header 2

יום שלישי, 8 ביוני 2021

מיצובישי פאוור איירו מספקת פרויקט חשמל חיוני למקסיקו: משלב המכרז ועד להפעלה מסחרית ב-145 ימים

 

הגשת הצעות המחיר, המשא ומתן על החוזים, המסירה, ההתקנה והעברת השליטה ללקוח הושלמו בזמן על מנת לענות על הביקוש בשיא הקיץ

גלסטונברי, קונטיקט, 3 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Mitsubishi Power Aero LLC, ספקית מובילה של פתרונות חשמל גלובליים, ו- Mitsubishi Power de Mexico, שתיהן חברות-בת שלMitsubishi Power Americas Inc., ביצעו פרוייקט turnkey מהיר להתקנת והפעלת חמש טורבינות גז כפולות-הזנה מוזנות-אוויר FT8® MOBILEPAC® בעוצמה של 30 מגה-וואט עבור CFEnergia SA de CV (CFEN), חברה-בת של מועצת החשמל המקסיקנית (CFE). הפרויקט, הממוקם במקסיקלי, באחה שבקליפורניה, מספק כוח הכרחי בדיוק בזמן לעונת השיא. טורבינת גז שישית תתווסף מאוחר יותר על מנת להרחיב את הקיבולת ולתמוך בדרישות הצפויות בקיץ הבא.

למיצובישי פאוור איירו ניסיון רב בסיוע ללקוחות לפתור את צרכי הפקת החשמל הדחופים ביותר שלהם, באמצעות אספקת ציוד הפקת חשמל נייד, בשילוב עם מומחיות EPC המצויה בחברה; חבילת טורבינת הגז FT8 MOBILEPAC מתאימה באופן אידיאלי לפריסה מהירה, על מנת לעמוד בדרישות צריכת החשמל בשעת חירום. הכוח הנוסף מיחידות אלה מציע שקט נפשי וביטחון אנרגטי לתושבים ולתעשיה במקסיקלי. בנוסף, מכיוון שמקסיקו פועלת במטרה לשלב ייצור אנרגיה מתחדשת לסירוגין, טורבינות גז אלו ישחקו תפקיד חשוב באספקת אנרגיה גמישה, אמינה וניידת לחיזוק האמינות והחוסן של הרשת.

"למרות שברוב השנה למקסיקלי יש קיבולת מספקת על מנת לענות על דרישות החשמל של האזור, בעונת השיא מתקיים מחסור הגורם למצוקה עבור כל מי שמסתמך על אספקה קבועה של חשמל", אמר סגן נשיא למכירות ופיתוח עסקי במיצובישי פאוור איירו, הארש שאה. "יחידות ההפקה הניידות שמיצובישי פאוור איירו התקינה יאפשרו הפצה מאובטחת, אמינות, איכות והמשכיות במערכת החשמל בבאחה. יכולת "ההתנעה השחורה" האמינה של יחידת MOBILEPAC מעניקה את רשת הביטחון האולטימטיבית של חשמל לפי דרישה כאשר מתעורר הצורך".

נשיא ומנכ"ל מיצובישי פאוור איירו, ראול פרדה, ציין כי "אנו שמחים שהצלחנו לספק חשמל קריטי עבור CFEnergia בלוח זמנים כל כך צפוף. יחידות ® FT8®  MOBILEPAC הן נכסים חיוניים עבור מקסיקו. השטח הקטן הנדרש להצבתן, ההכנה המינימלית הנדרשת לאתר והיעדר יסודות קבועים מספקים ל- CFE את הגמישות להעביר אותן למיקומים אחרים על מנת לתמוך בביקוש. עם הוספת יחידות MOBILEPAC, מפעילה CFE כעת את אחד מציי ה-FT8 הגדולים בעולם, יכולת נוספת המונעת על ידי ביצועים תפעוליים אמינים, ושירות ותמיכה חזקים של מיצובישי פאוור איירו. אנחנו מספקים כח כשהעולם הכי זקוק לו".

אודות Mitsubishi Power Aero LLC

Mitsubishi Power Aero LLC, שבסיסה בגלסטונברי, קונטיקט, ארה"ב, היא חברה מובילה באספקת פתרונות הספקת-כוח מהירים לפי דרישה ליצרני חשמל גלובליים וללקוחות תעשייתיים ולקוחות נפט וגז. אנו מספקים מוצרים ושירותים גמישים הניתנים להתאמה אישית, כולל חבילות טורבינות גז מוזנות-אוויר המייצרות 30 עד 140 מגה-וואט, שירותים לאחר הרכישה מותאמים ועל פי דרישה, מומחיות EPC במודל turnkey  ואחסון סוללות. ככל שהביקוש לחשמל יתרחב, ויתווספו רכיבים נוספים להפקת אנרגיה מחומרים מתחדשים לרשתות החשמל, מיצובישי פאוור איירו תמשיך למלא תפקיד חיוני במתן ביטחון אנרגטי ללקוחות ברחבי העולם. מיצובישי פאוור איירו היא חברה מקבוצת Mitsubishi Power Americas, Inc. התחברו אלינו ב: aero.power.mhi.com ולינקדאין.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.