header 2

יום רביעי, 2 ביוני 2021

פלסטופיל מפרסמת דוחות לרבעון הראשון של 2021

 

קפיצה של פי 2 ברווח הנקי ברבעון הראשון של 2021 לרמה  של כ-1.6 מיליון ש״ח, ההכנסות הסתכמו ב – 42.7 מיליון ש״ח לרבעון, הרווח הגולמי הסתכם בכ– 8.4 מיליון ש״ח, הרווח התפעולי הסתכם  בכ – 1.7 מיליון ש״ח

 

 

 

החברה קיבלה הזמנה ראשונה בהיקף של 2.2 מיליון ש״ח מלקוח בארה״ב בתחום האריזות המוכנות למזון ביתי

 

 

• לחברת תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 3.1 מיליון ש״ח ברבעון הראשון של 2021 


• מזומן בקופת החברה, נכון לסוף הרבעון עומד על סך של כ –42 מיליון ש״ח

 


לדברי איציק בן חנן מנכ״ל פלסטופיל: ״ החברה ממשיכה להציג צמיחה ברווחיות, תזרים חיובי וזאת למרות רבעון מאתגר הן בגלל רמת מחירי חומרי הגלם והן בגלל שערי המטבע.

 

כפי שהצגנו בתוכניות העבודה האסטרטגיות שלנו אנחנו ממשיכים לראות בארה״ב כשוק יעד, בו החברה מתכוונת להרחיב את פעילותה באופן משמעותי בשנים הקרובות ואני מאוד שמח שבמהלך הרבעון אף זכינו בהישג יוקרתי מאוד אשר מתורגם כעת להזמנה של כ – 700 אלף דולר.


כזכור הודענו כי פלסטופיל הוסמכה להיות ספק מאושר עבור חברה מובילה ומוכרת של ארוחות מוכנות בקירור בשוק הבריאות בארה"ב. זכייה יוקרתית זו תאפשר לנו להעמיק ולהרחיב את האחיזה בשוק האמריקאי ולהערכתנו תביא לגידול של כ-3 מיליון דולר אמריקאי למחזור המכירות שלנו, כאשר תחילת האספקה צפויה החל מהרבעון הרביעי השנה.


שוק האריזות לאוכל מוכן, צומח מאוד בשנים האחרונות והוא אסטרטגי עבורינו מאחר ואנחנו מציעים מוצר מיוחד אשר עומד בלחצים הרבים אשר מופעלים על האריזה המוטסת החשופה ללחצים רבים ומשתנים.


אנחנו פועלים בארה״ב במרץ רב בחודשים האחרונים גם בתחום הלוגיסטקה וגם היצור עבור הפעילות שלנו. בין היתר, גויס מנהל מקומי לפעילות החברה בארה"ב, הוקם  משרד מכירות במדינת צפון קרולינה, גויסו קבלני משנה והורחבה תשתית המכירות, כל זאת לצורך שיפור המענה הישיר ללקוחות החברה הקיימים בארה"ב ולצורך בניית התשתית הלוגיסטית של החברה בארה"ב.

 

כמו כן, מחירי המכירה בארה"ב גבוהים יותר מאירופה וגם השוק האמריקאי מבוזר פחות ומאפשר לנו להתקשר בהסכמים עם לקוחות בעלי פוטנציאל רכש גבוה יותר של מוצרי החברה בהשוואה לשוק האירופאי בו היקף המכר הממוצע ללקוח נמוך יותר.״

אודות החברה:

 

קבוצת פלסטופיל הזורע בע"מ הינה חברה ציבורית גלובלית המתמחה בפיתוח ייצור ומכירה של יריעות פלסטיות גמישות, רב שכבתיות לאריזות בכלל ולאריזות מזון מצונן בפרט. החברה פועלת בשוק צומח בעל פוטנציאל גדול - היקף השוק השנתי לאריזות הגמישות למזון בעולם מוערך בכ-74 מיליארד דולר ארה"ב, מתוכם כ-22 מיליארד דולר ארה"ב בשוק האריזות הגמישות למזון מצונן.

המוצרים שפיתחה, מיוצרים ברמות אטימות ולהם תכונות טכניות שונות בהתאם למוצר הנארז ודרישות הלקוח. האריזות מיועדות למגוון מוצרי מזון כגון: בשר ומוצריו, חלב ניגר, דגים, גבינות, ירקות טריים ומזון המוכן לצריכה מיידית ובכלל זה ארוחות מוכנות.

 

דרגת האטימות והתכונות הטכניות הנדרשות נקבעות, בין היתר, על בסיס מאפייניו של כל מוצר והצורך בשמירת סביבה מבוקרת מבחינת חדירת הגזים (כגון באריזות בשר) או לחלופין, סביבה המאפשרת מעבר גזים חופשי יחסית כך שהמוצר יוכל "לנשום" ולא יירקב (במקרה של אריזה לירקות טריים) ותכונות טכניות שונות כגון נוחות שימוש, מנגנוני הלחמה המאפשרים סגירה חוזרת ונראות המוצר על המדף.
פעילות האקסטרוזיה (השיחול, שיטת הייצור) מתבצעת במפעל החברה בישראל, ובתום התהליך נשלחים תוצרי הביניים מישראל לאתר החברה בהולנד אשר לו יכולות עיבוד נוספות אשר מאפשרות את זמינות האספקה והשרות ללקוחות באירופה.

 

לצד אריזות המזון, החברה מתמחה בפיתוח וייצור אריזות תעשייתיות שאינן מיועדות לאריזת מזון ומשמשות לאריזות מוצרי צריכה ומשטחים, פיתוח וייצור יריעות חיטוי וחיפוי קרקע ושרוולי בננות לחקלאות, וכן שקיות שתילה ושקיות אשפה מחומר ממוחזר. כאשר הפקתן מתבצעת במחלקות המשלימות של החברה, האמונות על עיבוד נוסף המאפשרות הדפסה, הלחמה וחיתוך של היריעות. כמו כן, לפלסטופיל, בעלות בחברת בת בארה״ב, Plastopil Inc., העוסקת במתן שירותי שיווק ותמיכה ללקוחות החברה בארה"ב.

 

חברת פלסטופיל שהוקמה בשנת 1961 עברה תמורות רבות בשנים האחרונות ביניהן, גיוס מנהל לפעילות המקומית וכן הקמת משרד מכירות והתקשרות עם קבלני משנה לשם ביצוע עיבוד נוסף של מוצרי החברה בקרבה ללקוחותיה, כל זאת על מנת להרחיב את פעילותה, לקצר את זמני האספקה ולהגדיל את היקף המכירות הישיר ללקוחות החברה בצפון אמריקה.

 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.