישה יומיומיות חיוניות, לשלם או לאחד חוב בריבית גבוהה, או לשאת בהוצאות בלתי צפויות. השותפות תהיה מחויבת לדמוקרטיזציה של הגישה לכלים בנקאיים על מנת להבטיח אשראי בר השגה, ללוות ולהוציא באחריות, לבנות עושר ולחסוך בחוכמה, והכל בתוך פלטפורמה היפר-כוללת.

 

סלוג'ה הוסיף: "אנו גאים על שיתוף פעולה עם אעפק כשותף ההלוואות החברתיות שלנו, שכן אנו מכירים במחויבות משותפת לבניית פלטפורמה מונחית משימה, עתידנית ומוכנה לבנקאות פתוחה, שיכולה לסייע בביצוע מהפיכה בשירותים הפיננסיים המסורתיים, ולשפר את החופש הכלכלי במרחב הנעלם מן העין של צרכנים בעלי הכנסה ממוצעת, שאינם זכאים לכך באזור זה. היתרון התחרותי של TSLC טמון בתשתית הטכנולוגית המדרגית והמיידית שלנו, בתרבות, בכישרון, ברקורד של ביצוע מתמשך ותובנות תפעוליות. אנו נמצאים בשליחות לדמוקרטיזציה של הבנקאות והאשראי, במטרה להפוך אותה למכלילה יותר, באמצעות מינוף דיגיטלי ובינה מלאכותית. בנקים מסורתיים הותירו חלקים גדולים מהאוכלוסייה מוחלשים. אנו שואפים לשכתב את היחסים עם כסף ובנקאות עבור הילידים הדיגיטליים, כשותפים לטווח ארוך במסעם לעצמאות כלכלית".

 

TSLC בונה מחדש את יסודות הבנקאות, וממנפת מקורות נתונים חלופיים חדשים יותר על מנת לחזות טוב יותר את סיכון האשראי והתנהגויות ההחזר, ובכך שואפת להציע את החוויה הבנקאית הקרובה ביותר למלאה לצרכני המיינסטרים. בהודו היא המציאה מחדש חיתום עבור בני דור המילניום, המחפשים גישה לאשראי בר השגה באמצעות פתרונות ארוזים כראוי בתוך האפליקציה. במהלך 4 השנים האחרונות מאז הקמתה, מותג הדגל שלה בתחום ההלוואות, CASHe, מציג מסלול נסיקה פנומנלי מעלה.

 

סלוג'ה סיכם: "על ידי אימוץ רבים מאותם עקרונות הפעלה ו-DNA ויישומם על קבוצה רחבה הרבה יותר של מוצרים פיננסיים ודמוגרפיה ממוקדת בשווקים גדולים ולא מוערכים, כעת יכולה להיות לנו השפעה חיובית גדולה עוד יותר על הלקוחות, במטרה לסייע להם לשנות ולשפר את חייהם".

 

אודות Aafaq Islamic Finance

 

Aafaq Islam Finance PJSC הוקמה בשנת 2006 ומספקת מגוון רחב של מוצרים ושירותים בנקאיים איכותיים התואמים לשריעה ללקוחות עסקיים וקמעונאות. היא ידועה כאחת מחברות המימון העצמאיות ביותר באיחוד האמירויות. יתר על כן, האסטרטגיה של החברה מתמקדת בבחינת הזדמנויות במגזרים העסקיים השונים, על מנת להשיג את רמות האושר הגבוהות ביותר עבור כל בעלי הענין, כולל בעלי מניות, לקוחות, עובדים, שותפים אסטרטגיים והקהילה.

 

אעפק נסמכת על חוזקת השותפות האסטרטגית שלה עם מוסדות מובילים באיחוד האמירויות, כגון משרד האוצר, משרד משאבי האנוש ואמירות, Dubai Economy, Emaratech, Trakhees, First Abu Dhabi Bank, ומרכזי Tas-heel, Amer ורבים אחרים. אעפק מספקת ללקוחות של גופים אלה שירותים כמו E-דירהם, ערבויות עבודה, מערכת הגנה על שכר, שירותי תשלום ל-Dubai Economy והפקדת כספים בארנקי Noqodi. בנוסף, אעפק מציעה מגוון רחב של פתרונות מימון וכלי תשלום חכמים לחברות וליחידים.

 

אודות The Social Loan Company (TSLC)

 

TSLC היא פלטפורמת אשראי ניאו-בנק מבוססת בינה מלאכותית שבסיסה בסינגפור, הפועלת כיום כחברת פינטק צרכנית משולבת ומגוונת בהודו תחת שם המותג CASHe. כיום היא מקימה את המטה האזורי שלה באיחוד האמירויות הערביות, ומביאה את פלטפורמת ההלוואות הדיגיטליות המתקדמת שלה לילידים דיגיטליים מוחלשים בשווקים נבחרים באיזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.

 

הפלטפורמה הקניינית שלה המופעלת באמצעות בינה מלאכותית/למידת מכונה בטוחה, מאובטחת וסופר-יעילה, וממנפת את מדעי הנתונים ולמידת המכונה על מנת להפוך חיתום לאוטומטי ולספק גישה פיננסית בשווקים עם היקף חדירה נמוך של שירותים פיננסיים. הפלטפורמה הניידת, הכוללת והמדרגית המובילה בתעשייה של TSLC, סייעה לה להבטיח שותפויות טרנספורמטיביות עם גוגל פיי, אמזון, מסטרקארד, וואטסאפ ו-וולמארט, בין היתר.

 

החברה נמצאת בשליחות להפוך לניאו-בנק המועדף על ילידים דיגיטליים צעירים ויזמי מיקרו בשווקים נבחרים ברחבי העולם, על ידי מינוף טכנולוגיות עמוקות ומדעי הנתונים על מנת לייצר הזדמנויות ולהפוך את הגישה הפיננסית לאפשרית עבור צרכנים בעלי הכנסה בינונית.

 

מאז הקמתה בשנת 2016, היא עוסקת בבניית ארגון שירותים פיננסיים אלטרנטיביים ייחודי המבוסס על טכנולוגיה, מונחה ביג דאטה, המציע מגוון רחב של מוצרים פיננסיים דיגיטליים עבור אלו שאינם מחזיקים בחשבון בנק, כמו גם חוויית משתמש שאין דומה לה עבור כאלה שאינם זוכים לשירות ראוי ממוסדות פיננסיים.

תוך מינוף התשתית הטכנולוגית הקיימת והפלטפורמה הקניינית שלה, TSLC שואפת להמשיך לחדש, להתחבר לדמוגרפיה דיגיטלית ממוקדת ולהתרחב ברחבי העולם, על מנת לבנות מודלים עסקיים מקומיים ממוקדי IP עם ביצוע מבוזר בשווקים מתעוררים מוחלשים, שבבסיסם מותג אמין חזק, ולספק את ההבטחה של ESG והכללה פיננסית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.