header 2

יום חמישי, 10 ביוני 2021

RSA מציגה את אאוטסיר, חברה עצמאית חדשה המבוססת על פיצול יחידת מודיעין ההונאה והסיכונים שלה, כדי להכניס שינוי לשוק אימות הלקוחות ולהאצת ההכנסות מהכלכלה הדיגיטלית

 

פתרונות מונעי מדע לאימות תשלומים וניטור חשבנות משרתים למעלה מ-6,000 מוסדות ברחבי העולם עם עסקאות בהיקף של 20 מיליארד דולרים בשנה

 

פאלו אלטו, קליפורניה, 9 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

 

RSA Security LLC הכריזה היום על הפיכת היחידה העסקית שלה למודיעין הונאה וסיכונים לחברה עצמאית שתספק שירותים ללקוחות הגלובליים ולקהילת השותפים.

 

את החברה החדשה, אאוטסיר (Outseer), יוביל המנכ"ל ריד טאוסיג שהצטרף ליחידת מודיעין ההונאה והסיכונים של RSA לקראת סוף 2020 ומציע ניסיון רב שנים בתעשיית מניעת ההונאות והזהות הדיגיטלית.

 

עם השינוי המהותי הזה, שמוגדר כחברה בהנהלה עצמאית וזהות ארגונית מודרנית, אאוטסיר תמשיך לספק את כל המוצרים הקיימים בפורטפוליו שכונן מחדש:

 

·        Outseer Fraud ManagerTM (לשעבר RSA Adaptive Authentication): הגנה על לקוחות לאורך ולרוחב כל הערוצים הדיגיטליים עם החלטות ניטור חשבונות מבוססות סיכונים

·        Outseer 3-D SecureTM (לשעבר RSA Adaptive Authentication for eCommerce): תקן הזהב באימות עסקאות כשכרטיס אשראי אינו נוכח ותשלומים דיגיטליים עם מיפוי מחדש לפי התקן המעודכן EMV® 3-D

·        Outseer FraudActionTM (לשעבר RSA FraudAction) פתרון המספק זיהוי מהיר, הורדה ותובנות מבוססות נתונים בהתייחסות לאתרי דיוג, אפליקציות נוכלות ודפים במדיה החברתית שהוקמו לרמות משתמשים

פתרונות עטורי פרסים אלו משרתים, ביחד, כקנה מידה עבור אימות תשלומים, זיהוי חשבונות שהם הונאה, וכן ביצוע חקירות הונאה תוך שמירה על חוויית לקוח נקייה מחיכוכים, עבור הסוחרים המובילים בעולם, בנקים וספקי תשלומים.

 

מתחת לפורטפוליו המוצרים של אאוטסיר יש שתי השקעות עמוקות במגע ונתונים:

 

·        Outseer Global Data NetworkTM: הקונסורציום העולמי הראשון המספק אימות להונאות ונתוני עסקאות

·        Outseer Risk EngineTM: גרף זיהוי סיכונים מרכזי המספק איתור הונאות ברמה של 95% עם רמת התערבות בגובה 5% או פחות

"אאוטסיר היא השיא של עשרות שנות חדשנות מונעת מדע בפתרונות נגד הונאה ואימות תשלומים", אמר טאוסיג. "ככל שהכלכלה הדיגיטלית ממשיכה להעמיק, המשימה של אאוטסיר לשחרר את העולם מהונאות בעסקאות היא חיונית יותר. תפקידנו כמאפשרי הכנסה בכלכלה העולמית רק יתחזק בזמן שכל העסקים הדיגיטליים ימשיכו לגדול".

מהלך זה מגיע כתוצאה ממגפת ה-COVID-19 שהובילה לצמיחה חסרת תקדים במסחר הדיגיטלי, ודחסה עשור של המרה דיגיטלית לתוך 12 חודשים בלבד. מצד שני תוכניות כרטיסי תשלום, בנקים מנפיקים וספקי מסחר היו עדים להיקף חסר תרדים של עסקאות הונאה ואף תזמור תקיפות נגד רשת התשלומים שלהם.

