רדווד סיטי, קליפורניה וסינגפור, 17 ביוני 2021,
(BUSINESS WIRE):
C3 AI (NYSE:AI), חברת
תוכנה ליישומי בינה מלאכותית ארגונית,
ו-NCS, ספקית
שירותי טכנולוגיה מובילה וחברה בקבוצת Singtel,
הודיעו היום על שותפות אסטרטגית המתמקדת באספקת פתרונות בינה
מלאכותית ארגונית ללקוחות בדרום מזרח אסיה (SEA)
ובאוסטרליה/ניו
זילנד (ANZ), בתעשיות
רבות, לרבות תקשורת, ממשלה, שירותים פיננסיים, תחבורה ועוד.
הסכם זה מייצג את השותפות האסטרטגית הראשונה של C3 AI עם קבוצת תקשורת. NCS תמנף את הניסיון העמוק שלה בתחום, ואת המומחיות הטכנולוגית שלה
בשירות ממשלות ועסקים ב- SEA ו- ANZ, ותשקיע עד 10 מיליון דולר בפיתוח ופריסה של
יישומי בינה מלאכותית ארגוניים שנוצרו ב-
C3 AI® Suite. הפתרונות
של C3 AI יפרסו גם
על פני סינגטל, Optus ורשתות
תקשורת קשורות אחרות, על
מנת להביא את היתרונות של בינה מלאכותית ארגונית לפעילותן וללקוחותיהן.
כמובילה ביישומי בינה מלאכותית ארגונית, ההיצע של C3 AI כולל את C3 AI Suite, פלטפורמת בינה מלאכותית
ארגונית רבת עוצמה מקצה לקצה; C3 AI
Ex Machina, פתרון ללא קוד שכל אחד יכול להשתמש בו על מנת ליצור תובנות מעשיות
של בינה מלאכותית ארגונית; C3 AI
CRM, פתרון ה-CRM הראשון
המופעל באמצעות בינה מלאכותית,
שנבנה בהתאמה אישית עבור תעשיות מסויימות; ומלאי
מקיף של יישומי בינה מלאכותית ארגוניים שנבנו מראש. ישומים אלה מכסים מגוון רחב של
מקרי שימוש, כגון C3 AI Energy Management למיטוב
צריכת האנרגיה ופליטת הפחמן, Predictive Maintenance
AI
C3 המיועדת להפחתת זמן השבתה לא
מתוכננת של מכונות, ו-C3 AI
Fraud Detection עבור עסקאות פיננסיות.
"השותפות
שלנו עם C3 AI מאשרת
מחדש את מחויבותה של NCS לבנות
מערכת אקולוגית חזקה של שותפים דיגיטליים,
המספקת ללקוחותינו גישה לטכנולוגיות מובילות בעולם ולפתרונות ארגוניים", אמר מנכ"ל NCS, Ng Kuo Pin.
"אנו מאמינים כי גל פתרונות הבינה המלאכותית ברמה ארגונית הגיע, ונרגשים לעבוד עם לקוחותינו במטרה
לבנות את הדור הבא של יישומים דיגיטליים עם בינה מלאכותית ארגונית מוטמעת. אנו מצפים למלא את חלקנו בשחרור
הכח הטרנספורמטיבי של בינה מלאכותית ארגונית על פני ממשלות וארגונים באסיה-פסיפיק."
בסקר 2021 Global
CIO Agenda, מצאה
גרטנר כי SEA ו- ANZ היו בין האזורים הצומחים ביותר
בעולם ביישום דיגיטציה במטרה לייעל תהליכים ארגוניים1. בנוסף, מנמ"רים באזורים אלה זיהו בינה
מלאכותית / למידת מכונה כטכנולוגיה
המשנה את כללי המשחק2. על מנת לנצל מגמה זו, C3 AI ו- NCS יקימו יחד מרכז מצוינות, במטרה לבחון במשותף פתרונות חדשים
שיאיצו את אימוץ הבינה המלאכותית הארגונית,
ויפתחו הצעות מותאמות אישית המקושרות לדרישות העסקיות של שוק אסיה-פסיפיק.
