header 2

יום ראשון, 27 ביוני 2021

SAFR® מבית RealNetworks זכתה בפרסי אקסיס כשותפה הטובה ביותר באקו סיסטם שלה במזרח התיכון ובאפריקה

 

הפרסים מאשרים את שיתוף הפעולה עם SAFR בפרוייקטי מפתח, את האיכות הגבוהה של פתרונותיה, ואת ההתאמה לשיטות העסקיות והאמונות של אקסיס

 

סיאטל, 27 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

SAFR® מבית RealNetworks (NASDAQ:RNWK), פלטפורמה לזיהוי פנים ואנליטיקה ויזואלית, שמחה להכריז כי אקסיס תקשורת (Axis Communications), מובילה גלובלית במוצרי וידאו ואבטחת רשת, בחרה ב-SAFR כשותפה הטובה ביותר באקו סיסטם שלה ב-2020 במזרח התיכון ובאפריקה.

 

הפרסים הוענקו במהלך אירוע השותפים השנתי של אקסיס שנערך באופן וירטואלי ב-23 ביוני 2021, כחלק מכנס החדשנות השנתי של החברה. הפרסים חוגגים ומאשרים את המאמצים של השותפים של אקסיס, ומספקים הכרה בתפקיד המפתח שיש להם בפרויקטים ובהישגי החברה לאורך השנה.

 

"אנו שואפים להציע פתרונות באיכות הגבוהה ביותר באקסיס. באמצעות רשת השותפים הנרחבת שלנו באקו סיסטם, אנו יכולים להציע את הפתרונות הטובים ביותר העונים לצרכים המורכבים והמתפתחים תמיד של לקוחותינו. אנו גאים בשותפות שלנו עם SAFR. פרס זה הוא הוקרה על תמיכתם, על שיתוף הפעולה הנרחב והאיכות הגבוהה של היצע הפתרונות שלהם, בשילוב עם שיטות ואמונות עסקיות שמיושרות עם אלו שלנו", אמר אתיין ואן דר וואט, מנהל אזורי - המזרח התיכון ואפריקה באקסיס.

 

"המנהיגות והמוצרים האיכותיים של אקסיס מתאימים באופן מושלם לפלטפורמת זיהוי הפנים המדויקת והביצועית ביותר שלנו", אמר וולטר קנדלו, סגן נשיא SAFR למזרח התיכון. "אנו מצפים לקדם את מערכת היחסים שלנו בעתיד".

 

אודות SAFR

SAFR (https://safr.com) היא פלטפורמת זיהוי הפנים הראשונה במעלה בעולם לבינת וידאו חי. היא משתמשת בעוצמה של הבינה המלאכותית כדי לעזור לעולם לחזור לעבודה. בין אם היא משמשת לספירת תפוסה, זיהוי מסכות פנים או בקרת כניסה ללא מגע, אפשר להתקין את SAFR באתר הפיזי, בענן או באמצעות VMS. SAFR מגבירה את האבטחה, מעלה את המודעות למצב ומספקת תובנות שמשפרות את היעילות התפעולית ומגנות על הבריאות והבטיחות של אנשים בכל מקום.

© 2021 RealNetworks ו-SAFR הם שמות מסחר רשומים של RealNetworks, Inc., כל שאר שמות המסחר, שמות של חברות ומוצרים אמיתיים המוזכרים בזאת הם הרכוש של בעליהם בהתאמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.