header 2

יום רביעי, 16 ביוני 2021

Al Tamimi & Company שימשה כיועצת ל-Telecom Egypt במו"מ לחתימת הסכם בעלי מניות מתוקן עם קבוצת Vodafone

 

גיזה, מצרים, 9 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

טלקום מצרים וקבוצת וודאפון חתמו היום על הסכם בעלי מניות מתוקן, לאחר כמעט שלוש שנים של משא ומתן. ההסכם מכיל שינויים המתייחסים במפורש למדיניות התשלומים של וודאפון. אל תמימי אנד קומפני סיפקה יעוץ משפטי לטלקום מצרים לגבי היבטים מסויימים בהסכם הנוכחי של בעלי המניות בינה ובין קבוצת וודאפון. ההסכם המתוקן והמתוקן של בעלי המניות מתמקד בעיקר בהגנה ההדדית על השליטה התאגידית ואפשרויות היציאה של שני הצדדים.

 

איהאב טאהא, שותף וראש מחלקת מסחר תאגידי, מסר בתגובה: "אנו שמחים על כך שייעצנו לטלקום מצרים בנושא הסכם בעלי המניות המתוקן. הסכם זה משפר את עמדתה של טלקום מצרים כבעלת מניות וודאפון מצרים בנושא התקשורת, וסולל את הדרך קדימה לשותפות אמיתית בין טלקום מצרים וקבוצת וודאפון בשנים הבאות. ההסכם החדש יוביל ליציבות ושיפור נוספים בשוק התקשורת הניידת במצרים", הוסיף איהאב טאהא.

 

לאחר ההכרזה על ההסכם שנחתם מחדש יתבצעו שינויים נוספים, כאשר לוודאפון מצרים תהיה אפשרות נרחבת יותר להעביר את הנתונים שלה בתוך קבוצת וודאפון. לטלקום מצרים עדיין מוקנות הזכויות הקיימות שלה בהסכם, והיא קיבלה זכויות משופרות נוספות, כולל גישה למידע. לגבי תנאי התשלום, וודאפון מצרים כבר שילמה 2 מיליארד לירות מצריות במרץ האחרון ועדיין נדרשת לשלם דיבידנד של 10 מיליארד לירות מצריות לבעלי המניות שלה במהלך השנה. שני הצדדים הסכימו על תוספת של 60% מתזרים המזומנים החופשי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.