"מרכז
המצוינות שלנו יפגיש מומחים מ- C3 AI ו- NCS במטרה ללמוד לעומק ולהגיב לצרכים
הספציפיים של ארגונים ותעשיות בדרום מזרח אסיה, אוסטרליה וניו זילנד", אמר מנהל פעילות תעשיות ושותפויות
ב- C3 AI, ג'ין רזניק. "כך יתאפשר לנו לשרת טוב יותר את
הלקוחות ב- SEA וב- ANZ, ולספק להם את פתרונות הבינה
המלאכותית הארגוניים שהם דורשים, על
מנת להשיג את יעדי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם".
"Singtel
ו- NCS מובילים
בבירור את הפריסה והיישום של פתרונות תקשורת וענן, ואנו נרגשים מאוד לאחד כוחות עם
שותף כה מכובד המביט אל העתיד", אמר
יו"ר ומנכ"ל C3 AI, תומאס מ. סיבל. "ההתמקדות של NCS בטרנספורמציה דיגיטלית תסייע לקדם
בינה מלאכותית ארגונית באסיה-פסיפיק, במיוחד בתעשיית התקשורת, בקנה מידה עצום".
1 Gartner, '2021
CIO Agenda: Global Perspectives on 'Seize This Opportunity for Digital Business
Acceleration', Andy Rowsell-Jones, Tomas Neilsen, Jan-Martin Lowendahl, Chris
Howard, Monika Sinha, March 05, 2021
2 Gartner, '2021
CIO Agenda: A Southeast Asia Perspective', Adrian Lee, February 03, 2021;
Gartner, '2021 CIO Agenda: An Australia and New Zealand Perspective', Andy
Rowsell-Jones, Brian Ferreira, Christopher Bell, December 15, 2021
אודות C3.ai, Inc.
C3.ai (NYSE:AI) היא חברת
תוכנה ליישום בינה מלאכותית ארגונית,
המאיצה את הטרנספורמציה הדיגיטלית עבור ארגונים ברחבי העולם. C3 AI מספקת משפחה של מוצרים משולבים
לחלוטין: C3 AI®
Suite, פלטפורמה
מקצה לקצה לפיתוח, פריסה ותפעול של יישומי
בינה מלאכותית בקנה מידה גדול; Applications
C3 AI, פורטפוליו של יישומי SaaS AI ספציפיים לתעשייה; C3 AI CRM, חבילה של יישומי CRM ספציפיים לתעשייה המיועדים לבינה
מלאכותית ולמידת מכונה; ו- C3 AI Ex Machina, פתרון AI ללא קוד ליישם מדעי הנתונים על
בעיות עסקיות יומיומיות. הליבה
של מוצרי AI C3 היא ארכיטקטורת בינה
מלאכותית פתוחה המסתמכת על מודלים, המפשטת
באופן דרמטי את מדעי הנתונים ואת פיתוח היישומים. למידע נוסף בקרו ב: www.c3.ai
אודות NCS
NCS היא חברה
בקבוצת סינגטל וספקית שירותי המידע, התקשורת
והטכנולוגיה (ICT) המובילה
עם נוכחות באזור אסיה פסיפיק. NCS מספקת
פתרונות ICT ודיגיטליים
מקצה לקצה במטרה לסייע לממשלות וארגונים לממש ערך עסקי באמצעות טרנספורמציה
דיגיטלית ושימוש חדשני בטכנולוגיה. NCS משקיעה
ביכולות NEXT של דיגיטל, ענן, פלטפורמה וסייבר, תוך חיזוק מתמיד של היצע הליבה
שלה הכולל ישומים, תשתיות והנדסה. NCS מאמינה גם בבניית מערכת אקולוגית
של שותפויות חזקות עם שחקני טכנולוגיה ומוסדות מחקר מובילים, במטרה לתמוך בחדשנות פתוחה וביצירת
שיתוף פעולה.
למידע נוסף: www.ncs.com.sg
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.