header 2

יום ראשון, 27 ביוני 2021

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים מודיעה על כניסת חברים חדשים למועצת המנהלים

 

המצטרפים החדשים משקפים את נקודת המבט המגוונת והגלובלית של קהילת בתי הספר לעסקים

רסטון, וירג'יניה, 23 ביוני 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC™), ארגון עולמי של בתי ספר מובילים לתארים מתקדמים בעסקים, הודיעה היום על הצטרפות ארבעה חברים חדשים למועצת המנהלים שלה. קייטי מונטגומרי, דיקאנית עמיתה במסלולי תוכניות לתואר ב-INSEAD; פרנסואה אורטלו-מגנה, דיקאן בית הספר לעסקים של לונדון; וג'וזפה סודה, דיקאן בית הספר לניהול SDA Bocconi שבאוניברסיטת בוקוני, יחלו לכהן ב-1 ביולי. בנוסף, יואן דינג, סגן נשיא ודיקאן בית הספר הבינלאומי לעסקים של סין-אירופה (CEIBS), מונה כדירקטור בינואר השנה, במקומו של ענאס אוקונדו מאוניברסיטת פאן-אטלנטיק שפינה את מושבו.

 

"מועצת המנהלים החדשה של GMAC מייצגת בתי ספר מובילים לעסקים עם קמפוסים הממוקמים בעשר מדינות ברחבי אירופה, אסיה, צפון אמריקה, אפריקה והמזרח התיכון", אמר סנג'יט צ'אופלה, נשיא ומנכ"ל GMAC. "בתקופה בה מסתמנת תנועה של סטודנטים בעולם של פוסט-מגפה, אני מצפה לעבוד לצד קבוצת המנהיגים המגוונת הזו - ושאר מועצת המנהלים של GMAC - במטרה להמשיך לקדם את החזון של GMAC ולהבטיח שכל האנשים המוכשרים יוכלו ליהנות מהחינוך העסקי הטוב ביותר עבורם".

 

חברי מועצת המנהלים החדשים של GMAC:

 

יואן דינג, סגן נשיא ודיקאן, Cathay Capital Chair  לחשבונאות, CEIBS

 

יואן דינג הוא סגן נשיא ודיקאן ופרופסור Cathay Capital Chair בחשבונאות ב-CEIBS, שם זכה שלוש פעמים בפרס המצוינות בהוראה של CEIBS. לפני שהצטרף ל-CEIBS, היה חבר סגל קבוע בבית הספר לניהול HEC, שבפריז, צרפת. הוא חבר באיגוד החשבונאות האירופי, איגוד רואי החשבון הצרפתי ואיגוד רואי החשבון האמריקאי. בעל תואר שלישי בחשבונאות מהמכון למנהל תאגידי באוניברסיטת מונטסקיו בורדו IV שבצרפת, וכן בעל תואר שני במנהל תאגידים מאוניברסיטת פואטייה שבצרפת. דינג הוא מחברם של ספרים רבים בתחום הדיווח הפיננסי, ומחקריו מופיעים בכתבי עת אקדמיים מובילים.

 

קייטי מונטגומרי, דיקאנית עמיתה, תוכניות לתואר, INSEAD

 

כדיקאנית התוכניות לתואר של INSEAD, מונטגומרי אחראית על ההובלה העסקית של היצע  תוכנית התואר של INSEAD בארבעה קמפוסים: פונטנבלו, סינגפור, אבו דאבי וסן פרנסיסקו. תחומי האחריות התפקודיים שלה כוללים אסטרטגיה, שיווק, מכירות, קבלה, סיוע כספי ומלגות, תפעול תוכניות, חיי סטודנטים, שירותים פסיכולוגיים ושירותי קריירה. לפני שהצטרפה ל- INSEAD, שימשה כדיקאנית שותפה לפיתוח סטודנטים בבית הספר למנהל עסקים ג'ונס הופקינס קארי. למונטגומרי תואר במדעי המדינה מאוניברסיטת לויולה בניו אורלינס ותואר דוקטור למשפטים מהמרכז למשפטים באוניברסיטת ג'ורג'טאון.

