header 2

יום חמישי, 10 ביוני 2021

קלאודבדס מציעה פתרון תשלומים חדש שמפשט עוד יותר את התפעול בבתי מלון

 

הפתרון המשולב המאובטח והקל לפריסה זמין כעת בארצות הברית, קנדה, אירופה ובריטניה, והוא עוזר למלונאים לחסוך זמן וכסף

 

ניו יורק, 8 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

קלאודבדס (Cloudbeds), פלטפורמת ניהול בתי האירוח הצומחת ביותר, הכריזה על השקת פתרון תשלומים משולב וחטיבת שירותים פיננסיים חדשה בארצות הברית, קנדה, בריטניה ואירופה. Cloudbeds Payments היא פתרון תשלומים איתן המספקת למלונאים שיטה יעילה וזמינה לניהול כל סוגי התשלומים. Cloudbeds Payments מציגה מסוף עדכני, עמלת שקופות, דיווח מובנה, אנליטיקה, אבטחה ותמיכה באיכות גבוהה שמלונאים צריכים כדי להתמקד באורחים שלהם ולא בקבלת והשלמת תשלומים הדורשים זמן יקר.

סרטון הנלווה להודעה זו זמין:

  https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/8a6b2363-8d1b-4e56-9a1c-44eeda1b9bfb

פתרונות תשלום מסורתיים מורכבים מדי ודורשים יותר מדי זמן, תוך השפעה על היחסים עם האורחים. הם מציעים שירות לקוחות איטי ברמה לא עקבית הגוזלת זמן ניהול רב מדי מהמלונאים. כעת ניתן לחסוך את הכנסת הכרטיס באופן ידני ואת תהליכי האישור הממושכים מול ספקי צד שלישי. במקום זאת הם יכולים המלונאים ליהנות מביצוע תשלומים מהיר, קל המשתלב לחלוטין בפלטפורמה של קלאודבדס.

"הדבר הטוב ביותר ב-Cloudbeds Payments זה ההשתלבות המלאה בממשק הקיים שלהם", אמר טארק, מנהל כספים, Convo 212 באתונה, יוון. "האורחים שלי משלמים ישירות באתר שלי וזה בא לידי ביטוי מייד בהזמנה שלהם ובדיווחים שלנו. הוא מקבל תשלומים מכל כרטיסי האשראי, מטפל בתהליך האימות ועוזר להשלים את התהליך במהירות".

"תהליך התשלומים הקודם שלנו היה ארוך מאוד - הזנת כרטיסים ידנית, תהליך האימות, האישור, חיובים חוזרים, בעיות - זה דרש יותר מדי זמן ומאמץ. Cloudbeds Payments עזרה לנו להאיץ את כל ההיבטים בתהליך התשלום של הלקוח. קל ויעיל לאורחים לבצע הזמנות ולנו לנהל", ציין אוסטין, מנהל נכסים בפארק Rancho Caymus Inn בעמק נאפה, קליפורניה. "תשלומי ענן חוסכים לצוות שלנו כל כך הרבה זמן".

חטיבת השירותים הפיננסיים של קלאודבדס, תוך שמירה על ההתמקדות בחדשנות שתעזור למלונאים לבנות הכנסות, לחסוך זמן ולשפר את שביעות הרצון של הלקוחות, בנתה את פתרון הדור הבא שיחסוך לנכסים 10 עד 15 שעות בכל חודש בהיבט של אישורי התשלומים. מעבר לצוות התמיכה האיכותי, Cloudbeds Payments מציע צוות ניהול סכסוכים פנימי המורכב ממומחים בענף המכירים מקרוב את עסקי האירוח כדי לתמוך טוב יותר במלונאים ובאורחים. קלאודבדס צופה שהיא תשיק את Payments במדינות נוספות במהלך החודשים הקרובים, כולל אוסטרליה, ברזיל וניו זילנד.

 

 

"קלאודבדס נמצאת במשימה להעצים עסקי אירוח בכל כלי שהם צריכים כדי לצאת מהמגפה בהצלחה", אומר ריצ'רד קאסל, מייסד משותף ו-COO. "קלאודבדס יוצרת חוויה חלקה שמשפרת כל היבט בעסק - מהדרך בה הצוות פועל לחוויות של האורח. פתרון התשלומים שלנו הוא הראשון מבין מספר שירותים פיננסיים שנשיק בקרוב שנועדו לסייע לעסקי האירוח לבלות יותר זמן עם אורחיהם ופחות זמן בניהול הנכס שלהם".

אודות קלאודבדס

Cloudbeds קלאודבדס, שהוקמה ב-2012, היא פלטפורמת ניהול האירוח הצומחת במהירות הרבה ביותר בעולם. פלטפורמת התוכנה כשירות שלה מספקת כלים לניהול נכסים טוב יותר, מכל הסוגים ובכל הגדלים, ולאפשר למנהלים/בעלים יותר זמן להתמקד באורחים שלהם בזמן שהם בונים הכנסות, מקדמים הזמנות, ומשפרים את היעילות התפעולית. חבילת הכלים של קלאודבדס כבר זכתה לאימון של יותר מ-20,000 מלונות, הוסטלים, אכסניות ובתי אירוח חלופיים ביותר מ-155 מדינות. מדובר בפלטפורמה משולבת ומלאה המציעה יכולות שתוכננו לעזור לנכסים לתפעל את מערכות הניהול, ההזמנה והרישום באופן אחוד, להגדיל את ההכנסה, ולמכן עומסי עבודה בביטחון ובקלות. למידע נוסף בקרו ב-www.cloudbeds.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.