header 2

יום חמישי, 17 ביוני 2021

ReShape Lifesciences השלימה את המיזוג עם Obalon Therapeutics

 

מניות ReShape Lifesciences יחלו להיסחר בבורסת נאסד"ק ב-16 ביוני 2021 תחת הסימול "RSLS"

השילוב יוצר הזדמנות עבור ReShape להרחבת היצע פתרונות ההרזיה שאושרו על ידי ה-FDA ושירותי טיפול וירטואליים הזכאים להחזר כספי

 

סן קלימנט, קליפורניה, 16 ביוני 2021, (ACCESSWIRE) :

ReShape Lifesciences Inc. (נאסד"ק:RSLS), מובילה עולמית בפתרונות הרזיה, הודיעה היום על השלמת המיזוג שהוכרז בעבר עם Obalon Therapeutics. בהמשך לסגירת המיזוג שינתה אובלון את שמה ל- ReShape Lifesciences Inc, והמניה המאוחדת של החברה המשולבת תחל להיסחר תחת הסימול "RSLS" ב-Nasdaq Capital Markets החל מ-16 ביוני 2021.

 

"כחברה הנסחרת בנאסד"ק, רישייפ צפויה לנצל את היתרונות הרבים הנלווים למעמד החדש הזה, לרבות ההזדמנות להגדלת הערך עבור בעלי המניות ולהגדיל את הנראות בקהילת ההשקעות הנרחבת יותר. השלמת התהליך וההגעה לנקודת ציון משמעותית זו הינה רגע משמעותי במחזור החיים של החברה שלנו", אמר בארט בנדי, נשיא ומנכ"ל רישייפ לייפסיינסס.

 

מר בנדי המשיך, "השלמת מיזוג זה מחזקת את היכולת שלנו להתמקד בסדרי העדיפויות שלנו לטובת הצמיחה, כולל הפעילות המסחרית הגלובלית שלנו, האינטגרציה מעסקה זו והטכנולוגיות הפנימיות שלנו הנמצאות בפיתוח. אנו בטוחים כעת יותר מתמיד ביכולתה של רישייפ להיות חברה מגוונת ומובילה מהשורה הראשונה בתעשיית ההרזיה בתמיכת רופאים, שמטרתה לסייע ליותר חולים להשיג איכות חיים טובה יותר באמצעות טיפול רפואי בטוח, יעיל ונגיש."

 

הרכב הצוות המוביל

 

עם השלמת המיזוג, הדירקטוריון של החברה המשולבת מורכב מחמשת החברים הנוכחיים בדירקטוריון רישייפ, ומנהלי החברה המשולבת יהיו נושאי המשרה הנוכחיים של רישייפ.

 

מידע פיננסי ומידע אודות יועצים

 

לאחר השלמת המיזוג מחזיקים בעלי המניות של רישייפ ובעלי המניות של אובלון ב-51% וב-49% ממניות החברה הממוזגת, בהתאמה.

מקסים גרופ LLC שימשה כיועצת הפיננסית של רישייפ, ופוקס רוטשילד LLP שימשה כיועצת המשפטית של רישייפ. Canaccord Genuity Group Inc שימשה כיועצת הפיננסית של אובלון, ו- Latham & Watkins LLPשימשה כיועצת משפטית לאובלון.

 

אודות  Inc.ReShape Lifesciences

 

ReShape Lifesciences היא חברת פתרונות ההרזיה המובילה באמריקה, המציעה סל משולב של מוצרים ושירותים מוכחים המנהלים את ומטפלים בהשמנת יתר ומחלות מטבוליות. תוכנית Lap-Band®  שאושרה על ידי ה-FDA מספקת טיפול פולשני ברמה מינימלית, ארוך טווח, בהשמנת יתר, והיא מהווה חלופה להליכי הידוק כירורגי פולשניים יותר כגון מעקף קיבה או ניתוח שרוול. מערכת Vest ReShape הינה מכשיר רפואי המיועד לבדיקה (מחוץ לארה"ב) ופולשני באופן מינימלי, המושתל לחלל הבטן, עוטף אותו ומדמה את אפקט הפחתת נפח הקיבה המתקבל בניתוח הרזיה קונבנציונלי. פעולה זו מסייעת לחולים המצויים במצבי השמנה והשמנת יתר חולנית בירידה מהירה במשקל, מבלי לשנות לצמיתות את מבנה הגוף האנטומי של המטופל. תוכנית אימון הבריאות הווירטואלית ™ReShapeCare שהושקה לאחרונה, היא תוכנית וירטואלית לניהול משקל מתוקשרת מרחוק (Telehealth), התומכת בשינויים באורח החיים עבור כל מטופלי תהליכי הרזיה, על מנת לסייע להם לשמור על המשקל שהורידו לאורך זמן.

 

הצהרת "נמל בטוח" צופה פני עתיד:

 

הודעה לעיתונות זו מכילה הצהרות צופות פני עתיד במסגרת חוק הרפורמה בליטיגציה של ניירות ערך פרטיים משנת 1995. הצהרות צופות פני עתיד אלו ניתנות בדרך כלל לזיהוי על ידי שימוש במילים כגון "מצפה", "מתכנן", "צופה", "יכול", "עשוי", "מתכוון", "ימשיך", "עתיד", מילים אחרות בעלות משמעות דומה ושימוש בתאריכים עתידיים. הצהרות צופות פני עתיד בהודעה לעיתונות זו כוללות הצהרות על יתרונות המיזוג, לרבות ההזדמנות להגדיל את ערך בעלי המניות ולהרחיב את הנראות בקהילת ההשקעות. הצהרות צופות פני עתיד אלו מבוססות על הציפיות הנוכחיות של ההנהלה שלנו וכרוכות בסיכונים ידועים ולא ידועים ובחוסר ודאות שעלולים לגרום לתוצאות, לביצועים או להישגים שלנו בפועל להיות שונים מהותית מכל תוצאות, ביצועים או הישגים עתידיים המבוטאים או משתמעים מההצהרות צופות פני העתיד. סיכונים וחוסר ודאות כאלה כוללים, בין היתר, את הכישלון לשלב בין העסקים ולממש סינרגיות וחיסכון בעלויות מהמיזוג או עיכוב במימושו; עלויות תפעול ושיבושים עסקיים בעקבות המיזוג; עלויות עסקה; התחייבויות בפועל או מותנות; הלימות משאבי ההון של החברה המשולבת; השפעות עסקיות אחרות, כולל ההשפעות של תנאים תעשייתיים, כלכליים או פוליטיים מחוץ לשליטתה של רישייפ; והסיכונים שזוהו תחת הכותרת "גורמי סיכון" בדוח השנתי של רישייפ בטופס 10-K, שהוגש ל-SEC ב-11 במרץ 2021, והדו"ח השנתי של אובלון בטופס 10-K, שהוגש לרשות לניירות ערך ב-12 במרץ 2021, כמו גם הדוחות הרבעוניים הבאים של שתי החברות בטופס 10-Q ומידע נוסף שהוגש על ידי כל חברה ל-SEC. סיכונים ואי-ודאות נוספים אלה מתוארים באופן מלא יותר בהגשות של רישייפ ושל אובלון לרשות לניירות ערך. אנו מספקים מידע זה נכון למועד הודעה לעיתונות זו ואיננו מתחייבים לעדכן הצהרות צופות פני עתיד הכלולות במסמך זה כתוצאה ממידע חדש, אירועים עתידיים או בכל דרך אחרת, למעט כנדרש בחוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.