 

פרנסואה אורטלו-מגנה, דיקאן, בית הספר לעסקים של לונדון

 

פרנסואה אורטלו-מגנה הוא הדיקאן התשיעי של בית הספר לעסקים של לונדון (LBS), משרה בה הוא מחזיק מאז אוגוסט 2017. הוא מוביל אסטרטגיה המתמקדת (1) במחקר אקדמי והשפעתו, (2) חדשנות בלמידה ומעורבות בוגרים ו-(3) הכללה, חתירה לשוויון מגדרי וגיוון חברתי-כלכלי ואתני גדול יותר. מאז כניסתו לתפקיד, אורטלו-מגנה הוביל את ההשקה מחדש של המותג LBS, צמיחת תוכניות לתארים וגידול משמעותי בתמיכה הפילנתרופית במלגות. מחקריו על כלכלת שוקי הקרקעות והדיור פורסמו בכתבי עת אקדמיים מובילים. הוא מסתמך על חוויות המחקר והמנהיגות שלו בכדי לייעץ למגוון רחב של ארגונים פרטיים, ממשלתיים ורב-צדדיים, ולשתף את תובנותיו בכלי תקשורת מובילים ובכנסים ברחבי העולם. לפני מינויו, אורטלו-מגנה היה פרופסור לנדל"ן אלברט א. ניקולס דין ורוברט א. וואנגארד בבית הספר למנהל עסקים של ויסקונסין. המינוי האקדמי הראשון שלו היה בבית הספר לכלכלה של לונדון.

 

ג'וזפה סודה, דיקאן, SDA בוקוני הספר לניהול, אוניברסיטת בוקוני

 

ג'וזפה "בפה" סודה הוא דיקאן בית הספר לניהול SDA בוקוני ופרופסור במשרה מלאה לתורת הארגון וניתוח רשת באוניברסיטת בוקוני. לפני שהפך לדיקאן בשנת 2016, מילא תפקידי דיקאן השותף למחקר (2007-2013), מנהל המחלקה לניהול וטכנולוגיה (2013-2016) וראש מחלקת ארגון ו-HRM (2001-2006). הוא גם מכהן כחבר במועצת ההסמכה של EQUIS. מחקרו של סודה בוחן את ההשלכות הביצועיות של יחסי הגומלין בין ארכיטקטורות ארגוניות לרשתות ארגוניות, ועבודתו פורסמה בכתבי עת מובילים לניהול אקדמי.

 

מלבד חברי הדירקטוריון החדשים שנבחרו לעיל, מרטין בוהם, פרופסור לשיווק ודיקאן לשעבר של בית הספר לעסקים של IE ובקרוב הרקטור החדש של EBS אוניברסיטת וירטשפט ורכט, ואמין סוואוורדי, דיקאן התוכניות המקצועיות לתואר שני באוניברסיטת סינגפור לניהול, נבחרו מחדש לכהונה שנייה.

 

GMAC מבקשת לציין גם את חברי מועצת המנהלים היוצאים שלה, ליילה גוארה, סגנית דיקאן (חינוך) של בית הספר למנהל עסקים אימפריאל קולג', ופיטר טופאנו, דיקאן פיטר מורס ופרופסור למימון בית הספר לעסקים סעיד שבאוניברסיטת אוקספורד. GMAC מודה להם על שירותם בארגון שלנו ותרומתם לקהילת החינוך הניהולי לתארים מתקדמים בכמעט ארבע השנים האחרונות.

אודות GMAC

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC™) היא ארגון מכוון משימה של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. GMAC שנוסד ב-1953 יוצר פתרונות וחוויות שמאפשרים לבתי ספר למינהל עסקים ולמועמדים לגלות, להעריך ולהתחבר אלה עם אלה טוב יותר.

GMAC™ מספקת מחקר ברמה עולמית, כנסים של הענף, כלי גיוס והערכות לענף לימודי הניהול למוסמכים, וגם כלים, משאבים, אירועים ושירותים שעוזרים להדריך מועמדים במסע ההשכלה הגבוהה שלהם. הבחינה Graduate Management Admission Test™ (GMAT™) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה לבתי ספר למינהל עסקים למוסמכים שנעשה בה השימוש הרחב ביותר.

בבעלות וניהול GMAC גם הבחינה NMAT by GMAC™ (NMAT™) וההערכה לבכירים (EA).

יותר מ-7 מיליון מועמדים ללימודים של מנהל העסקים או MBA ביקרו באתר של GMAC mba.com -  בשנה שעברה כדי לבחון אפשרויות לבחירת בית ספר לעסקים, להתכונן ולהירשם למבחנים, ולקבל ייעוץ על תהליך הקבלה. 

BusinessBecause ו-The MBA Tour הן חברות בנות של GMAC™, ארגון גלובלי עם משרדים בסין, הודו, בריטניה וארצות הברית.

למידע נוסף על עבודתנו בקרו www.gmac.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.