header 2

יום ראשון, 6 ביוני 2021

NEC Payments משתפת פעולה עם Netcetera לאבטחת תשלומים

 

החברה מבחריין נזקקה לפתרון ACS 3DS 2.0, המילה האחרונה בפרוטוקולי אבטחת תשלומים. נטסטרה נענתה לאתגר ובנתה עבורם פתרון מהיסוד

 

ציריך ודובאי, 6 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

 

NEC Payments היא חברת בנקאות דיגיטלית וטכנולוגיית תשלומים הצומחת במהירות, עם תוכניות גדולות לעתיד. כבר כיום היא מציעה בנקאות חדשנית שנולדה בענן כשירות לשותפי פינטק וטכנולוגיה במזרח התיכון, בזכות מעמדה הרגולטורי המורשה והמפוקח, וחברות בתוכניות התשלומים הבינלאומיות; החברה מתרחבת גיאוגרפית על מנת להציע לבנקים, חברות תשלומים, פלטפורמות דיגיטליות ועסקי פינטק אחרים ברחבי אירופה וצפון אמריקה, גישה לפתרונות השירותים הפיננסיים הדיגיטליים המודולריים והמוטמעים שלה. על מנת להבטיח ללקוחותיה את אבטחת העסקאות הגבוהה ביותר האפשרית, ביקשה החברה ליישם את פרוטוקול 3D Secure 2.2 העדכני ביותר. וכאן נכנסה לתמונה Netcetera.

NEC Payments חברה לנטסטרה באמצעות אנשי קשר במאסטרקרד אירופה, וביקשה את עזרתה ביישום 3DS מהגרסה האחרונה, כפי שנדרש בידי תוכניות תשלומים רבות. על מנת להבטיח כי הרכישות מאובטחות והתהליך מתנהל ללא הפרעה, נטסטרה עבדה עם NEC Payments במטרה לבנות פתרון ACS מותאם אישית, שתמך בפרוטוקול 3-D Secure 2.2 בהתאם ל- SCA. היתה זו קפיצת מדרגה מהגרסה הקודמת, ומשמעות עובדה זו הייתה שהתהליך מספק אבטחת רכישה גבוהה עוד יותר, תוך הצעת ממשק ידידותי למשתמש.

3-D Secure מיושם באופן נרחב על-ידי רבים ממנפיקי הכרטיסים המרכזיים כאמצעי להבטחת SCA (אימות לקוחות חזק. עם זאת, גרסת ה-3DS 1.0 בה נעשה שימוש קודם לכן בידיNEC Payments, גרמה ליצירת תהליכי אבטחה מסורבלים עבור לקוחות ניידים ולשיעורי המרה נמוכים יותר כתוצאה מכך. עם 3DS 2.2, הנתמך על-ידי שרת בקרת הגישה (ACS) של נטסטרה, נעשה שימוש במספר אלמנטים (הגבלות עסקה, "רשימה לבנה") על מנת לעקוף שלבים מיותרים ולעודד רכישות מקוונות פשוטות יותר.

NEC Payments מרוצה מאוד משילוב הפרוטוקול בתהליכיה, מכיוון שהוא פותח אפשרויות חדשות רבות עבורה. בשל מערכת הקשרים המסועפת שלה, היא יכולה כעת לספק תשתית לחוויות מותאמות אישית למנפיקים מרובים ולקוחות/מותגים-משותפים (בנוסף לפעילותם העיקרית כחלק משרשרת העסקאות). החברה מתכננת גם להרחיב את השימוש שלה באימות שקט עבור כרטיסים וירטואליים בעתיד.

אנדרו סימס, מנכ"ל NEC Payments, ציין כי "אנו שמחים שמצאנו בנטסטרה שותף שיכול למלא אחר הדרישות שלנו ולספק את פרוטוקולי האבטחה העדכניים ביותר, בהגדרות מותאמות אישית, ומצפים לשיתוף פעולה ארוך ופורה במטרה להניע את העסק שלנו קדימה". רמי פודה, מנהל המכירות בסניפה של נטסטרה בדובאי, הוסיף: "שמחנו להוכיח כי אנו מסוגלים לספק תוצאות מצוינות עם הטכנולוגיה האיכותית ביותר עבור NEC Payments. אנו מתגאים בכך שאנו מציעים תמיד את פתרונות אבטחת התשלומים העדכניים ביותר".

אודות Netcetra

Netcetera היא חברת תוכנה גלובלית עם מוצרי IT חדשניים ופתרונות דיגיטליים אישיים בתחומי תשלום דיגיטלי מאובטח, טכנולוגיות פיננסיות, מדיה, תחבורה, בריאות וביטוח. יותר מ-2,000 בנקים ומנפיקים, ו-150,000 בתי עסק, מסתמכים על פתרונות התשלום הדיגיטליים ועל מוצרי 3-D Secure בעלי הסמכה גלובלית של מובילת השוק לאבטחת תשלומים. החברה, המנוהלת על ידי הבעלים, מכסה את כל מחזור החיים של ה-IT, החל מרעיון ואסטרטגיה וכלה ביישום ותפעול. השילוב המאוזן של הטכנולוגיות החדישות ביותר והסטנדרטים המוכחים, מבטיח כי ההשקעה תישא פרי, מפרויקטים בקנה מידה גדול ועד סטארט-אפים חדשניים. נטסטרה, שנוסדה בשנת 1996, היא חברת אחזקות עם 700 עובדים. מטה החברה נמצא בציריך, שוויץ, ולה משרדים במיקומים נוספים ברחבי אירופה, אסיה והמזרח התיכון.

למידע עתידי: netcetera.com

אודות  NEC Payments

NEC Payments היא חברה דיגיטלית לטכנולוגיות בנקאות ותשלומים, המספקת פתרונות טכנולוגיים פיננסיים חדשניים לבנקים, שותפי הפצה, עסקים וצרכנים, ומפעילה בנקאות דיגיטלית בעלת ביצועים גבוהים, גמישה ומאובטחת, סליקת תשלומים, ציות ומערכות בקרה פיננסית. הטכנולוגיה מבוססת הענן של NEC Payments, המורשה ומוסדרת על ידי הבנק המרכזי של בחריין, ניתנת לפריסה מאובטחת בסביבות ענן וסביבות היברידיות טהורות, על מנת לאפשר גמישות, יכולת גידול לפי דרישה וזמינות, המניעות טרנספורמציה דיגיטלית וצמיחה. עם כרטיסים העומדים בתקנים של מאסטרקרד, ויזה, PCI-DSS ו- ISO9001/27001, כרטיסים וירטואליים, וטכנולוגיית סליקת עסקאות בתשלום נייד, NEC Payments מציעה מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיה ושירות לבנקים, פינטקים ומוסדות שאינם פיננסיים, ברחבי המזרח התיכון, והיא מתרחבת במהירות לאירופה וצפון אמריקה.

למידע עתידי: necpayments.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.