header 2

יום חמישי, 17 ביוני 2021

Luminary משיקה ערוץ מנויים חדש ב-Apple Podcasts

 

כל התוכן מהפודקאסטים של Luminary Original זמין כעת בכל העולם למאזינים באמצעות Apple Podcasts

 

ניו יורק, 16 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Luminary, רשת פודקאסטים למנויים, השיקה היום ערוץ חדש ב-Apple Podcasts, ובכך הפכה את כל התוכן מהפודקאסטים של Luminary Original לזמין עבור מאזיני Apple Podcasts ביותר מ-170 מדינות ברחבי העולם.

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם אפל, הבית שבנה את הפודקאסטים, ולהביא את התוכן המקורי שלנו למיליוני מאזינים ברחבי העולם", אמר סיימון סאטון, מנכ"ל לומינרי.

"כאשר ייסדנו את לומינרי, האמנו כי תמיכה בתוכן המועבר באמצעות מינויים לפודקאסטים פרימיום חשוב באותה מידה למאזינים וליוצרים. הפצת התוכן שלנו על גבי Apple Podcasts הינו צעד קריטי בהגשמת החזון הזה שלנו", אמר מאט סאקס, מייסד-משותף ויו"ר לומינרי.

הערוץ של לומינרי כולל יותר מ-30 פודקאסטים מסדרת Luminary Original, בהם Under the Skin with Russell Brand, Snap Judgment Presents: Spooked, The C-Word with Lena Dunham ו-Fiasco של לאון נייפאך.

הערוץ של לומינרי כולל גם גישה ל- The Midnight Miracle, תוכנית חדשה מבית היוצרים טאליב קוואלי, יאסין ביי ודייב שאפל. The Midnight Miracle החלה לשחרר פרקים מהתוכנית במאי, ותמשיך לעשות כן במהלך השנה, עם הפסקה לתקופת הקיץ. לומינרי תציג בשבועות הקרובים תוכניות חדשות ועונות חדשות מאת ראסל בראנד, קאראמו בראון, לינה דנהאם ולאון נייפאך, ואחרים.

כל הפודקאסטים של Luminary Original ימשיכו להיות זמינים למנויים באמצעות האפליקציה של לומינרי ב-12 המדינות בהן היא זמינה כעת. עם ההשקה על גבי הפלטפורמה של אפל, כל הפודקאסטים של לומינרי זמינים גם בערוץ של לומינרי ב-Apple Podcasts ביותר מ-170 מדינות.

לאחר 7 ימי נסיון בחינם, המחיר לחודש בארה"ב יעמוד על 4.99 דולר, או 34.99 דולר לשנה (כ-2.99 דולר לחודש). המחיר ללקוחות בינלאומיים יהיה דומה ללקוחות בארה"ב.

אודות Luminary

לומינרי הינה רשת של פודקאסטים למנויים המציעה מבחר תוכניות מקוריות זוכות פרסים שלא ניתן לצרוך במקום אחר. המנויים נהנים מגישה בלתי מוגבלת לכל האוסף של הפודקאסטים מסדרת Luminary Original, הכוללים יוצרים ידועים, קולות מגוונים וסיפורים חשובים המסופרים מבעד לעיניים חדשות. ניתן למצוא את התוכן המקורי של לומינרי באמצעות האפליקציה של לומינרי, הזמינה למערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS, וברשת, וכעת התוכן זמין גם בערוץ של לומינרי ב-Apple Podcasts.

לומינרי נוסדה בשנת 2018 בידי מאט סאקס, וקיבלה מימון מקרן NEA. האהבה לפודקאסטים היא הכח המניע את לומינרי, המשדרגת את חווית הפודקאסטינג הן למאזינים והן ליוצרים.

 

למידע נוסף על Luminary, בקרו באתר  newsroom.luminarypodcasts.com ועקבו אחר @hearluminary.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.