 

כדי להתמודד עם אתגרים החדשים הללו אאוטסיר תמשיך לחדש את פתרונות אימות התשלומים שלה, עם התאמה מקרוב לתקן התשלומים EMV® 3-D Secure 2.x ועם שילוב טכנולוגיות חדשות באקו סיסטם של התשלומים והמסחר.

 

"הסיבה להקמת אואטסיר אינה מתמקדת רק בביטול תשלומים וחשבונות שנוצרו להונאה", אמר טאוסיג. "עסקאות הונאה אלה הן לעתים קרובות פרק הפתיחה לפעילויות מרושעות יותר כמו סחר בסמים, טרור ומעשים מרושעים אחרים. לאאוטסיר יש את יכולת לעזור להפוך את העולם למקום בטוח יותר".

 

RSA, שנוסדה ב-1982, צברה מוניטין במשך ארבעה עשורים כספקית פתרונות קריטיים ללקוחות בהם האבטחה היא נושא רגיש במיוחד, והיא מובילה בחדשנות המאפשרת לארגונים להתמודד עם סיכונים ואיומי אבטחה שמתפתחים במהירות. RSA כיום משרתת 2 מיליארד משתמשים פרטיים ויש לה 26 מיליון זהויות תחת ניהול, ויותר מ 12,500 לקוחות מסתמכים על פתרונות התוכנה של RSA כדי לאפשר את ההמרה הדיגיטלית שלהם, כדי לטפל באיומי הסייבר המתקדמים יותר ויותר, וכדי ולהסתגל לרגולציות דיגיטליות מורכבות יותר.

 

RSA הודיעה במהלך 2020 כי היא החלה לתפקד כחברה עצמאית לאחר הרכישה בידי Symphony Technology Group שהעמידה את ערך החברה על 2.1 מיליארד דולרים.

 

משאבים מקושרים:

 

·        צפו בסרטן ההיכרות של אאוטסיר

·        בקרו ב-Outseer.com

·        בקשו דוגמאות של מוצרי אאוטסיר

 

אודות אאוטסיר

 

אאוטסיר (Outseer), חברה של RSA, מעצימה את הכלכלה הדיגיטלית ומאפשרת לה לצמוח באמצעות אימות של מיליארדי עסקאות בכל שנה. פתרונות מעקב התשלומים והחשבונות שלנו משפרים את ההכנסה ומקטינים את החיכוך עם הלקוח עבור בנקים שמנפיקים כרטיסי אשראי, חברות שמעבדות תשלומים וסוחרים בכל רחבי העולם. היא ממנפת 20 מיליארד עסקאות שנתיות מיותר מ-6,000 מוסדות גלובליים שתורמים לרשת הנתונים של אאוטסיר (Outseer Data Network), ומשתמשת במדע מבוסס זהויות כדי לספק את שיעור איתור ההונאות הגבוה ביותר ועם המעורבות הנמוכה ביותר של הלקוחות בתעשייה. ראו מה האחרים לא יכולים לעשות ב-outseer.com

 

אודות RSA

 

RSA, מובילה בשוק פתרונות אבטחת הסייבר וניהול הסיכונים, מספקת לארגונים טכנולוגיה המאפשרת להתמודד עם אתגרי אבטחה, ניהול סיכונים ומניעת הונאות בעידן הדיגיטלי. הפתרונות שמציעה RSA נועדו לאתר ביעילות התקפות מתקדמות ולהגיב להן; לנהל גישת משתמשים; להקטין את הסיכון התפעולי, ההונאה והפשיעה ברשת. RSA מגנה על מיליוני משתמשים ברחבי העולם ועוזרת ליותר מ-90% מהחברות ב-Fortune 100 לשגשג ולהסתגל באופן רציף לשינויים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.