header 2

יום רביעי, 23 ביוני 2021

קבוצת ברן תקבל כ – 13 מיליון ש״ח דיבדנד נוסף מחברת בטר פלייס

 

הדיבידנד יוכר כהכנסה ורווח בדוחות הכספיים של החברה ברבעון השני 2021

 

 

תל אביב, 22 ליוני 2020 - (ת״א: ברן) חברת ברן  הודיעה היום כי התקבל סך של כ- 13 מיליון ש"ח מחלוקת דיבידנד הביניים בבטר פלייס. סכום החלוקה יוכר בדוחות הכספיים של החברה לרבעון השני של 2021.

מאחר וברן ביצעה בעבר הפחתה ומחיקה של מלוא חובות בטר פלייס בדוחות הכספיים שלה, הסכום שיתקבל צפוי להיות מוכר במלואו כרווח בדוחותיה הכספיים של ברן לרבעון השני של 2021.

 

אודות קבוצת ברן:
קבוצת ברן הינה חברת הנדסה בינלאומית המעניקה פתרונות הנדסה לניהול ותכנון של תשתיות מבנים, תעשיה וטכנולוגיה הפועלת בישראל ובחו"ל. פעילות הליבה של הקבוצה הינם ניהול, תכנון והקמה של פרויקטים מורכבים  בתחומי התשתית, בנייה ותעשיה משולבי מערכות, אנרגיה, חקלאות ומים, בארץ ובחו"ל. הקבוצה מציעה שירותי פרויקט משולבים מלאים, החל מבדיקת התכנות, תכנון ראשוני-קונספטואלי, תכנון מפורט, שירותי רכש, ניהול פרויקט ופיקוח על ביצועו, אירגון חבילות המימון, וכלה בביצוע מלא של פרויקטים קבוצת ברן הינה בעלת שליטה בחברות בנות וקשורות הפועלות בארץ ובחו"ל ואחראית עד היום על ביצוע של אלפי פרויקטים בארץ ובעולם קטנים וגדולים, מורכבים ופשוטים,עבור מאות לקוחות מרוצים במגוון רחב של ענפים. החברה מעסיקה כ-800 עובדים, כולל עובדי החברות בחו"ל.


פעילות הקבוצה מחולקת לשני מגזרים: ברן ישראל; וברן אינטרנשיונל .

ברן ישראל הינה הגוף המוביל בישראל בתחומה ומתמחה בניהול, תכנון וביצוע פרויקטים  בישראל בתעשיה התהליכית, בתחומי הבינוי והתשתיות האזרחיות והטלקום הכוללים, בין היתר, את ענפי הכימיה, ביוטכנולוגיה, מזון, טיפול במים, אקולוגיה ואנרגיה מתחדשת, כבישים, מסילות ברזל ומבנים ציבוריים, וכן בתחום תשתיות תקשורת קווית וסלולארית.
ברן אינטרנשיונל מבצעת עבודות ופרויקטים בתחום תשתיות התקשורת הקווית והסלולרית, תעשיה כבדה, תחומי האנרגיה, מים וחקלאות, ותשתיות אזרחיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.